Про матеріал
Тема уроку: Чотирикутники. Систематизація та узагальнення знань.
Мета уроку: відтворивати, систематизувати та узагальнити знання про чотирикутники; про застосування чотирикутників у різних сферах життя; навчитися використовувати набуті знання; робити логічні висновки; розв’язувати задачі: геометричні, практичні, пошукові; обмінюватися думками; працювати в групах; аналізувати, порівнювати, доводити, висловлювати оцінні судження.
Ідея проєкту: створити в соціальній мережі Instagram аккаунт для чотирикутника від його імені.
ХІД ПРОЄКТУ:
I. Клас поділити на команди:
1. Команда "Паралелограм".
2. Команда "Прямокутник"
3. Команда "Ромб"
4. Команда "Квадрат"
5. Команда "Трапеція" (за бажанням можна закріпити цей чотирикутник за вчителем)
II. Весь матеріал можна розмістити в GoogleClasRoom з чіткими відео-інструкціями, списками команд, та посиланнями на сторонні ресурси щодо технічний моментів створення другого аккаунту в Instagram.
III. Знайомство з інструкціями та правилами проєкту.
1. Обрати капітанів для кожної команди і ознайомити їх з інструкцією (Презентація-Інструкція в додатках)
2. Розподілити ролі членів команд за їх творчими здібностями та вміннями (Презентація-Інструкція в додатках)
3. Ознайомити учнів з відео-інструкцією створення другого аккаунта для андроїда чи айфона в соціальній мережі Instagram.
3. Ознайомити учнів з правилами оформлення аккаунта в соціальній мережі Instagram: аватарка, Nick-Name, короткий та змістовний опис аккаунта.
4. Ознайомити учнів з планом проєкту: пошук інформації, контент-план, публікація постів та історій, їх тематика (Презентація-Інструкція в додатках)
5. Презентація командами готових робот.