Проектна діяльність в молодшій групі на тему: “Рослини навесні”

Про матеріал
Проектна діяльність в молодшій групі на тему: “Рослини навесні” Мета проекту: Освітня: розширити знання дітей про сезонні зміни в природі на весні вчити дітей розпізнавати ознаку веснянного пробудження рослин.Формувати елементи наукового пізнання світу. Розвивальна: розвивати пізнавальні здібності: вміння робити висновки та отримувати задоволення від процесу навчання Соціалізуюча:спонукати дітей до спілкування, обміну досвідом. Викликати позитивні емоції, розвівти почуття вітповдальности за свої вчинки. Створити умови для реалізації пізнавальної та соціальної активності дітей. Виховна: виховати естетичні почуття, любов та інтерес до природи рідного краю. Викликати бажання піклуватися про рослини.
Перегляд файлу

Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області

 

Проектна діяльність в молодшій групі на тему: “Рослини навесні”

Вихователь Альошина О.С.

Мета проекту:

Освітня: розширити знання дітей про сезонні зміни в природі на весні вчити дітей розпізнавати ознаку веснянного пробудження рослин.Формувати елементи наукового пізнання світу.

Розвивальна: розвивати пізнавальні здібності: вміння робити висновки та отримувати задоволення від процесу навчання

Соціалізуюча:спонукати дітей до спілкування, обміну досвідом. Викликати позитивні емоції, розвівти почуття вітповдальности за свої вчинки. Створити умови для реалізації пізнавальної та соціальної активності дітей.

Виховна: виховати естетичні почуття, любов та інтерес до природи рідного краю. Викликати бажання піклуватися про рослини.

 

Тривалість проекту: 5 днів.

Характеристика проекту:

  • за метою та характером проектної діяльності з безпосередньою координацією;
  • за змістом: заняття, бесіда, художньо-естетична діяльність;
  • за кількістю учасників: групове;
  • за характером контактів: серед одноліток та дорослих.

База реалізації: у дошкільному закладі.

 

Мотиваційний етап. 1 день.

 

Тема: Бубнявіння бруньок. Які бувають бруньки?

Мета: вчити дітей розпізнавати ознаки весняного прбудження рослин: бубнявіння бруньок; простежити ознаки росту гілок.Стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природи.

Обладнання: іграшкові фотоапарати, таблиці з зображенням бруньок.

Заняття: Дитина в соціумі

Тема: «Квіти радість нам несуть»

Мета: Розширювати та поглиблювати знання дітей про квіти (будова, умови росту) їхнє значення. Розвивати позитивне емоційно-ціннісне ставлення до найближчого середовища.

Пошуково-досліднецька діяльність: Висадження цибулі.

Робота з батьками: Консультація: «Екологічне виховання дітей.»

 

Інформаційний етап. 2 день.

 

Тема: » Охорона природного довкілля»

Мета: поглибити та розширити уявлення дітей про росли їхні властивості, користь. Формувати правила поведінки в природі.

Матеріал: ілюстрації

Словник: Активізувати в мовленні назви дерев, квітів.

Форми роботи: заняття.

Оргмомент: розгляд ілюстрацій.

Обговорення ситуації: чому слід доглядати за рослинами?

Продуктивна діяльніст: Виготовлення застережливих знаків.

 

Інформаційний етап 3 день.

Тема: «Рослини весною». Спостереження за появою листя. Охорона рослин весною.

Мета: прослідкувати, як прокидається природа ранньою весною; поява перших молодих листочків. Сакріпити знання дітей про дерева і кущі.розвивати пізнавальну активнісит. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.

Дидактична гра: “Що можно робити навесні?”

Мета: розширити знання дітей про працю навесні.

Індивідуальна робота: виховувати бережливе ставлення до природи.

 

Репродуктивний. 4 день.

Заняття. Малювання “Кульбаби у траві”

Мета: вчити передавати у тематичному малюнку нескладний сюжет; вправлятися в умінні ритмічно розміщувати малюнок на аркуші паперу; формувати уміння малювати штампами; розвівати увагу; спостережливість; виховувати акуратність у работі, любов до природи.

Заняття: “Як не нашкодити рослинам?”

Мета: удосконалювати вміння відповідати на запитання вихователя, складати невеликі описові розповіді, формувати навички вживати прикметники та словосполучення з ними, активізувати словник дітей: гілка, стовбур, квіти, листочки; виховувати любов до природи.

 

Творчий етап. 5 день.

Тема: “Весна, весна! Радійте, діти!”

Мета: Розвивати позитивне ставлення до найближчого середовища.

 Викликати позитивні емоції, розвівти почуття вітповдальности за свої вчинки. 

Колективна аплікація: “Чарівний садок”

Трудова діяльність: Полити цибулю на підвіконні.

 

 

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
2029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку