Проектна технологія на уроках англійської мови

Про матеріал

Ця робота - узагальнений досвід вчителя щодо організації проектної діяльності на уроках англійської мови. Проект стимулює розумовий розвиток, креативність, дає можливість кожному учневі бути успішним. Даний майстер-клас проводився з вчителями для популяризації досвіду вчителя.

Перегляд файлу

Комунальний заклад

Таранівська загальноосвітня школа I – III ступенів

імені Героїв-широнінців

Зміївської районної ради Харківської області

 

 

 

 

 

 

Майстер-клас

«Проектна технологія

на уроках англійської мови»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Попова Т.В., вчитель англійської мови

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

 

Майстер-клас

«Проектна технологія

на уроках англійської мови»

                                                            підготувала Попова Т.В.,

                                                            вчитель англійської мови

 

A Tour around the World

Project Works Presentation

 

  • Work in groups of four or five.
  • Imagine you are working for a travel agency. Make up a tour around the world. Think of:
  1. countries to go
  2. things to see there
  3. things to do there
  4. means of transportation to get there and use there. Explain your choice.  
    • Produce a poster with illustrations. Divide tasks among your group:

Make a design

Write texts

Find visual materials (pictures, sketches, photographs) for it and include the most                       interesting and important facts there.

Draw maps and charts

Classify the selected material

Combine the work of all members

  • Presents your projects to the class.

 

 

Проектна робота «Кругосвітні мандри»

Місце проведення:Таранівська ЗОШ I – III ступенів

Учасники: вчителі школи

Тип проекту: творчий груповий.

Мета:

─ формувати лінгвістичну, мовленнєву та соціокультурну компетенції в межах тематики ситуативного спілкування «Travelling», повторити лексику за темою, закріпити вміння вживати Present Simple  для надання інформації про події та факти, вчити презентувати проектну роботу з опорою на ключові слова та ілюстрації.

─ розвивати комунікативні вміння, уяву, творчі здібності, розширяти кругозір.

─ виховувати доброзичливість, толерантність, прагнення здобувати знання.

Мета майстер-класу:

─ розробляти завдання, які відповідають інтересам учнів

─ поважати особистість, сприяти формуванню позитивної самооцінки учня, поважати його цінності

─ стимулювати розвиток розумових процесів

─ використовувати іноземну мову, беручи участь у ефективному обміні ідеями 

Обладнання: словники, карта світу, роздаткові матеріали, папір, олівці, фломастери, ножиці, клей.

Очікуваний результат проекту(кінцевий продукт): учасники створюють постери «Кругосвітні мандри».

 

Коментарі:

Ви працюєте в туристичній агенції. Складіть маршрут кругосвітньої подорожі

  1. Доберіть різні країни
  2. Вкажіть, що ви плануєте зробити в кожній країні:

─ Відвідати визначні місця (назви)

─ Побачити екзотичних тварин (яких саме)

─ Побачити дива світу/природи (назвіть які)

─ Зробити фото

─ Побачити традиції, взяти участь

─ Скуштувати національні страви

─ Придбати сувеніри

─ Здійснити покупки, тощо.

3.   Якими видами транспорту і чому (швидкий, зручний, дорогий, дешевий, можна роздивитися архітектуру будівель, тощо)  будете подорожувати (бажано різними) з країни в країну.

4.   Оформіть постер, використайте ілюстрації, малюнки, зробіть підписи.

5.   Отримайте консультацію наставника.

6.   Скорегуйте роботу.

7.   Підготуйте розповідь.

Наш проект називається «…». Ми розпочинаємо нашу подорож з України. Ми подорожуємо з … до …  (яким транспортом і чому).У … ми хочемо …

Повідомте, хто в групі є спікером, секретарем (записував ідеї), помічниками, слідкував за часом. Чи всі в групі взяли участь у роботі?

  1. Після презентації кожного проекту учні висловлюють свої враження

1. Чи назва відповідає темі.

2. Чи достатньо використаний лексичний матеріал за темою.

3. Мовлення (чітке і виразне).

4.Чи цікавою була прослухана і побачена інформація.

5. Чи сподобалось оформлення проекту (оригінальність,наявність помилок).

6. Чи використані невідомі вам факти

 

 

Підбиття підсумків:

Обговорити, що саме сподобалося у цьому проекті, що вийшло найкраще, які труднощі виникали, як їх долали, над чим треба попрацювати.

Учасники роблять самооцінку, чому вони навчилися під час роботи над проектом (планувати проект, робити проект, презентувати проект, користуватися словником, картою, додатковою літературою, вислуховувати колег, приймати іншу точку зору, добирати ілюстрації, тощо),як можна використати подібний проект на інших уроках.

 

Роздаткові матеріали до проекту

Italy Італія         France Франція       Germany Німеччина    Ukraine Україна            Great Britain Велика Британія             Spain Іспанія           the USA США           Canada Канада  

 Australia Австралія           New Zealand Нова Зеландія    China Китай                       Egypt Єгипет

 

 

Italy Італія         France Франція       Germany Німеччина    Ukraine Україна            Great Britain Велика Британія             Spain Іспанія           the USA США           Canada Канада  

 Australia Австралія           New Zealand Нова Зеландія    China Китай                       Egypt Єгипет

 

 

Italy Італія         France Франція       Germany Німеччина    Ukraine Україна            Great Britain Велика Британія             Spain Іспанія           the USA США           Canada Канада  

 Australia Австралія           New Zealand Нова Зеландія    China Китай                       Egypt Єгипет

 

 

Italy Італія         France Франція       Germany Німеччина    Ukraine Україна            Great Britain Велика Британія             Spain Іспанія           the USA США           Canada Канада  

 Australia Австралія           New Zealand Нова Зеландія    China Китай                       Egypt Єгипет

 

 

Italy Італія         France Франція       Germany Німеччина    Ukraine Україна            Great Britain Велика Британія             Spain Іспанія           the USA США           Canada Канада  

 Australia Австралія           New Zealand Нова Зеландія    China Китай                       Egypt Єгипет

 

 

 

 By Air

Jet  реактивний літак

Plane  літак

Helicopter  гвинтокрил

Hot air balloon  повітряна куля

 

 

 

By Water

Boat  човен

Ship  корабель

Liner  лайнер

Raft  пліт

Ferryboat  паром

 

 

On Foot

 

 

 

 

 

By Land

Bus  автобус

Coach  міжміський автобус

Fixed Route Bus   FRB

Car  машина

Motorbike  мотоцикл

Bicycle  велосипед

Train  потяг

Taxi  таксі

Tram  трамвай

Trolleybus  тролейбус

Metro  метро

Segway   сегвей

 

 

doc
Додано
4 травня 2018
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку