|
|
Тема |
|
Мета: |
розвивати дрібну моторику рук, вміння словесно визначати просторові відношення між предметами, орієнтуватися у часових поняттях; збагачувати словниковий запас. |
ХІД ЗАНЯТТЯ
Мета: емоційне налаштування на роботу.
Мета: розвивати дрібну моторику рук.
Вправа «Кільця»
Кінчик мізинця покласти на кінчик великого пальця – це маленьке кільце. Потім нове кілечко: стикаються кінчики безіменного і великого пальців; середнього і великого, і нарешті – вказівного і великого – це велике кільце. Всі ці рухи повторити на другій руці.
Вправа «Біг»
Вказівний і середній пальці випрямлені, інші пальці притиснуті до долоні. Переставляючи пальці, маленький чоловічок біжить до протилежного краю столу. Ту ж саму вправу повторюємо для вказівного та безіменного пальців.
Мета: розвивати вміння визначати пори року на підставі знайдених ознак, визначати просторове відношення предметів на малюнку..
Мета: пригадати назви днів тижня та місяців, розвивати розумові операції аналізу та синтезу.
Мета: розвивати розумові операції аналізу та синтезу.
Із запропонованих зображень необхідно визначити зайве зображення, пояснити свій вибір.
Мета: розвивати вміння визначати відмінні ознаки порівнюваних об’єктів.
Дітям пропонується уважно розглянути два малюнки, назвати пору року й знайти відмінності.
Мета: розвивати увагу
Психолог пропонує дітям відгадати загадку та знайти доріжку до будиночка.
Дуже схожа я з опеньком,
маю ніженьку тоненьку,
та годжусь не для борщу,
а на випадок дощу.
ІІІ. Підсумок заняття
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА