Профорієнтаційне заняття з елементами тренінгу "Формула професійного успіху" 9-11 кл

Про матеріал
Профорієнтація. Можна використовувати як в очному так і в дистанційному форматі. .. . .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Профорієнтаційне заняття з елементамитренінгу «Формула успіху» для учнів 11 класу

Номер слайду 2

«Коли людина не знає, до якої гавані вона прямує, для неї жоден вітер не буде попутним» Сенека

Номер слайду 3

УСПІХ?!

Номер слайду 4

4 Формула вибору ПРОФЕСІЇВдалий вибір професії

Номер слайду 5

ХОЧУ Дослідити свої професійні інтереси і схильності - це все, що подобається, до чого лежить душа.

Номер слайду 6

Оцінити ваші професійно-важливі якості: здоров'я, вміння та здібності - це все, що по силам. МОЖУ

Номер слайду 7

Дізнатися, які професії користуються попитом - це все, що потрібно для суспільства, регіону, країни. ТРЕБА

Номер слайду 8

АЛГОРИТМ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯВизначте кілька професій, які вам подобаються, до яких є потяг, існують принципи можливості успішного їх освоєння й працевлаштування. Відшукайте якнайбільше інформації про ці професії, познайомтеся з людьми цих професій. Вислухайте думки батьків, учителів, друзів, проаналізуйте їх. Складіть список суттєвих можливостей професії і проаналізуйте його відносно до своєї мети, очікувань, мрій. Визначте фізичні та психологічні якості, необхідні для кожної із професій. Прислухайтеся до своїх відчуттів. «Приміряйте» кожну з професій. Порівняйте і зважте в «плюси» та «мінуси».

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}МОЇ МОЖЛИВОСТІ/РИСИПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ

Номер слайду 10

Школа. - вчителі сприяють у розкритті ваших сильних сторін, навичок та вмінь.підтримають вас у пошукуінформації про світ професій.допоможуть на шляху довибраної професії. Відповідальний за власну професійну орієнтацію;Визначаю свої цілі;Формую свою орієнтовну професійну карту;Опрацьовую інформацію про професійний світ;Планую наступні кроки та впроваджую їх;Опрацьовую мої сильні сторони та порівнюю їх з професійними вимогами. Батьки/родичі.- інформують про світ професій.розповідають про власний досвід. підтримують ваше рішення. Навчальні заклади/підприємства-Інформують про вимоги/умови-Організовують «Дні відкритих дверей».Інші заклади-Сервіс ринків праці-Виставки-ярмарки…Що можу я сам, і хто мене підтримає???

Номер слайду 11

«Оголошення»колесошаблон. Написати оголошення про пошук роботи, потім покрутивши колесо-уявити себе роботодавцем та вибрати оголошення, яке відповідає вимогам професії

Номер слайду 12

12 Л –ПРИРОДАВиди діяльності: вивчення, дослідження, добування, вирощування, догляд, профілактика захворювань. Предмет праці: об’єкти живої та неживої природи, земля, атмосфера, корисні копалини, біологічні процеси. Класифікація професій за Є. О. Клімовим

Номер слайду 13

13

Номер слайду 14

14 Л –ТЕХНІКАВиди діяльності: створювання, монтаж, складання, експлуатація, управління, ремонт. Предмет праці: машини, механізми, технічні системи, транспортні засоби, технічні об’єкти

Номер слайду 15

15

Номер слайду 16

16 Л –ЛЮДИНАВиди діяльності: виховання, навчання, управління, медичне, побутове, правове, інформаційне обслуговування. Предмет праці: людина, групи людей, колектив, військові підрозділи, клас, група в дитячому садку, екіпаж.

Номер слайду 17

17

Номер слайду 18

18 Л –ЗНАКОВА СИСТЕМАВиди діяльності: обчислення, підрахунок, виконання креслень, схем, переклади текстів, збирання та аналіз інформації, ведення записів. Предмет праці: тексти, цифри, формули, коли, умовні позначення, поняття, звукові сигнали, карти, схеми.

Номер слайду 19

19

Номер слайду 20

20 Л –ХУДОЖНІЙ ОБРАЗВиди діяльності: художнє відображення дійсності, проектування, моделювання, копіювання, створення художніх образів. Предмет праці: художній образ, предмети прикладного мистецтва, естетика, література, музика, скульптура.

Номер слайду 21

21

Номер слайду 22

Результати учнів ДДО за Клімовим)

Номер слайду 23

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Вдалий вибір професіїІнтерес та зацікавленість у роботі;Моральне задоволення;Фізичне та психологічне здоров’я;Вдосконалення професійних знань;Кар’єрне зростання;Висока заробітна плата;Авторитет;Адекватна самооцінка

Номер слайду 24

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Невдалий вибір професіїВтрачається інтерес;Незадоволеність професією;Перенапруження;Дезадаптація в колективі;Безробіття;Витрати коштів на здобуття нової професії;Стрес;Занижена самооцінка; Нереалізованість

Номер слайду 25

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Так хочу я жити…. Через 10 років. Навчання та професія. Житло. Вільний час та хобі Подорож у майбутнє. ЗАВДАННЯ: Уявіть себе у майбутньому та виготовте креативну версію вашого життєвого шляху. Ви можете використати малюнкичи просто описати. Партнерство та родина

Номер слайду 26

Номер слайду 27

«Сім умов досягнення успіху» Бажання його досягти. Віра у власні сили. Чіткість цілей. Наполегливість. Спеціальні знання. Закоханість у справу. Об’єктивне ставлення до результату. Не слід забувати про «Закон досягнення успіху»: щоб бути успішним, треба вміти зберігати баланс між тим, чого ми прагнемо, і тим, яким чином ідемо до мети.

Номер слайду 28

РЕФЛЕКСІЯ

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
11 березня 2023
Переглядів
430
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку