Ця робота - узагальнений досвід вчителя щодо організації проектної діяльності на уроках англійської мови. Проект стимулює розумовий розвиток, креативність, дає можливість кожному учневі бути успішним. Даний майстер-клас проводився з вчителями для популяризації досвіду вчителя.
Комунальний заклад
Таранівська загальноосвітня школа I – III ступенів
імені Героїв-широнінців
Зміївської районної ради Харківської області
Майстер-клас
«Проектна технологія
на уроках англійської мови»
Попова Т.В., вчитель англійської мови
2018
Майстер-клас
«Проектна технологія
на уроках англійської мови»
підготувала Попова Т.В.,
вчитель англійської мови
A Tour around the World
Project Works Presentation
─ Make a design
─ Write texts
─ Find visual materials (pictures, sketches, photographs) for it and include the most interesting and important facts there.
─ Draw maps and charts
─ Classify the selected material
─ Combine the work of all members
Проектна робота «Кругосвітні мандри»
Місце проведення:Таранівська ЗОШ I – III ступенів
Учасники: вчителі школи
Тип проекту: творчий груповий.
Мета:
─ формувати лінгвістичну, мовленнєву та соціокультурну компетенції в межах тематики ситуативного спілкування «Travelling», повторити лексику за темою, закріпити вміння вживати Present Simple для надання інформації про події та факти, вчити презентувати проектну роботу з опорою на ключові слова та ілюстрації.
─ розвивати комунікативні вміння, уяву, творчі здібності, розширяти кругозір.
─ виховувати доброзичливість, толерантність, прагнення здобувати знання.
Мета майстер-класу:
─ розробляти завдання, які відповідають інтересам учнів
─ поважати особистість, сприяти формуванню позитивної самооцінки учня, поважати його цінності
─ стимулювати розвиток розумових процесів
─ використовувати іноземну мову, беручи участь у ефективному обміні ідеями
Обладнання: словники, карта світу, роздаткові матеріали, папір, олівці, фломастери, ножиці, клей.
Очікуваний результат проекту(кінцевий продукт): учасники створюють постери «Кругосвітні мандри».
Коментарі:
Ви працюєте в туристичній агенції. Складіть маршрут кругосвітньої подорожі
─ Відвідати визначні місця (назви)
─ Побачити екзотичних тварин (яких саме)
─ Побачити дива світу/природи (назвіть які)
─ Зробити фото
─ Побачити традиції, взяти участь
─ Скуштувати національні страви
─ Придбати сувеніри
─ Здійснити покупки, тощо.
3. Якими видами транспорту і чому (швидкий, зручний, дорогий, дешевий, можна роздивитися архітектуру будівель, тощо) будете подорожувати (бажано різними) з країни в країну.
4. Оформіть постер, використайте ілюстрації, малюнки, зробіть підписи.
5. Отримайте консультацію наставника.
6. Скорегуйте роботу.
7. Підготуйте розповідь.
Наш проект називається «…». Ми розпочинаємо нашу подорож з України. Ми подорожуємо з … до … (яким транспортом і чому).У … ми хочемо …
Повідомте, хто в групі є спікером, секретарем (записував ідеї), помічниками, слідкував за часом. Чи всі в групі взяли участь у роботі?
1. Чи назва відповідає темі.
2. Чи достатньо використаний лексичний матеріал за темою.
3. Мовлення (чітке і виразне).
4.Чи цікавою була прослухана і побачена інформація.
5. Чи сподобалось оформлення проекту (оригінальність,наявність помилок).
6. Чи використані невідомі вам факти
Підбиття підсумків:
Обговорити, що саме сподобалося у цьому проекті, що вийшло найкраще, які труднощі виникали, як їх долали, над чим треба попрацювати.
Учасники роблять самооцінку, чому вони навчилися під час роботи над проектом (планувати проект, робити проект, презентувати проект, користуватися словником, картою, додатковою літературою, вислуховувати колег, приймати іншу точку зору, добирати ілюстрації, тощо),як можна використати подібний проект на інших уроках.
Роздаткові матеріали до проекту
Italy Італія France Франція Germany Німеччина Ukraine Україна Great Britain Велика Британія Spain Іспанія the USA США Canada Канада
Australia Австралія New Zealand Нова Зеландія China Китай Egypt Єгипет
Italy Італія France Франція Germany Німеччина Ukraine Україна Great Britain Велика Британія Spain Іспанія the USA США Canada Канада
Australia Австралія New Zealand Нова Зеландія China Китай Egypt Єгипет
Italy Італія France Франція Germany Німеччина Ukraine Україна Great Britain Велика Британія Spain Іспанія the USA США Canada Канада
Australia Австралія New Zealand Нова Зеландія China Китай Egypt Єгипет
Italy Італія France Франція Germany Німеччина Ukraine Україна Great Britain Велика Британія Spain Іспанія the USA США Canada Канада
Australia Австралія New Zealand Нова Зеландія China Китай Egypt Єгипет
Italy Італія France Франція Germany Німеччина Ukraine Україна Great Britain Велика Британія Spain Іспанія the USA США Canada Канада
Australia Австралія New Zealand Нова Зеландія China Китай Egypt Єгипет
By Air
Jet реактивний літак
Plane літак
Helicopter гвинтокрил
Hot air balloon повітряна куля
By Water
Boat човен
Ship корабель
Liner лайнер
Raft пліт
Ferryboat паром
On Foot
By Land
Bus автобус
Coach міжміський автобус
Fixed Route Bus FRB
Car машина
Motorbike мотоцикл
Bicycle велосипед
Train потяг
Taxi таксі
Tram трамвай
Trolleybus тролейбус
Metro метро
Segway сегвей