Проєкт “Тварини, які завжди поруч…”

Про матеріал
Характеристика проєкту: за діяльністю: дослідницько-інформаційний; за кількістю навчальних предметів: міжпредметний; за кількістю учасників проєкту: груповий; за характеристикою контактів: внутрішній; за тривалістю виконання: короткостроковий; за характером партнерських взаємодій: кооперативний
Зміст слайдів
Номер слайду 1

1 клас. Я досліджую світ. Проєкт “Тварини, які завжди поруч…”Характеристика проєкту:за діяльністю: дослідницько-інформаційний;за кількістюнавчальних предметів: міжпредметний;за кількістю учасників проєкту: груповий;за характеристикою контактів: внутрішній;за тривалістю виконання: короткостроковий;за характеромпартнерських взаємодій: кооперативний

Номер слайду 2

Мета та завдання:вчити учнів знаходити і систематизувати необхідну інформацію;залучати учнів до набуття нових знань;вчити аналізувати, робити висновки на основі власних спостережень; розпізнавати тварин найближчого оточення;формувати вміння порівнювати тварин;сприяти розвитку спостережливості;прищеплювати почуття шанобливого ставлення до тварин;виховувати бажання турбуватися про тварин.

Номер слайду 3

Хід презентації проєкту:І. Організаційний момент.ІІ. Спрямування до мети- Відгадайте загадки. Голодна мукає, сита – жує,Всім дітям молоко дає (корова)Попід ліжком у куточок. Покотивсь м'який клубочок,То з'явились очки, ротик. Не клубочок це, а … (котик)Кругом бочки бігають клубочки (курчата і квочка)У воді купалась, а сухою зосталась (качка)- Сьогодні ми дізнаємося багато цікавого про свійських тварин. Про тварин, які завжди поруч.

Номер слайду 4

ІІІ. Визначення проблеми проєкту- Чому одні тварини називаються “дикими” а інші “свійськими”?- Чому тварин називають домашніми улюбленцями?- Яку користь приносять тварини людям?- За що люди шанують тварин?- Як люди допомагають тваринам?- Як ви гадаєте, де краще жити тваринам: у квартирі, чи на волі?

Номер слайду 5

ІV. Визначення шляхів розв'язання проблеми.1. Проведення самостійних спостережень з метою з'ясування ролі тварин у житті людей (вдома)2. Добирання цікавих фактів про “свійських” тварин3. Створення книги “Клички тварин”4. Асоціативний кущ “Свійські тварини”5. Створення правил поведінки із кішками і собаками6. Випуск плаката “Домашні улюбленці”7. Презентація роботи

Номер слайду 6

V. Формування груп.І група “Дослідники”ІІ група “Народознавці”ІІІ група “Журналісти”ІV група “Творча майстерня”

Номер слайду 7

VІ. Обговорення та презентація проєкту групами.І група “Дослідники”1. Технологія “Мікрофон”Гра “ Що ми знаємо про тварин.” (Діти стають в коло і по черзі відповідають на питання)- Яких диких тварин ви знаєте?- Яких свійських?- Чому одні мають назву “дикі”, а інші “свійські”?- Які тварини живуть поряд з людьми?- Яку користь приносять тварини людям?- Де краще жити тваринам: у квартирі, чи на волі?- Що люди одержують від тварин?- Які тварини працюють разом із людиною?

Номер слайду 8

VІІ.група “Журналісти”1. Технологія “Мозковий штурм”- Яка роль тварин у житті людей?Тварини необхідні людині для існування. Вони дають цінні і необхідні продукти харчування (м’ясо, яйця, молоко, мед). Тварини – це помічники людини у важкій роботі (коні, осли, верблюди).2. Асоціативний кущ “Свійські тварни”Свійські тварини. Собака. Гуси. Кішка. Квочка і курчата. Півень. Кінь. Качка

Номер слайду 9

VІІІ. група “Народознавці”1. Гра “Тварини – наші друзі”(Робота у парах. Діти називають тварин, які є вірними друзями людини.)Учитель записує назви тварин на дошці.1 учень – людина;2 учень – його вірний друг. Наприклад: кінь, собака, кішка, птах. Діти повинні придумати сценки про те, як тварини приносять користь для людини у скрутну хвилину.2. Технологія “Мікрофон”(Робота у групах)Діти називають народні прикмети про тварин.1. Корова вдень спить – на дощ.2. Гуска ховає дзьоб під крило – на мороз.3. Кури у землі купаються – на негоду.4. Корова лежить довго – на теплінь.

Номер слайду 10

ІХ.група “Творча майстерня”(Робота в групах)1. Створення книги (лепбука) “Клички тварин”(Діти підготувати малюнки, фотографії з домашніми улюбленцями, розміщують їх у альбом, підписують клички. Це можуть бути собаки, хом'яки, рибки, черепахи, корова, телята.)Презентація книги. Діти розповідають про своїх улюбленців.2. Випуск плаката “Свійські тварини”Із підготовлених журналів діти вирізають фото тварин, приклеюють їх на плакат. Презентація плаката. Свійські тварини живуть поряд із людьми. Людина їх доглядає, годує, забезпечує житлом.

Номер слайду 11

Х. Колективна робота (всіх груп)1. Створення правил. Правила поведінки із кішками і собаками. Не нав'язуйся тварині в друзі. Не чіпай собаку або кішку, коли вони їдять. Не гладь незнайомих тварин. Гуляючи зі своєю собакою, вчи його бути ввічливим. Будь увічливим із чужим собакою або кішкою, якщо ти в гостях. Запам'ятайте, що бродячий собака ніколи не нападає першим.2. Гра “Уявіть себе твариною”(Діти уявляють себе різними свійськими тваринами, виходять мімікою і жестами показують ту, чи іншу тварину, весь клас відгадує.)

Номер слайду 12

ХІ. Група “Журналісти”Цікаво знати що…Майже 2/3 доби кішки витрачають на сон. Звичайна кішка здатна бігати зі швидкістю 50 км/год. Цікаво, що кішки нявкають лише при спілкуванні з людиною. На своїх побратимів кішка може шипіти, фиркати чи муркотіти. Кішка за своє життя може мати більше 100 котенят. Кішки люблять висоту. Якщо вашій кішці 3 роки, це прирівнюється до людського 21 року.

Номер слайду 13

ХІІ. Підбиття підсумків. Заповнення картки“Підбиття підсумків роботи над проєктом”. Тема була цікавою для мене, тому що ______________________________________Мені було складно під час роботи над проєктом, тому що ____________________Мені було легко, тому що __________________________________________________Працюючи над проєктом, я навчився _______________________________________Мені заважало ____________________________________________________________Працюючи над проєктом, я дізнався: _______________________________________На мій погляд, проєкт був:а) успішним, тому що ______________________________________________________б) не успішним, тому що ___________________________________________________Що я зробив би інакше наступного разу? ____________________________________Я пишаюсь тим, що під час роботи над проєктом ____________________________Я так оцінюю виконану проєкту роботу (за рівнем): {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}□ високий;□ середній;□ достатній; □ низький.

pptx
Додав(-ла)
Пипко Людмила
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку