Проєктна презентація на тему "Різновиди в музиці" (учнівська презентація)

Про матеріал
Проєкт розраховано для учнів 5– х класів, з метою ознайомлення школярів з вокальною, інструментальною музикою її особливостями. Учні поглиблюють і удосконалюють : знання з особливостей звучання вокальної і інструментальної музики; знання з основними елементами музичної мови вокальної і інструментальної музики; Визначають : особливі ознаки звучання вокальної і інструментальної музики; Вчаться: розпізнавати звучання двох жанрів, визначати особливі характеристики; доводять значення вокальної і інструментальної музики для історіі музичного мистецтва. Формувати: навички самостійно працювати за додатковим матеріалом, порівнювати інформацію з різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, та презентувати його на уроках музичного мистецтва ; Виховувати: почуття патріотизму, бажання вивчати історію музичного мистецтва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РІЗНОВИДИ МУЗИКИ

Номер слайду 2

Стислий опис та мета проекту. Проект розраховано для учнів 5– х класів, з метою ознайомлення школярів з вокальною, інструментальною музикою її особливостями. Учні поглиблюють і удосконалюють : знання з особливостей звучання вокальної і інструментальної музики;знання з основними елементами музичної мови вокальної і інструментальної музики;Визначають :особливі ознаки звучання вокальної і інструментальної музики;Вчаться: розпізнавати звучання двох жанрів, визначати особливі характеристики; доводять значення вокальної і інструментальної музики для історіі музичного мистецтва. Формувати: навички самостійно працювати за додатковим матеріалом, порівнювати інформацію з різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, та презентувати його на уроках музичного мистецтва ; Виховувати: почуття патріотизму, бажання вивчати історію музичного мистецтва.

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУУкраї́нська му́зика починає свій відлік з часів Київської Русі і в своєму розвитку охоплює практично всі типи музичного мистецтва — народну і професійну, академічну і популярну музику. Сьогодні ми поринемо у світ вокальної і інструментальної музики, з`ясуємо особливості цих жанрів.

Номер слайду 4

ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯМузика – це мова, яку розуміє лише душа, але душа ніколи не зможе її перевести на іншу мову

Номер слайду 5

Тематичні питання. Чи знаєте ви, основні відмінності між вокальною та інструментальною музикою?Як можна виконувати вокальну музику?Які існують види інструментальної музики?Ключові питання. Яку музику називають вокальною?Яку музику називають інструментальною?Чим подібні та чим відрізняються вокальні і інструментальні твори?

Номер слайду 6

ВХІДНЕ ОПИТУВАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ ВСІМ КЛАСОМ{00 A15 C55-8517-42 AA-B614-E9 B94910 E393}Що я знаю про вокальну і інструментальну музику?Що я хочу дізнатися з цього проекту. Як я про це можу дізнатися. Про що я дізнався. Чим відрізняється вокальна музика від інструментальної?В чому особливість вокальної музики: соліста, ансамбля і хору. Подивитись в інтернеті; поспілкуватися з вчителями; батьками;запитити в інших учнів. Які засоби музичної виразності впливають на композиційний зміст твору?В чому особливість інструментальної музики: соліста, ансамбля і оркестра. Чим подібні та чим відрізняються вокальні і інструментальні твори?

Номер слайду 7

Очікувальні результати. Усвідомлення школярами значення вокальної і інструментальної музики. Визначення їх особливостей та відмінностей. Сподівання проекту. Сформулювати цілісні уявлення про вокальну та інструментальну музику; Учасники проектної діяльності оволодіють вмінням успішної взаємодії з вчителями, батьками, представниками творчих професій;Діти отримують можливість на практиці відчути красу і колорит вокальної і інструментальної музики. Залучання до колективної діяльності(роботі в парі);

pptx
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку