Проект “Збережемо і відновимо село"
На хвилі сьогоднішнього національного відродження в Україні змінюються пріоритети і становлення до історичного минулого. Працюючи над проектом ми звертаємося до свого коріння – батьківських родинних звичаїв, обрядів – спадщини українського народу.
Мета проекту: дослідити історію села; збагатитися знаннями про вихідців із села; вивчати рослинний світ сільської місцевості; виховувати на звичаях і традиціях села справжніх патріотів України.
Завдання проекту:
дослідження та відновлення призабутих сторінок рідного села, використання інтерактивних методів виховання;
вивчення рослинного світу;
формування навичок нових видів робіт (елементи садово-паркового дизайну; основи квітково-декоративного оформлення території);
озеленення рослинного світу сільської місцевості. Насадження троянд, айстр, чорнобривців, жоржин, півоній і догляд за ними.
ростемо з деревцями.
особиста причетність і відповідальність за збереження і примноження природних багатств;
виховання молоді на звичаях і традиціях села справжніх патріотів України.
Очікувані результати:
збагачення знань учнів про історичне минуле села;
спонукати учнів до краєзнавчо-пошукової роботи;
знайомство учнів з людьми, які є гордістю села;
створення екологічної стежини у селі;
виготовлення альбому “Стежинами нашого села".
Проект “Збережемо і відновимо село”
На хвилі сьогоднішнього національного відродження в Україні змінюються пріоритети і становлення до історичного минулого. Працюючи над проектом ми звертаємося до свого коріння – батьківських родинних звичаїв, обрядів – спадщини українського народу.
Мета проекту: дослідити історію села; збагатитися знаннями про вихідців із села; вивчати рослинний світ сільської місцевості; виховувати на звичаях і традиціях села справжніх патріотів України.
Завдання проекту:
Очікувані результати:
У школі діє дитяча екологічна організація “Політ орлят”. Самостійна, добровільна шкільна організація, створена для всебічного екологічного виховання та самовиховання учнів.
Організація має свій статут, прапор, герб, гімн.
Краєзнавчо-пошукова робота проекту зібрана учнями та педагогами у 3-х альбомах і має різні розділи.
Перший розділ під назвою “Пам’ять живе в наших серцях”. Працюючи над цим розділом виховуємо у дітей шану та повагу до тих, хто став свідком і учасником військових подій у роки Великої Вітчизняної війни.
Наступний розділ під назвою “Краси такої не зустріти ніде”. Робота спрямована на формування в учнів шанобливого ставлення до природи.
“Щоб порядних дітей мати треба вчить їх працювати”. Наші дослідження показали, що основи екологічної вихованості особливо інтенсивно формуються у процесі трудової діяльності.
Наші “Народні умільці”. Прекрасні вишиванки виходять із рук вихованців Ватаг С.В., яка унаслідувала майстрність вишиванки від бабусі і мами, яку вміло втілює в життя школи.
“У дружбі і праця до ладу”. На знімках розвиток самостійності і творчої ініціативи школярів у вільний час.
“Від села до села” так називається наступний розділ. Працюючи над цим розділом виховуємо у дітей почуття національної свідомості, любові до рідного краю, українського села, збагачуємо знання про народну творчість – духовну основу життя українського народу.
Продовжуємо “Подорож до шкільної світлиці”.
Вивчаючи український побут у школі створена українська світлиця, яка є затишком, злагодою, добром родини.
“Самоцвіти учнівських талантів”.
Учні школи-інтернату активно розвивають свої здібності та вчаться улюбленій справі.
Краєзнавчий аспект відіграє важливу роль у вихованні учнів. Активна участь школярів у цій роботі сприяє їх громадському і духовному розвитку.
Ми можемо любити тільки те, що ми знаємо, і треба дати змогу дітям на очі бачити хоч найближчі місцевості, знати в них кожну річку, ліс, озеро, рослинність, звірину свого краю, чим люди займаються, коло чого вони працюють.
Саме тому наша школа працює над краєзнавчо-пошуковою роботою дослідницького проекту “Збережемо і відновимо село”.