Піщанський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) Красноградської міської ради Харківської області
Проектна діяльність в молодшій групі на тему: “Рослини навесні”
Вихователь Альошина О.С.
Мета проекту:
Освітня: розширити знання дітей про сезонні зміни в природі на весні вчити дітей розпізнавати ознаку веснянного пробудження рослин.Формувати елементи наукового пізнання світу.
Розвивальна: розвивати пізнавальні здібності: вміння робити висновки та отримувати задоволення від процесу навчання
Соціалізуюча:спонукати дітей до спілкування, обміну досвідом. Викликати позитивні емоції, розвівти почуття вітповдальности за свої вчинки. Створити умови для реалізації пізнавальної та соціальної активності дітей.
Виховна: виховати естетичні почуття, любов та інтерес до природи рідного краю. Викликати бажання піклуватися про рослини.
Тривалість проекту: 5 днів.
Характеристика проекту:
База реалізації: у дошкільному закладі.
Мотиваційний етап. 1 день.
Тема: Бубнявіння бруньок. Які бувають бруньки?
Мета: вчити дітей розпізнавати ознаки весняного прбудження рослин: бубнявіння бруньок; простежити ознаки росту гілок.Стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні природи.
Обладнання: іграшкові фотоапарати, таблиці з зображенням бруньок.
Заняття: Дитина в соціумі
Тема: «Квіти радість нам несуть»
Мета: Розширювати та поглиблювати знання дітей про квіти (будова, умови росту) їхнє значення. Розвивати позитивне емоційно-ціннісне ставлення до найближчого середовища.
Пошуково-досліднецька діяльність: Висадження цибулі.
Робота з батьками: Консультація: «Екологічне виховання дітей.»
Інформаційний етап. 2 день.
Тема: » Охорона природного довкілля»
Мета: поглибити та розширити уявлення дітей про росли їхні властивості, користь. Формувати правила поведінки в природі.
Матеріал: ілюстрації
Словник: Активізувати в мовленні назви дерев, квітів.
Форми роботи: заняття.
Оргмомент: розгляд ілюстрацій.
Обговорення ситуації: чому слід доглядати за рослинами?
Продуктивна діяльніст: Виготовлення застережливих знаків.
Інформаційний етап 3 день.
Тема: «Рослини весною». Спостереження за появою листя. Охорона рослин весною.
Мета: прослідкувати, як прокидається природа ранньою весною; поява перших молодих листочків. Сакріпити знання дітей про дерева і кущі.розвивати пізнавальну активнісит. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї.
Дидактична гра: “Що можно робити навесні?”
Мета: розширити знання дітей про працю навесні.
Індивідуальна робота: виховувати бережливе ставлення до природи.
Репродуктивний. 4 день.
Заняття. Малювання “Кульбаби у траві”
Мета: вчити передавати у тематичному малюнку нескладний сюжет; вправлятися в умінні ритмічно розміщувати малюнок на аркуші паперу; формувати уміння малювати штампами; розвівати увагу; спостережливість; виховувати акуратність у работі, любов до природи.
Заняття: “Як не нашкодити рослинам?”
Мета: удосконалювати вміння відповідати на запитання вихователя, складати невеликі описові розповіді, формувати навички вживати прикметники та словосполучення з ними, активізувати словник дітей: гілка, стовбур, квіти, листочки; виховувати любов до природи.
Творчий етап. 5 день.
Тема: “Весна, весна! Радійте, діти!”
Мета: Розвивати позитивне ставлення до найближчого середовища.
Викликати позитивні емоції, розвівти почуття вітповдальности за свої вчинки.
Колективна аплікація: “Чарівний садок”
Трудова діяльність: Полити цибулю на підвіконні.