Проєктуємо. Моделюємо. Виготовляємо. Створення реклами виробу.

Про матеріал
Проєктуємо. Моделюємо. Виготовляємо. Створення реклами виробу. Очікувані результати: учень працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; здійснює розмітку ліній на папері і картоні; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя. Мета: формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, виховуючи любов до навколишнього світу. Виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

13.10.2023 Проєктуємо. Моделюємо. Виготовляємо. Створення реклами виробу

Номер слайду 2

Організація класу Уже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо Роботу швидше починаймо.

Номер слайду 3

Пригадаємо загальні правила безпеки на уроках дизайну і технологій. Підготуй своє робоче місце. Коли вчитель починає говорити, потрібно припинити роботу й уважно слухати інструктаж!Перед роботою перевірте справність інструментів та наявність матеріалів. Роботу можна розпочинати лише з дозволу вчителя. Забороняється працювати несправними чи тупими інструментами!Використовуйте інструмент лише за призначенням.

Номер слайду 4

Прагадайте. Як виміряти розміри предметів за допомогою лінійки?Що таке симетрія?Що таке асиметрія?

Номер слайду 5

Із якими креслярськими інструментами ви вже знайомі? Які для вас нові?

Номер слайду 6

Розглянь та запам’ятай умовні позначення. Суцільною товстою лінією позначають контур предмета або деталіТонкими лініями зі стрілочками показують розміри предмета або деталіШтрихпунктирною тонкою лінією з двома крапками позначають місця згину. Стрілками показують напрям перегинання паперу, з’єднання окремих деталей і скручування. Штрихуванням позначають місця нанесення клею з лицьового боку. Суцільною хвилястою лінією позначають місця обриву або розрізу

Номер слайду 7

Процес створення виробуІдея. Я — автор/авторка виробу. Який виріб я буду робити? (Розглядаю зразок або придумую самостійно.)1

Номер слайду 8

Процес створення виробу. Ескіз (макет) виробу. Для чого я буду майструвати? Які матеріали й інструменти знадобляться?3

Номер слайду 9

Процес створення виробу. План роботи. Що я буду робити спочатку, а  що  — потім? Як буду виконувати роботу? Якими способами? Що я вмію робити? Чого треба навчитися? 3

Номер слайду 10

Процес створення виробу. Виготовлення виробу. Виготовляю виріб, дотримуючись плану роботи.4

Номер слайду 11

Процес створення виробу. Оцінювання виробу. Обговорюю свій виріб з однокласниками (колегами) відносно його відповідності задуму.5

Номер слайду 12

Процес створення виробу. Презентація виробу. Обговорюю свій виріб з однокласниками відносно його відповідності задуму.6 Урочисте відкриття

Номер слайду 13

Гра «Мікрофон»Що таке реклама?Де вона нам трапляється?Для чого люди використовують рекламу?

Номер слайду 14

Цікаво знати. Перші «рекламщики» з’явилися в епоху Стародавньої Греції. Вже тоді по міських вулицях і площах бродили  глашатаї, які співали та закликали народ щось купити або скористатися якоюсь послугою.

Номер слайду 15

Цікаво знати. Перші рекламні оголошення народилися в Стародавньому Римі. Їх писали прямо на стінах будинків. Переходячи від споруди до споруди, городяни могли дізнатися про місце і час гладіаторських боїв, про продаж  домашньої худоби та різних товарів.

Номер слайду 16

Цікаво знати. Винахід друкарського верстата ознаменував новий період в розвитку реклами. Вважається, що першу офіційну рекламу випустила лондонська газета, яка пообіцяла нагороду за повернення 12 вкрадених коней.

Номер слайду 17

«А зараз перерва на рекламу» - ми звикли до таких слів, що лунають з екранів телевізорів, комп’ютерів. Мета реклами – продати більше товару. У ній гармонійно поєднуються малюнки, слова або вірші, музика, анімація.

Номер слайду 18

Здійснюючи покупку, ми мимоволі звертаємо увагу на розрекламовані товари. Дуже часто в рекламі перебільшують позитивні якості товару і нічого не говорять про негативні. Ми з вами, споживачі, повинні навчитися критично ставитися до всього, що говорять і показують. Щоб протистояти впливу реклами на наше рішення і не купувати непотрібне.

Номер слайду 19

13.10.2023 СьогодніТворча робота. Оберіть для реклами якийсь виріб і прорекламуйте його

Номер слайду 20

13.10.2023 Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку