Профілактика конфліктів

Про матеріал
Глубоко в нашем сознании живет неутолимая жажда конфликта. Вы сражаетесь не столько со мной, сколько с человеческой природой. Вирішення конфліктів. Тренінги, вправи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформаційний проект на тему: “Профілактика конфліктів”. Виконала: Крючкова Світлана Сергіївна

Номер слайду 2

ЗМІСТВПРАВИ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИЗАСТОСУВАННЯ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ І ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ. ПРОБЛЕМА ГРУПОВОЇ ЗГУРТОВАНОСТІ І ГРУПОВИЙ КОНФЛІКТПЕДАГОГІЧНІ КОНФЛІКТИ: ЗАСОБИ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ

Номер слайду 3

КОНФЛІКТЗіткнення протилежно спрямованих цілей, інтересів, позицій, думок, поглядів опонентів або суб'єктів взаємодії.

Номер слайду 4

АССОЦІАЦІЇНЕПОРОЗУМІННЯСТРЕС. ЗІТКНЕННЯНЕЗАДОВОЛЕННЯГНІВ. ОБРАЗАСУПЕРЕЧКА. ВОРОЖІСТЬКОНФЛІКТ

Номер слайду 5

ФОРМУЛА КОНФЛІКТУКС-КОНФЛІКТНА СИТУАЦІЯ Це протиріччя, що нагромадилися створюючи причину конфлікту. КС+І=КІ-ІНЦИДЕНТЦе збіг обставин, що є приводом конфлікту К-КОНФЛІКТ

Номер слайду 6

УЧАСНИКИ КОНФЛІКТУ ДІЛЯТЬСЯ НА ТРИ ГРУПИУчасники конфліктув станінесуміснихцілей. Первинні групи. Зацікавлені у Вирішені конфлікту. Третя сила. Невмішанні в конфлікт,Але розпалюють конфлікт. Вторинні групи

Номер слайду 7

Слово «конфлікт» викликає у багатьох відверто негативні асоціації. Є кілька пояснень, чому ми намагаємося за будь-яку ціну не конфліктувати. Конфліктувати страшно. Можна зовсім зруйнувати стосунки і втратити близьку і рідну людину. Конфліктувати погано. Ми боїмося дістати ярлик «сварливого», «істеричного», «незлагідного».

Номер слайду 8

Насправді життя без конфліктів — це ілюзія. Слід зрозуміти, що конфлікт — це нормально. Усі люди різні, і відмінності сприймати дуже важко. Негативні почуття — це такі самі почуття, як і позитивні, які потрібно виявляти та обговорювати.

Номер слайду 9

Вчені виділяють декілька причин, що обмежують розширення прав підлітків і призводять до конфліктів:відсутність змін у суспільному становищі підлітка порівняно з дитинством (як він був, так і є "учнем", цілком матеріально залежним від батьків);інерція минулого досвіду дорослих у вигляді звички постійне спрямовувати і контролювати дитину;невміння підлітків діяти самостійно;надмірні претензії підлітків, які перевищують їхні можливості та потребують втручання дорослих.

Номер слайду 10

Групова сумісність — соціально-психологічний показник згуртованості групи, що виражає можливість безконфліктного спілкування і погодження дій індивідів в умовах спільної діяльності.

Номер слайду 11

Внутрігрупові конфлікти можуть мати такі наслідки:зміни мікроструктур групи (зміна складу і чисельності неформальних груп); формування нових лідерів і зниження впливу попередніх; звільнення групи від небажаних індивідів;пошук і «встановлення» зовнішнього ворога (часто — з метою згуртування групи); значні організаційні зміни в групі (корективи планів діяльності, розроблення нових засобів досягнення цілей та ін.); психологічні зміни, формулювання нових цілей, цінностей, мотивів; заміна керівника групи; припинення існування групи.

Номер слайду 12

ТРЕНІНГцікавий процес пізнання себе та інших;спілкування;ефективна форма опанування знань;інструмент для формування умінь і навичок;форма розширення досвіду.

Номер слайду 13

МЕТА ТРЕНІНГУінформування та набуття учасниками тренінгу нових професійних навичок та умінь;опанування нових технологій у професійній сфері;зменшення чогось небажаного (проявів поведінки, стилю неефективного спілкування, особливостей реагування тощо);зміна погляду на проблему;зміна погляду на процес навчання, аби зрозуміти, що він може давати наснагу та задоволення;підвищення здатності учасників до позитивного ставлення до себе та життя;активізація громадськості щодо розв'язання актуальних проблем;

Номер слайду 14

АТРИБУТИ ТРЕНІНГУтренінгова група;тренінгове коло;спеціально обладнане приміщення та приладдя для тренінгу (фліпчарт, маркери тощо);тренер;правила групи;атмосфера взаємодії та спілкування;інтерактивні методи навчання;структура тренінгового заняття;оцінювання ефективності тренінгу.

Номер слайду 15

ПРАВИЛА УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУцінування часу; увічливість; позитивність; розмова від свого імені; добровільна активність; конфіденційність; «стоп»; «піднята рука»; зворотний зв'язок

Номер слайду 16

ВИДИ ТРЕНІНГУМета - сформулювати якомога більше ідей на задану тему. МОЗКОВИЙ ШТУРМ

Номер слайду 17

Аналіз ситуаційних вправ. Ситуаційна вправа - це реальна ситуація, представлена групі для аналізу

Номер слайду 18

Аналіз критичних випадківметод докладного розгляду якоїсь однієї події з метою усвідомлення досвіду, формулювання висновків та планування дій, які можуть дати позитивні зміни в майбутньому

Номер слайду 19

Рольова гра. За допомогою рольової гри можна:набути досвіду використання певних навичок в ігровій ситуації;проаналізувати альтернативні способи дій, ідеї, запропоновані для виконання завдання гри, зміни ситуації на краще;відпрацювати на практиці певні види поведінки в безпечному середовищі перед тим, як розпочати їх застосування в реальному житті;набути впевненості у своїх силах під час практичних дій або репетиції певної події;закріпити засвоєний матеріал шляхом забезпечення зворотного зв'язку;додати до навчального процесу елемент розваги.

Номер слайду 20

Урегулювання конфлікту. Діалог. Пошук. Виплескприпинення насильницьких дій;установлення діалогу;пошук розв’язання проблем шляхом перемовин.діагностика конфлікту«виплеск», «розрядка» негативних емоцій звернення до посередника. КОНФЛІКТУРЕГУЛЮВАННЯ

Номер слайду 21

ПОРОЗУМІННЯналагодженняпоступністьдомовленістьвирішення

Номер слайду 22

Вправа «Найнудніша розповідь»№ЗАВДАННЯНазва такту. Головна мета. Доцільні реакції1 Надати можливість тому, хто говорить, висловити свою позицію. Мовчання, угу-підтакування , луна, емоційний супровід. ПІДТРИМКА2 Упевнитись, що ви адекватно зрозуміли співрозмовника. Уточнюючі запитання, парафраз. РОЗУМІННЯ3 Висловлювання власної точки зору. Оцінки, поради, коментаріКОМЕНТУВАННЯІснує дуже багато вправ, щоб уникнути найближчого конфлікту

Номер слайду 23

Вправа «Позиція»ОСОБИЯ бачу тебе. Я хочу тобі сказати. Мені подобається в тобіУчасники утворюють два кола: зовнішній і внутрішній. Зовнішнє коло рухається, внутрішнє — залишається на місці. Ті з учасників, які знаходяться в зовнішньому колі, висловлюють своє враження про партнера у внутрішньому колі, починаючи фразою: «Я бачу тебе…», «Я хочу тобі сказати…», «Мені подоба­ється в тобі…» Через 2 хвилини зовнішнє коло пересувається на одну особу й т. д. Мета вправи: рефлексувати взаємооцінні позиції учасників тренінгових занять.

Номер слайду 24

Гуманістичний підхід до розв'язування конфліктних ситуацій можливий при глибокому розумінні суті конфліктів, їхніх причин, стадії протікання, типів та функцій.

Номер слайду 25

Неадекватно оцінений конфлікт, – це такий, при якому існує об'єктивна конфліктна ситуація, учасники усвідомлюють її як реальність, але є суттєві відхилення від дійсності. Чим сильніші перекручення у сприйманні ситуації, тим більше емоційних затрат потребує розв'язання такого конфлікту. Thank You !

pptx
Додано
29 квітня 2020
Переглядів
1261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку