Заняття "Визначення просторових відношень між предметами. Часові поняття".

Про матеріал
Публікація містить розробку заняття, яке розроблено відповідно до Програми з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку» (автор Сак Т.В.) та спрямоване на розвиток вміння словесно визначати просторові відношення між предметами, орієнтуватися у часових поняттях, збагачувати словниковий запас. Матеріали стануть у нагоді практичним психологам для проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми із затримкою психічного розвитку, які навчаються в інклюзивному класі (1 клас) закладів освіти.
Перегляд файлу
  •  

Тема

  • РОЗУМІННЯ  І  ТОЧНЕ  СЛОВЕСНЕ  ВИЗНАЧЕННЯ ПРОСТОРОВИХ  ВІДНОШЕНЬ  МІЖ ПРЕДМЕТАМИ:  ВГОРІ,  ВНИЗУ,  СПРАВА  В  КУТКУ,  В СЕРЕДИНІ, В КІНЦІ, ПРЯМО. ЧАСОВІ ПОНЯТТЯ: НАЗВА ДНІВ ТИЖНЯ ТА МІСЯЦІВ У РОЦІ, ЇХ ПОСЛІДОВНІСТЬ. РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК, ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ

Мета:

розвивати дрібну моторику рук, вміння словесно визначати   просторові відношення між предметами, орієнтуватися у часових поняттях; збагачувати словниковий запас. 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання

        Мета: емоційне налаштування на роботу.

 

  1. Пальчикові вправи

Мета: розвивати дрібну моторику рук.

       Вправа «Кільця»

Кінчик мізинця покласти на кінчик великого пальця – це маленьке кільце. Потім нове кілечко: стикаються кінчики безіменного і великого пальців; середнього і великого, і нарешті – вказівного і великого –                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      це велике кільце. Всі ці рухи повторити на другій руці.

6%281%29

 

 Вправа  «Біг»

Вказівний і середній пальці випрямлені, інші пальці притиснуті до долоні. Переставляючи пальці, маленький чоловічок біжить до протилежного краю столу. Ту ж саму вправу повторюємо для вказівного та безіменного пальців.

4%282%29

  1.     Вправа «Пори року»

      Мета:  розвивати вміння визначати пори року  на підставі знайдених ознак, визначати просторове відношення предметів на малюнку..

  • Подивись на малюнки, визнач, яка пора року зображена на них?
  • Підбери із запропонованих маленьких малюнків окремо ті, що відповідають  зимі? Весні? Літу? Осені?

  • Яка улюблена твоя пора року?
  • Візьми малюнок з улюбленою пору року?
  • Розкажи, що на малюнку знаходиться прямо перед тобою?
  • Що знаходиться  вгорі в правому кутку?
  • А що знаходиться внизу в лівому кутку?

 

  1. Вправа «Підбери загальну назву»

 Мета: пригадати назви днів тижня та місяців, розвивати розумові операції аналізу та синтезу.

  • Підбери загальну назву до запропонованих слів.
  1.     Понеділок, вівторок, четвер, неділя.
  2.     Неділя, субота.
  3.     Вересень, жовтень, листопад.
  4.     Березень, травень, квітень.

 

  1.     Вправа «Знайди зайве»

       Мета: розвивати розумові операції аналізу та синтезу.

  Із запропонованих зображень необхідно визначити зайве зображення, пояснити свій вибір.

календарь

  1. Вправа «Знайди відмінності»

              Мета: розвивати вміння визначати відмінні ознаки порівнюваних об’єктів.

 Дітям пропонується уважно розглянути два малюнки, назвати пору року й знайти   відмінності.

    

 

  1.     Вправа «Лабіринти»

       Мета: розвивати увагу

 Психолог пропонує дітям  відгадати загадку та знайти доріжку до будиночка.

Дуже схожа я з опеньком,

маю ніженьку тоненьку,

та годжусь не для борщу,

а на випадок дощу.

 

ІІІ. Підсумок заняття

 

 

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

  1. https://krainau.com/kartynky-dlia-ditei/kartynky-pory-roku-dlia-ditei.html
  2. https://pandia.ru/text/77/469/56063.php
  3. https://naurok.com.ua/infoznayka-pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html
  4. https://www.pinterest.com/pin/354799276893924206/

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 березня 2023
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку