Проєкт «Життєвий та творчий шлях Остапа Вишні»

Про матеріал
Матеріали збірника призначені для творчо працюючих вчителів української мови та літератури загальноосвітніх навчальних закладів, які вміють не тільки проводити уроки, втілювати в життя різноманітні прийоми та методи роботи, а також намагаються привити учням любов до художньої літератури, показати її красу та велич художнього слова, зробити життя школярів цікавим та насиченим.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО   ОСВІТИ   І   НАУКИ,  

УКРАЇНИ

Райгородоцька громада Житомирська область, Бердичівський район Романівський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт

«Життєвий та творчий шлях

Остапа Вишні»

 

 

 

 

Бердичівський район 2021



МІНІСТЕРСТВО   ОСВІТИ   І   НАУКИ,  

УКРАЇНИ

Райгородоцька громада Житомирська область, Бердичівський район Романівський заклад загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Випуск 4

 

 

Проект

«Життєвий та творчий шлях

Остапа Вишні»

 

 

На допомогу

творчо працюючим

вчителям української

мови та літератури

 

 

Бердичівський район 2021


Матеріали збірника

призначені для творчо працюючих вчителів

української мови та літератури

 загальноосвітніх навчальних

закладів, які вміють не тільки проводити

уроки, втілювати в життя різноманітні прийоми та методи роботи,

а також  намагаються привити учням любов

до художньої літератури, показати її красу

та велич художнього слова, зробити життя школярів цікавим та насиченим.

 

 

 

 

 

 

 

Автор:

Горавська Галина Анатоліївна: вчитель  української мови та літератури Романівського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів,  старший вчитель.

 

 

 

 

 

 

Треба любити людину. Більше, ніж самого себе. Тоді  тільки ти маєш право сміятися. І тоді людина разом з тобою сміється із себе, із  своїх хиб, недоліків. І буде такий дружній, такий хороший сміх. Той сміх, що не ображає, а виліковує, виховує людину, підвищує… .

    Остап Вишня

 

Тема: Остап  Вишня. Огляд життя і творчості  письменника. Ідейно -  тематична різноманітність сатирий гумору письменника.

 

Мета:

  • Створити умови для ознайомлення учнів з життям та творчим шляхом видатного гумориста;
  • надати відомості про складні життєві обставини  відомого митця;
  • поглибити знання про гумор і сатиру;
  • розвивати почуття комічного, уміння аналізувати художні твори;
  • виховувати почуття пошани до творів народного письменника.


 

 

 

 

 


 

 

 

 


Список використаних джерел

 

  1. Компетентнісний підхід до освітнього процесу як вимога сучасності // Управління школою. – 2007. - № 19 – 21. –с. 50 – 52
  2. Вибір стратегій формування життєвих компетентностей // Директор школи. – 2007. - № 29 – 30. – с. 58 – 62
  3. Компетентнісна – орієнтований підхід до навчально-виховного процесу // Директор школи. – 2007. - № 29 – 30. –с. 6 – 10
  4. Компетентність як орієнтація вчителя на найвищий результат // Завуч. – 2006. - № 34. – с. 8 – 10
  5. ХХІ століття – століття компетентнісно спрямованої освіти // Завуч. – 2008. - № 34. – с. 3 – 5
  6. Ключові компетентності випускника // Відкритий урок. – 2007. - № 10. – с. 17 – 19
  7. Компетенція учня – компетенція вчителя // Відкритий урок. – 2008. - № 10. – с. 72 – 77
  8. Адаптація. Компетенції та інформація // Виховна робота в школі. – 2009. - № 9. –  с. 39 – 45
  9.  Формування ключових компетентностей учнів під час навчальної дискусії // Географія. – 2008. - № 21.с. 2 – 5
  10.  Попова Т. Розвиток життєвих  компетентностей при вивченні мови і літератури // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2005. - № 36. - с. 2 – 7
  11. Як оцінити діяльність учнів на інтерактивному уроці // Завуч. – 2006. -№ 10. – вкладка. – с. 15 – 19
  12. Творчі завдання з української мови // Українська мова та література. – 2001. - № 33. – с. 9 – 12
  13. Твір – мініатюра «Зимові мотиви»: інтегрований урок зв`язного мовлення // Українська мова та література. – 2001. - № 5. –с. 6 –
  14. Подлевська Н. Формування в школярів культури спілкування по         мобільному телефону //  Українська мова і література в школі. – 2009. - № 5. –с. 14 – 17
  15.  Хорошковська О. Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) // Українська мова і література в школі. – 2009. - № 5. – с. 29 – 32
  16. Шлях до творчого читача //  Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2000. -№ 5. – с. 34 – 44
  17. Шуляр В. Учитель – словесник і учень – читач у просторі сучасного уроку літератури // Українська мова і література в школі. – 2009. - № 5. – с. 23 – 28
  18. Я іду на урок української літератури (збірка нетрадиційних уроків з української літератури) // Все для вчителя. – 2009. – № 23 – 24
  19. Метод проектів: традиції, перспективи, життєві результати: Практико-зорієнтований збірник / За наук. ред. Єрмакова І. Г. — К.: Департамент, 2008.
  20. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Под ред. Е.С. Полат, — М., 2010.
  21. Освітні технології: Навч.-метод, посібн. / О. М. Пехота, А. 3. Кіктенко, О. М. Любарська та ін. За заг. ред. О. М. Пехоти. — К.: А.С.К, 2009. — 256 с
  22. Перспективні освітні технології: Навчально-методичний посібник/ За ред. Г.С.Сизоненко. — К.: Гопак, 2011.
  23. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие.— М.: Народное образование, 2008.


Зміст

 

 

Стор.

Урок на тему: «Життєвий і творчий шлях Остапа Вишні»

 

5

Ескізи слайдів презентації № 1 до уроку

 

6

Ескізи слайдів презентації № 2 до уроку

 

11

Список використаних джерел

15


Для нотаток

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1

 

doc
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
13 листопада 2021
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку