Програма дистанційного Тижня математики

Про матеріал
Програма Тижня математики складена у відповідності до форми навчання (дистанційної). Включає заходи, які цікаві для дітей і можуть бути легко реалізовані. Заходи присвячені святкуванні Міжнародного дня числа пі. Може бути використана для учнів початкової і середньої ланки
Перегляд файлу

image

Увага!

Усіх, хто знає математику,

Усіх, хто цікавиться математикою, Усіх, хто не знає, але хоче знати математику,

запрошуємо у 5 – денну подорож до незвичайної країни, де розмовляють мовою цифр і чисел, де панує порядок і логіка, система і стабільність, вишуканість і творчість.

11 березня в Селидівському ліцеї №1 починаємо Тиждень Математики! 

Запрошуємо всіх: і дорослих, і дітей, учнів нашої школи і її симпатиків, колишніх учнів і просто наших друзів, знайомих і незнайомців, всіх, хто хоче  трішки потурбувати свій мозок і відволіктися від сьогодення. На вас чекають конкурси, перегони, подорожі, цікаві задачі.  

Математика – це цікаво! Математика – це важливо! Математика – цариця наук! Математика – це круто!

Усі свої відповіді, малюнки, наробки, думки  надсилайте своєму вчителю математики. Для учнів нашої школи – буде заохочення у вигляді балів, а для всіх інших учасників Тижня – наша безмежна вдячність, любов і захоплення вами.

 

Програма Тижня математики

11 березня, понеділок

1.      Тиждень математики цього року присвячуємо відомій математичній константі – числу π. День числа π відзначається 14 березня. Чому? Який ще день можна святкувати як День числа π? Що це за число? Напишіть нам.

2.      До Дня числа π пропонуємо створити подарунок - вітальну листівку (малюнок або колаж)  і привітати усіх, хто любить математику. Термін – 14 березня.

3.      Запрошуємо учнів початкової школи (і не тільки) політати на математичному літаку: вправа «Так-Ні»:

https://wordwall.net/play/69743/071/890

image 

4.      Перегляньте презентацію «Пам’ятники  числу π» і виконайте завдання на останньому слайді.  https://youtu.be/Jx8oose_7qQ

 

image

5.      Задача першого дня. Розгадати ребус 

image

Що ви знаєте про це слово?

 

 

 

 

12 березня, вівторок

1.      Математичні перегони. Обов’язково  вказуйте своє прізвище та ім’я, бажано клас. Хто найкраще знає властивості степеня з натуральним показником? 

image

https://wordwall.net/play/66460/265/461

Проходити гру можна не один раз, буде зараховано кращий результат. Надсилати нічого не треба, якщо ви вкажете своє ім’я та прізвище, ми побачимо своїх героїв.

2.      До Дня числа π пропонуємо створити подарунок - вітальну листівку (малюнок або колаж)  і привітати усіх, хто любить математику. Термін – 14 березня.

3.      Задачі другого дня. 

 «Задачі на встановлення родинних зв’язків»

ü У  Петрика і Олега є брати і сестри. У Олега сестер було стільки, скільки в Петрика братів. У Петрика сестер на одну більше, ніж у Олега,  який мав сестер на одну більше, ніж братів. У кого з хлопчиків братів і сестер більше?

 

ü У сім’ї кілька дітей. Одна дитина говорить, що в неї є брат і сестра. Друга – що в неї немає жодної сестри. Скільки в сім’ї дітей? Скільки дівчаток? Скільки хлопчиків?

 

ü Мамі, татові і сину разом 125 років. Тато  старший за маму на 2 роки. Коли син народився, мамі було 21 рік. Скільки років зараз кожному з них?

 

 

13 березня, середа

1.      Один день нашого Тижня – це вшанування великих математиків, людей, які присвятили життя цій науці.  Перегляньте презентацію, знайдіть імена математиків, знайомих вам із шкільних підручників. Напишіть декілька речень про них.

https://youtu.be/ECACWjoNfOo?si=JYXGkdhIgaCissVT

image 

2.      Розгадайте кросворд «Видатні творці історії математики» за посиланням 

https://wordwall.net/play/67847/791/694 3. Задачі третього дня.

«Задачі на порівняння»

ü В Андрійка було на 17 марок менше, ніж у Юрка. Юрко дав Андрійкові 9 марок. У кого з хлопчиків марок стало більше і на скільки?

 

ü У букеті було більше ніж 8 троянд. Оля взяла тільки білі, а Надія білі та червоні.  Білих  у Олі  було на 1 більше, ніж  у Надії. У Надії було червоних троянд на 1 менше, ніж білих. У кого квітів було більше?

 

ü Марійка в супермаркеті купила 35 яблук, склавши їх у два пакети. Вона помітила, що якщо з першого пакету перекласти до другого стільки яблук, скільки в другому було спочатку, то в першому пакеті все одно буде на 3 яблука більше. Скільки яблук спочатку було в кожному пакеті?

 

 

 

 

14 березня, четвер, День числа π

1.     Конкурс вітальних листівок

2.     Віртуальна подорож   https://view.genial.ly/6597f2864a5cab00143936a0/interactive-image-muzejchisla-pi

image 

3.     Виставка творчих робіт (відповіді на запитання 1-го дня)

4.     Задачі четвертого дня.

«Задачі на переливання та пересипання»

ü Є бідони на 17 л і на 5 л. Як за їх допомогою відлити з молочної цистерни 13 л молока?

 

ü Для приготування сиропу необхідно 5 літрів води. Але у кондитера є посудини лише місткістю 3 та 4 літри. Як за допомогою цих посудин набрати 5 літрів води з крану ?

«Яке число має стояти на місці знака питання?»

        1)Якщо    3 + 2 = 10,                            2) 8   2   60                          5 + 3 = 16,                                6   4   20                          6 + 4 = 20,                                7   3    ?

              тоді    9 + 3 = ?

 

 

 

15 березня, п’ятниця

1. Пропонуємо нашим випускникам перевірити знання, склавши один із варіантів польського екзамену з математики  на атестат зрілості (базовий рівень) і написати нам про свої враження. http://surl.li/rhjrh 2. Задачі п'ятого дня. 

«Задачі на рух»

ü Від дуба до сосни 62 м. Їжак рухався від дуба до сосни, а назустріч йому біг заєць. Хто з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пройшов 18 м, а заєць 43 м?

 

ü Вовк хоче наздогнати зайця. Кожний крок зайця у 2 рази коротший за вовчий, але робить він кроки у три рази частіше, ніж вовк. Чи наздожене вовк зайця?

 

«Задачі на уважність»

image 

3. Підведення підсумків. 

 

 

pdf
Додано
15 березня
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку