Професійне спрямування викладання предметів- важлива складова освітнього процесу»

Про матеріал
Організація навчання, яка забезпечує осягнення базових теоретичних знань, практичних умінь і навичок, необхідних майбутньому фахівцю для ефективного засвоєння дисциплін професійної підготовки (предметів спеціалізації), формування професійного мислення, професійної самосвідомості та професійної культури- це професійне спрямування предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки України. Департамент освіти і науки Житомирської облдержадміністраціїГоловинське вище професійне училище нерудних технологій. ТВ СВ смт Пулини«Професійне спрямування викладання предметів- важлива складова освітнього процесу» Підготувала: викладач хімії , біології і основ екологіїОмельчук А. В. Пулини 2023

Номер слайду 2

- форма розширення міжпредметних зв'язків до зв'язків з предметами професійно-технічного циклу; - засвоєння здобувачами освіти знань, умінь і навичок міжциклового характеру, формування якостей особистості майбутнього робітника; - збереження викладання основ наук у обсязі навчальних програм, але з акцентом на можливість застосування отриманих знань при вивченні конкретної професії. Визначення поняття “ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ”

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} Організація навчання, яка забезпечує осягнення базових теоретичних знань, практичних умінь і навичок, необхідних майбутньому фахівцю для ефективного засвоєння дисциплін професійної підготовки (предметів спеціалізації), формування професійного мислення, професійної самосвідомості та професійної культури. Визначення поняття “ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ”

Номер слайду 4

“ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ”Cкладання задач з професійно- спрямованим змістом, виконаннямрозрахунків, пов’язаних з майбутньою професійною діяльністю здобувачів освіти. Використання ІКТ із загальноосвітніх предметів з ілюстрацією в нихнаступності та взаємозв’язку основ хімії та біології професійних знань відповідно допрофілю навчального закладу. Показ практичного використання в даній професійній діяльності знань,отриманих під час вивчення курсу хімії та біології;Конкретизація теорій, явищ і процесів під час вивчення курсу хімії та біолоії, а такожзакріплення знань, з використанням навчального матеріалу спеціальних предметів.

Номер слайду 5

З метою професійного спрямування на уроках хімії та біології: Професійно-орієнтовані уроки та бінарні уроки;(у рамках предметних та професіійних Тижнів)Теоретичний курс (в матеріалі теоретичного курсу мають міститися прикладипрактичного застосування хімічних та біологічних законів і явищ усільськогосподарських об’єктах і технологіях)Задачі з професійним змістом (необхідно пов’язувати зреальними проблемами на виробництві)Проєкти. Використання на уроках проблемних та професійно-орієнтованих завдань, які пов’язані з професійною діяльністю;Перегляд відеофільмів та презентацій. Засідання гуртка «Юний еколог»Виконання лабораторних та практичних робіт, що сприятимуть формуваннюумінь та навичок необхідних в професійній діяльностіПрофесійно-орієнтоване навчання

Номер слайду 6

Теоретичний курс (перегляд відео та презентацій професійного спрямування)

Номер слайду 7

Модель пізнавальної ситуації, яка спрямована на засвоєння змісту предметів та формування вмінь застосовувати знання з хімії та біології у професійній діяльностіПрофесійно-спрямоване навчальне завдання:

Номер слайду 8

Бінарні та професійно-орієнтовані уроки (у рамках предметних та професйних Тижнів)

Номер слайду 9

Засідання гуртка «Юний еколог»

Номер слайду 10

Розв’язування задач з професійно-орієнтованим змістом (ХІМІЯ)Інтеграція із професією: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» 1. Маса залізного гвинта для закріплення маховика до колінчатого вала трактора важить 11,2 г. Обчисліть кількість речовини заліза в гвинті маховика. 2. Для обприскування цукрових буряків проти довгоносика потрібно приготувати 800 кг розчину з масовою часткою барій хлориду 4%. Обчислити масу води і барій хлориду.

Номер слайду 11

Для  виготовлення  автомобільних   покришок використовують гуму. А для виготовлення гуми необхідна сажа, яка являє собою майже чистий вуглець. Яка маса сажі утвориться внаслідок неповного окислення метану кількістю речовини 3,75 ∙108  моль? Яку масу гліцерину необхідно взяти для приготування антифризу  масою 8 кг з масовою часткою 40%?Інтеграція із професією: «Водій автотанспортних засобів»Бак автомобіля заповнили бензином, що складається з 80% гептанових і 20% октанових ізомерів. Обчисліть об’єм кисню, необхідний для спалювання 30 кг цього бензину.

Номер слайду 12

Інтеграція із професією: «Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування» Який хімічний елемент-метал входить до сплаву гайок с/г техніки найчастіше. Написати будову атома цього елементу, зобразити його електронну і графічну формулу. Яку кислоту в народі називають акумуляторною. Написати її формулу і визначити масову частку кожного елементу. Для ремонту пошкоджень автомобільної техніки використовують газозварювання. Розрахуйте, скільки літрів кисню необхідно для повного згорання ацетилену, який утворився з 16 кг кальцій карбіду, що містить 20% домішок?

Номер слайду 13

БІОЛОГІЯ і ОСНОВИ ЕКОЛОГІЇІнтеграція із професією: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва» У ячменю процентний вміст азотистих основ у молекулі ДНК такий: гуаніну - 19,9, аденіну - 30,9, цитозину - 19,8, тиміну - 29,9. За наведеними даними встановити комплементарність основ у молекулі ДНК. Чому після бобових рослин підвищується родючість земельних угідь?Вітамін С підвищує імунітет людини. Добова потреба у цьому вітаміні 75-100мг. Скільки лимонів повинна людина з’їсти, якщо середня маса лимону - 100г, а вітаміну С в ньому – 0,5%.

Номер слайду 14

Проєкти

Номер слайду 15

Виконання лабораторних та практичних робіт

Номер слайду 16

Отже, професійна спрямованість є орієнтацією навчання, що спрямована на: усвідомлення мотивів, потреб майбутньої діяльності; оволодіння практичними уміннями та навичками, необхідними майбутньому фахівцю; гармонійне поєднання теоретичної і практичної складових змісту освіти;формування професійного мислення, професійної самосвідомості та професійної культури. Актуальність професійного спрямування викладання загальноосвітніх предметів в умовах реформування професійно-технічної освіти в Україні набуває особливого значення. Її актуальність зумовила нові соціальні запити, адресовані професійно-технічним навчальним закладам: активний зміст навчання, диференціація і інтеграція природничих наук, тісний зв’язок науки з практикою, виховання творчих учнів, здатних після закінчення навчального закладу активно включитись в різноманітні сфери людської діяльності і в першу чергу через обрану професію.

Номер слайду 17

pptx
Додано
1 січня
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку