Ранкова зустріч
Тема: «Спорт»
І. ПРИВІТАННЯ
Діти стають у коло. Одна дитина кидає м яч іншому із запитанням : «Яким видом спорту ти займаєшся, або хотів займатися?». Інша дитина ловить м яч, відповідає і кидає м яч іншому.
ІІ. СИНОПТИЧНА ХВИЛИНКА
Дитина дня, біля календаря природи повідомляє дату, день тижня, місяць. Яка погода на вулиці, які опади, які ознаки пори року вже видно.
Відгадування ребусу. Відповідь «Спорт»
Повідомлення теми заняття.
ІІІ. Обмін інформацією
- Сьогодні ми будемо говорити про спорт, з ясуємо які риси характеру розвиває спорт?
- Які види спору ви знаєте?
ІІІ. ГРУПОВА РОБОТА
На партах картки з різними картинками. Завдання для дітей. Скласти слова із перших літер назв картинок, поділити слово на склади, скласти з ним речення.
Розповідь про олімпійців які прославили Україну у своєму виді спорту.
Олексій Федин, український плавець, п ятиразовий чемпіон та восьмиразовий призер літніх ігор.
В дитинстві дідусь навчив хлопчика плавати. Олексій записався у спортивну секцію плавання. Але захворів, почалися проблеми із зором. Хлопчи не здався. Він почав ще більше займатися і досягнув таких результатів.
Бесіда за почутим.
- Чи злякався хлопчик труднощів?
- Які риси характеру допомогли Олексію досягнути таких результатів?
Розповідь про відомих спортсменів боксерів.
Які риси характеру допомагають у цьому виді спорту.
Фізхвилинка
Гра «Роби як я»
Гра « Пантомімо»
Перегляд мультфільму «Фіксікі. Шахи»
Бесіда за побаченим
- Які ігри згадувалися у мультфільму?
- З ким можна грати у шахи?
- Який це вид спорту?
- Що допомогло Нолику перемогти?
Гра «Знайди зайвий предмет»
За допомогою ЛЕГО діти знаходять зайвий предмет із серією малюнків.
Підсумок заняття.
- Яким видом спорту ви хочете займатися?
- Які риси характеру допоможуть вам досягти високих результатів у спорті?