Профорієнтаційні заходи соціального педагога
Зміст заходів |
Строк проведення |
Відповідальні |
Складання плану роботи |
Серпень-вересень |
Соціальний педагог |
Проведення попередніх переговорів із представниками організацій, підприємств для здійснення спільної роботи. Складання й підписання договорів про спільну діяльність на навчальний рік |
Вересень |
Керівник ОУЗ, соціальний педагог |
Підготовка матеріалів для проведення діагностичних, просвітницьких заходів |
Вересень-жовтень |
Соціальний педагог |
Підготовка інформаційного стенда для учнів, батьків |
Жовтень |
Соціальний педагог |
Проведення діагностики особливостей мотиваційної сфери, сфери інтересів, виявлення проблемних зон у процесі професійного самовизначення (нестача знань про світ професій, тиск із боку батьків тощо). Інтерпретація результатів і підготовка рекомендацій |
Жовтень-Листопад |
Соціальний педагог, психолог |
Виступи на педагогічних нарадах, радах разом із психологом за результатами та прогнозами, отриманими в ході діагностичних заходів |
Листопад |
Соціальний педагог, психолог |
Складання попередніх висновків про профпридатність відповідно до вимог професіограм і психограм |
Листопад |
Соціальний педагог, психолог, мед. працівник |
Проведення тематичних класних годин із запрошенням фахівців з центрів зайнятості, представників вищих навчальних закладів тощо |
Січень |
Соціальний педагог, класний керівник |
Організація та проведення ділових ігор з метою ознайомлення учнів із ходом і специфікою проходження відбіркових процедур при вступі на роботу |
Лютий |
Соціальний педагог, психолог |
Організація та проведення екскурсійних програм на підприємства, організації з метою безпосереднього ознайомлення з роботою підприємств у цілому й окремими співробітниками зокрема |
Лютий |
Соціальний педагог, класні керівники |
Проведення спеціалізованих лекторіїв для батьків |
Протягом року |
Соціальний педагог, психолог |
Організація перегляду спеціалізованих фільмів, інформаційних програм про світ професій |
Протягом року |
Соціальний педагог, класні керівники |
Проведення тренінгів на розвиток комунікативних навичок, навичок самопрезентації тощо |
Протягом року |
Соціальний педагог, психолог |
Виїзди на дні відкритих дверей, організовані представниками вищих навчальних закладів |
Відповідно до плану запрошень |
Соціальний педагог, класні керівники |
Складання звіту про виконану роботу. Складання прогнозів у рамках даного напрямку роботи |
По закінченню навч. року |
Соціальний педагог |
Форма звіту про проведену профорієнтаційну роботу
Форма й напрями роботи соціального педагога |
Класи/кількість учнів |
Відповідальний |
Консультації: |
|
|
Діагностика: |
|
|
Методи діагностики, які використовуються в роботі |
|
|
Проведення тренінгів, ігор для учнів тощо |
|
|
Просвітницькі заходи: |
|
|
Спільна робота з фахівцями інших організацій і підприємств (тематика, форми, методи тощо) |
|
|
Відповідність проведеної за рік роботи тому, що було заплановано на початку навчального року |
|
|
Висновки, прогнози, перспективи |
|
|