Проект "Органайзер для школяра"

Про матеріал
Творчий проект «Органайзер для школяра» Склад проектної групи: Вихованці 2 року навчання основного рівня Керівник проекту: Плюсніна Світлана Валеріївна, керівник т/о «Креатив» КПНЗ «Центр позашкільної роботи» Павлоградської міської ради Тип проекту: творчий, практико-орієнтований, короткотривалий Міжпредметні зв’язки: математика, економіка, декоративно-прикладне та образотворче мистецтво, креслення, технологія. Вступ Всі знають, що акуратність - це прекрасна риса характеру людини. Такі люди завжди акуратно одягнені, у них порядок на робочому місці, документи в папочках, систематизовані, потрібний документ легко знайти. Щоб у дитини не було з акуратністю проблем у дорослому житті, привчати дитину до порядку потрібно з пелюшок. Поки це робить за нього мама, а з 3 років до наведення порядку потрібно залучати самого малюка. Коли дитина зайнята творчістю, у нього, звичайно, буде навколо безлад, тому що він весь поглинений своєю роботою. Забороняти творити на догоду чистоті не слід, але заздалегідь потрібно домовитися з дитиною, що завершенням цікавої затії буде прибирання. Думаю у багатьох, навіть дорослих людей, буває така ситуація, коли ти залучений у творчий процес, раптом терміново потрібні ножиці, пензлик чи олівець і починаєш згадувати, де воно лежить, потім шукати. Відволікаєшся в такі моменти і думаєш: ну ось секунду назад все було тут, а тепер немає. І нарешті приходить сприятливий момент, коли починаєш упорядковувати своє робоче місце, щоб все було під рукою. Органайзери - гарний спосіб розкласти і розташувати потрібні предмети в зручному, доступному і видному місці. Органайзер для канцелярського приладдя - це хороша ідея, щоб зібрати всі дрібниці і потрібні матеріали в одному зручному місці для використання. Можна купити готовий виріб, але можна обійтися без великих фінансових витрат і зробити органайзер своїми руками. Ця робота приклад того, як можна зробити корисну і гарну річ своїми руками. Зараз багато речей можна купити в магазинах, але річ, зроблену в єдиному екземплярі і тільки для тебе - не завжди знайдеш! Кожна людина, що займається творчістю, вкладає в роботу свої добрі наміри, душевні сили, майстерність і старанність, тому такі речі нам особливо дорогі. План виконання проекту 1. Організаційно-підготовчий етап - Постановка проблеми (тема для дослідження). - Обґрунтування актуальності та новизни проекту. - Постановка мети та завдань проекту. - Виявлення основних параметрів майбутнього виробу. - Пошук ідей і варіантів різних видів органайзерів. - Аналіз ідей та вибір кращого варіанта. - Складання плану виконання проекту на основі визначених завдань. 2. Конструкторський етап - Створення ескізів. - Опис моделі виробу. - Добір матеріалів. - Добір інструментів, пристосувань. - Кольорове рішення. - Добір варіантів оздоблення виробу. - Складання технологічної картки «Виготовлення основи органайзера» - Економічне та екологічне обгрунтування проекту. 3. Технологічний етап - Виготовлення органайзера для канцелярського приладдя. - Його оздоблення. - Випробування виробу. 4. Заключний етап - Порівняння виготовленої конструкції із запланованою. - Усунення недоліків та коригування виконаного проекту. - Оцінювання якості виготовленого виробу. - Оцінка емоційного враження від виробу. - Розрахунок собівартості виробу. - Визначення рентабельності виробу. - Висновок, самооцінка проекту, оформлення проектної документації. - Презентація, захист проекту.
Перегляд файлу

Творчий проект «Органайзер для школяра»

Склад проектної групи: Вихованці 2 року навчання основного рівня

Керівник проекту: Плюсніна Світлана Валеріївна, керівник т/о «Креатив» КПНЗ

«Центр позашкільної роботи» Павлоградської міської ради

Тип проекту: творчий, практико-орієнтований, короткотривалий

Міжпредметні зв’язки: математика, економіка, декоративно-прикладне та образотворче мистецтво, креслення, технологія.

Вступ

     Всі знають, що акуратність - це прекрасна риса характеру людини. Такі люди завжди акуратно одягнені, у них порядок на робочому місці, документи в папочках, систематизовані, потрібний документ легко знайти.  Щоб у дитини не було з акуратністю проблем у дорослому житті, привчати дитину до порядку потрібно з пелюшок. Поки це робить за нього мама, а з 3 років до наведення порядку потрібно залучати самого малюка. Коли дитина зайнята творчістю, у нього, звичайно, буде навколо безлад, тому що він весь поглинений своєю роботою. Забороняти творити на догоду чистоті не слід, але заздалегідь потрібно домовитися з дитиною, що завершенням цікавої затії буде прибирання. 

     Думаю у багатьох, навіть дорослих людей, буває така ситуація, коли ти залучений у творчий процес, раптом терміново потрібні ножиці, пензлик чи олівець  і починаєш згадувати, де воно лежить, потім шукати. Відволікаєшся в такі моменти і думаєш: ну ось секунду назад все було тут, а тепер немає. І нарешті приходить сприятливий момент, коли починаєш упорядковувати своє робоче місце, щоб все було під рукою. Органайзери - гарний спосіб розкласти і розташувати потрібні предмети в зручному, доступному і видному місці.

Органайзер для канцелярського приладдя - це хороша ідея, щоб зібрати всі дрібниці і потрібні матеріали в одному зручному місці для використання. Можна купити готовий виріб, але можна обійтися без великих фінансових витрат і зробити органайзер своїми руками. Ця робота приклад того, як можна зробити корисну і гарну річ своїми руками.

Зараз багато речей можна купити в магазинах, але річ, зроблену в єдиному екземплярі і тільки для тебе - не завжди знайдеш! Кожна людина, що займається творчістю, вкладає в роботу свої добрі наміри, душевні сили, майстерність і старанність, тому такі речі нам особливо дорогі.

 План виконання проекту  

1. Організаційно-підготовчий етап

-     Постановка проблеми (тема для дослідження). 

-     Обґрунтування актуальності та новизни проекту. 

-     Постановка мети та завдань проекту.

-     Виявлення основних параметрів майбутнього виробу.

-     Пошук ідей і варіантів різних видів органайзерів.

-     Аналіз ідей та вибір кращого варіанта.

-     Складання плану виконання проекту на основі визначених завдань.

2. Конструкторський етап - Створення ескізів.

-     Опис моделі виробу.

-     Добір матеріалів.

-     Добір інструментів, пристосувань.

-     Кольорове рішення.

-     Добір варіантів оздоблення виробу.

-     Складання технологічної картки «Виготовлення основи органайзера»  

-     Економічне та екологічне обгрунтування проекту.                                                                            

3.   Технологічний етап

-     Виготовлення органайзера для канцелярського приладдя.

-     Його оздоблення. 

-     Випробування виробу.

4.   Заключний етап                                                

-     Порівняння виготовленої конструкції із запланованою.                                                                    

-     Усунення недоліків та коригування виконаного проекту.

-     Оцінювання якості виготовленого виробу.

-     Оцінка емоційного враження від виробу.                      

-     Розрахунок собівартості виробу.                                                                                                          

-     Визначення рентабельності виробу.                                                                                             

-     Висновок, самооцінка проекту, оформлення проектної документації.

-     Презентація, захист проекту.

1. Організаційно-підготовчий етап

Актуальність

Актуальність традиційних органайзерів підтверджує сам факт постійних розробок в цьому напрямку: органайзер для ділової людини, органайзер для рукоділля, органайзер для студента, школяра та ін. В той же час типові традиційні органайзери, наявні в продажі, не здатні в повній мірі відповідати запитам сучасної людини. Органайзер для канцелярського приладдя цікавий сам по собі, так як це предмет, який допомагає своєму господареві організовувати свій час, свої справи, своє життя. Органайзер для канцелярського приладдя - річ потрібна не тільки, для звичайного школяра, але і для дорослої людини. Зручно, коли для олівців, ручок, ножиць, пензликів та інших дрібниць є містке і симпатичне сховище. При невеликій кількості та вартості використаних матеріалів, та простоті виконання можна створити оригінальний і корисний атрибут для робочого місці дітей та дорослих

    До речі, такий органайзер може послужити оригінальним подарунком, який, безумовно, стане в нагоді і дорослому і дитині!

 

 

Новизна проекту

     Новизна проекту полягає в наступному: існує маса цікавих варіантів органайзерів (з тканини, з банок, з коробок і ін.). Ми ж вирішили виконати свій органайзер, використовуючи екологічні бросові матеріали та фоаміран – дивовижний  за своїми художніми та технологічними  властивостями матеріал.    У перекладі з англійської «foam» означає «піна». Яскравий, безпечний та легкий у використанні матеріал набуває все більшої популярності, як матеріал для дитячої творчості.

     Податливість, гнучкість, здатність розтягуватися, зберігаючи знайдену форму, відкривають широкі можливості для його  використання у творчості. Фоаміран – чудовий матеріал для дитячих виробів. Він відкриває широкі можливості для  втілення самих сміливих фантазій.

Органайзер для канцелярського приладдя - хороший помічник. Можна зібрати всі потрібні інструменти та ще деякі дрібниці в одному зручному місці, де їх легко знайти і нескладно зберігати. На ринку, в спеціалізованих магазинах, та й в мережі Інтернет можна придбати готові універсальні органайзери для рукоділля на будь-який смак. Але такі речі, як правило, коштують недешево, і підібрати їх складно. Щоб обійтися без зайвих витрат і отримати в результаті цікавий варіант органайзера для канцелярського приладдя, який задовольнить за розмірами і функціональністтю всі потреби краще змайструвати органайзер самостійно.  Для творчої людини це буде не складно, а навіть цікаво.

Мета проекту: розробка і виготовлення органайзера для канцелярського приладдя для організації робочого місця школяра та оздоблення дитячої кімнати, з використанням нового матеріалу для творчості – фоамірану.

Завдання:

-   познайомитися з варіантами оформлення органайзерів;

-   дослідити можливості нового матеріалу для творчості – фоамірану у виготовленні дизайнерських виробів;

-   розробити та виготовити за власними ескізами моделі органайзерів для дитячого місця школяра;

-   вдосконалити вміння та  навички у  роботі з різноманітними матеріалами та інструментами;

-   розвивати художній смак, дизайнерські вміння в оформленні повсякденних речей

-   точно і чітко виконати технологічні операції; - реалізувати свої творчі можливості.

Міні-дослідження у ході проектної діяльності:

1.        Які види органайзерів існують?

2.        Види, властивості, та технологічні можливості фоамірану.

3.        Допоміжні матеріали для виготовлення органайзера.

4.        Який час знадобиться для виготовлення виробу?

5.        З якими труднощами доведеться зіткнутися під час роботи?

6.        Які матеріальні витрати очікуються.

Виявлення основних параметрів майбутнього виробу Органайзер для канцелярського приладдя:

-   повинен відповідати вимогам дизайну;

-   бути якісно виконаний з урахуванням безпечних прийомів і нових технологій; з недорогих, доступних і екологічно чистих матеріалів;

-   відповідати вимогам пропорційності форм і ліній;

-   бути зручним у використанні; - викликати позитивні емоції.

Пошук ідей і варіантів різних видів органайзерів:

Для виконання творчого проекту, члени проектної групи вивчила велику кількість сайтів. Розглянули різні варіанти оформлення органайзерів. Відібрали деякі найбільш цікаві варіанти органайзерів:

     

1.     Органайзер для канцелярського приладдя

image 

 

2.     Органайзер настінний для канцелярії;

image 

Аналіз ідей та вибір кращого варіанта:

1. Органайзер для канцелярського приладдя

-   оригінальне рішення,

-   використовуються картонні коробки різні за формою і розміром,

-   не вимагає великих витрат за часом,

-   використовується непридатний матеріал

2. Органайзер настінний для кнцелярського приладдя

-   оригінальне рішення,

-   потрібно закріпити на стіні,

-   простота виготовлення,

-   не вимагає великих витрат за часом, - низька собівартість.

 

Висновок: враховуючи всі «за» і «проти» ми вирішили створювати органайзери з дивовижного за своїми художніми та технологічними  властивостями матеріалу – фоаміран. У перекладі з англійської «foam» означає «піна». Фоаміран яскравий, безпечний та легкий у використанні матеріал. Тому не дивно, що для виготовлення настільного органайзера було обрано саме цей матеріал. В  якості основи для органайзера будемо використовувати бросовий матеріал, що дозволить значно знизити собівартість виробу.

 

 

2. Конструкторський етап

Види, властивості та технологічні можливості фоамірану

     Фоаміран з’явився в асортименті товарів для рукоділля  відносно недавно. Фоаміран був винайдений в рамках космічної програми НАСА. Його першою назвою стало Memory Foam - Memory (пам'ять) вказує на його здатність запам'ятовувати і зберігати форму, а Foam з англійської перекладається як "піна, бульбашки", тобто по-англійськи він так і називається - "піна з пам'яттю форми". Отриманий матеріал відразу ж стали використовувати в інтер'єрах космічних кораблів, а також в обробці крісел для космонавтів. Досить швидко сфера його застосування розширилася: виявилося, що фом відмінно підходить для виготовлення прикрас, елементів інтер'єру, іграшок і багато чого ще, і в світі почалося вибухове зростання його популярності.

Завдяки чудовим еластичним властивостям фоамиран отримав назву пластичної замші. Інші назви – ревелюр, ЕВА, фоам, фом.

      Колірна гамма фоамірана не надто широка, обмежується приблизно двадцятьма відтінками. Компенсується це відмінною сприйнятливістю цього матеріалу до фарбування. Тонують фоаміран акриловими, олійними фарбами, художньої пастеллю. Деколи використовують нестандартні барвники, наприклад, сухі тіні. Деталі скріплюються переважно за допомогою клея «Дракон», клейового термопістолета. 

     Основна вимога до товарів для дитячої творчості – безпека. Фоаміран цілком відповідає вказаному критерію. Матеріал екологічний, не має неприємного запаху, не залишає слідів фарби на руках при контакті. Фоаміран чудово тягнеться, зберігаючи отриману форму, він досить міцний, не рветься, не кришиться при роботі. Забруднення з пластичної замші легко видалити під струменем прохолодної води без ризику зіпсувати вироби: завдяки специфічній структурі він відштовхує вологу, зберігаючи форму під впливом вологи.

Різновиди фоамірана:  В залежності від країни походження фоамиран, може відрізнятися за властивостями. Чим відрізняється ревелюр виробництва різних країн? Ось невеличкий огляд матеріалів різної географії виготовлення:

       Іранський фоам – першопроходець даної сфери. Власне в Ірані вперше почали виготовляти фоамиран. Колірна гамма іранського фома найбільш широка і представлена ніжними пастельними відтінками. Матеріал приємний на дотик, володіє бархатистою текстурою, високим ступенем еластичності. Найчастіше це листи розміру 60*90, 60*70.

       Турецький ревелюр володіє високою якістю. Його палітра кілька біднішими, ніж у іранського матеріалу. Випускається в різному форматі – листами різного розміру і рулонами.

       Фоамиран, производства Кореи, володіє високою якістю. Він найкращим чином зберігає форму готового виробу, дозволяє зробити найбільш тонкі елементи, має насичені кольори.

       Пластична замша китайського походження попадається різної якості. Зустрічаються досить якісні зразки високої еластичності, чудово тримають форму.

В залежності від текстури фоаміран може бути: гладким ( товщиною від 0,5 мм. до 3-4 мм.), з малюнком, текстурним,  глітерним (зустрічається звичайний та на клейовій основі)

Обладнання та матеріали для практичної роботи:  канцелярський ніж; ножиці звичайні та фігурні; олівець; лінійка; гелева ручка; клей «Дракон»; клейовий термопістолет, фоаміран різний  за  кольором та товщиною; текстурний фоаміран; ґудзики, стрази, елементи декору.

3.    Технологічний етап

Такий цікавий за складом і текстурою матеріал просто не може не володіти унікальними властивостями, які, без сумніву, будуть у нагоді при створенні органайзерів:

       Змінює форму навіть від теплоти рук;

       скріплюється клеєм;

       зберігає форму після охолодження;

       легко різати;

       витягується;

       фарбується пастеллю, фарбою, фломастером; набуває обєму при застосуванні нагрітої праски;       вирубується за допомогою фігурного дироколу.

Форма проведення: самостійна робота під керівництвом керівника гуртка за інструкційно-технологічною карткою (Додаток№6)Завдання для мікро-груп:

Органайзер для хлопчика;

Органайзер для дівчинки;

Органайзер на День народження; Органайзер на Новий рік.

4.                 Заключний етап 1. Економічний розрахунок

Собівартість - це вартість усіх витрат на виготовлення, яка розраховується за формулою:  С=Вм+Ве+Зп+О,  де

Вм - вартість витрачених матеріалів,

Ве - вартість використаної електроенергії,

Зп - оплата праці; 15 грн. – 1год. 1,5 год.= 22,5грн. 

О - податок на заробітну плату (20%)

Вартість витрачених матеріалів

Органайзер для школяра «Джентльмен» (Додаток№6(В)

Матеріали

Ціна одиниці

Витрати

Вартість

використані            в

роботі

вимірювання, грн.

матеріалів

витрат

Фоаміран (товщина

2мм)

5,00           грн.,

аркуш

3 аркуша

15,00 грн.

Гудзики

0,5 грн.,шт.

2 шт.

1,00 грн.

Стрижень   для клейового термопістолета

3,00 грн., шт

1 шт

3,00 грн.

Разом 

 

 

18 грн.

 

Собівартість органайзера «Джентельмен» з текстурного фоамірану 18+22,5+4.5=45 грн. Орієнтовна ціна подібного виробу в торгівельній мережі в середньому становить 80 грн. Тому, я вважаю, що маю прибуток.

П = Ц – С;  П = 80 – 45 =35 грн.

                         Отже, проект є економічно вигідним.

1. Презентація проекту Фотозвіт  (Додаток№6(С)

Висновок

     Органайзер для канцелярського приладдя - річ потрібна не тільки, для звичайного школяра, але і для дорослої людини. Зручно, коли для олівців, ручок, ножиць, пензликів та інших дрібниць є містке і симпатичне сховище. У ході проекту ми переконалися, що цю ідею легко можна втілити у життя. При невеликій кількості та вартості використаних матеріалів, та простоті виконання ми створили оригінальний і корисний атрибут для робочого місця дітей та дорослих.

     Виконання творчого проекту принесло масу позитивних емоцій.  Створена колекція органайзерів викликала великий інтерес. Під час роботи над проектом  стали в нагоді знання, вміння, творчі здібності отримані при вивченні різних тем програми т/о «Креатив».

     Результат спільної творчої роботи задовольнив усих  учасників проекту. 

Мета, яка була поставлена на початку проекту безсумнівно досягнута! 

 

 

 

 

 

                         

 

 

                                                                                        Додаток№6(В) 

  Органайзер для хлопчика «Джентльмен»

                     

image

 

                                                                              Додаток№6(С)

Фотозвіт проекту «Органайзер для школяра»

 

image

image

image 

image

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богданова Лидия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
16028
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку