СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Мета проєкту
Клас розподілився на групи: «Соціологи», «Бухгалтери», «Банкіри»,
«Аналітики».
Слово для виступу надається групі «Соціологи».
- Ми поставили перед собою дуже актуальне питання: «Що можна зробити в нашій школі, щоб навчання і дозвілля учнів були ще цікавішими? Ми провели усне анкетування серед учнів 2-А, 6-А,Б, 9-А, 10-А,Б класів. Всього респондентами стали 120 учнів. Відповіді розподілилися наступним чином:
Ми визначили скільки відсотків складає кожна відповідь. Зробили ми це різними способами.
1-й спосіб
Відношення чисел у відсотках
60:120·100=50% - бажають обладнати зал хореографії
2-й спосіб
Складання пропорції.
120 уч. - 100 %,
15 уч. - х %,
звідки
х=(15·100%):120=12,5% - бажають обладнати третій комп'ютерний клас.
3-й спосіб
Зведення до одиниці.
1). 120 :100 = 1,2 (в.) – припадає на 1 %.
2). 45 : 1,2 = 37,5(%) – бажають придбати комп'ютер у кожен навчальний
кабінет.
Висновок: 1. Найбільший відсоток відповідей становить бажання учнів мати
зал хореографії.
2. Різними способами можна отримати однаковий результат.
Слово для виступу надається групі «Бухгалтери».
- Ми отримали завдання підшукати підходяще приміщення в нашій школі для занять хореографією і порахувати скільки потрібно грошей для його переобладнання. Ми довго думали і вирішили, що для залу з занять хореографією дуже підходить маленька спортивна зала.
Для виконання нашого завдання ми дізналися площу зали – вона становить 52 м2.
Кошторис
№ з/п |
Матеріали, монтажні роботи |
Кількість
|
Ціна |
1. |
Ламінат-підлога |
52 м2 |
52·400=20800грн. |
2. |
Дзеркала на висоту 2 м по периметру зали |
58 м2 |
58·280=16240грн. |
3. |
Турнік по периметру зали |
29 м |
29·50=1450грн. |
4. |
Фарба, шпаклівка |
|
1000грн. |
5. |
Монтажні роботи |
|
3000грн. |
Всього |
42490грн. |
- Врахуємо рівень інфляції – 10%.
1). (42490:100) · 10=4249(грн.) – потрібно додатково коштів.
2). 42490+4249=46739(грн.) – необхідно всього грошей.
2 спосіб
42490·1,1=46739(грн.)
Слово для виступу надається групі «Банкіри».
- Нам потрібно було дізнатися під який відсоток можна отримати гроші у банку.
Ми з'ясували, що «Приватбанк» може надати нам позику і нам потрібно буде повернути 57488,97 грн.
57488,97 – 46739 = 10749,97 (грн.) – гроші, які потрібно додатково сплатити банку за позику.
Отже, під який відсоток нам дають гроші?
(10749,97·100):46739=23%- відсоткова ставка за позику.
2 спосіб
1). 57488,97:46739=1,23(р.) – потрібно віддати більше грошей ніж взяли.
2). (1,23-1)•100%=23% - відсоткова ставка за позику банка.
Отже, в місяць потрібно сплачувати:
57488,97 : 12 = 4790,75(грн.)
Слово для виступу надається групі «Аналітики».
- Нам потрібно було знайти відповідь на таке запитання: «Де знайти гроші, щоб вчасно віддати позику банку?» У нас було кілька варіантів:
1. Попросити гроші у батьків. – Ні!
2. Отримати гроші з аренди приміщення.
Другий варіант нам видався реальним. Для його розрахунку ми з'ясували, що в нашій школі навчається 650 учнів. Орієнтуючись на дослідження групи «Соціологи» ми впевнені, що 50% наших учнів з задоволенням будуть відвідувати заняття з хореографії.
650:100·50= 325(уч.) – будуть відвідувати заняття з хореографії.
Якщо заняття будуть проводитись 2 рази на тиждень і коштуватимуть по 20 грн., то в місяць 1 учень буде сплачувати 160 грн.
Всього:
325•160=52000 (грн.) – загальна сума за один місяць.
Отже, за два місяці ми повністю повернемо позику банку і будуть гроші на заробітню плату хореографу.
А яка мінімальна кількість учнів потрібна, щоб віддати позику банку за рік і платити заробітню плату хореографу (3000грн/міс)?
57488,97+3000·9=84488,97(грн.) – всього необхідно грошей на рік
(9 – місяців триває навчальний рік).
Нехай
х – мінімальна кількість учнів, що відвідує у місяць хореографічний гурток, тоді:
4790,75+3000=7790,75 грн.- мінімальна сума коштів на 1 місяць.
Складемо рівняння:
160·х=7790,75;
х=7790,75:160;
х=49 (учнів) – якщо заняття будуть тривати 9 місяців.
Але є ще 3 літні місяці, за які також треба сплатити. Отже, враховуючи це мінімальна кількість учнів – 65.
Висновок: