Увага!
Усіх, хто знає математику,
Усіх, хто цікавиться математикою, Усіх, хто не знає, але хоче знати математику,
запрошуємо у 5 – денну подорож до незвичайної країни, де розмовляють мовою цифр і чисел, де панує порядок і логіка, система і стабільність, вишуканість і творчість.
11 березня в Селидівському ліцеї №1 починаємо Тиждень Математики!
Запрошуємо всіх: і дорослих, і дітей, учнів нашої школи і її симпатиків, колишніх учнів і просто наших друзів, знайомих і незнайомців, всіх, хто хоче трішки потурбувати свій мозок і відволіктися від сьогодення. На вас чекають конкурси, перегони, подорожі, цікаві задачі.
Математика – це цікаво! Математика – це важливо! Математика – цариця наук! Математика – це круто!
Усі свої відповіді, малюнки, наробки, думки надсилайте своєму вчителю математики. Для учнів нашої школи – буде заохочення у вигляді балів, а для всіх інших учасників Тижня – наша безмежна вдячність, любов і захоплення вами.
Програма Тижня математики
1. Тиждень математики цього року присвячуємо відомій математичній константі – числу π. День числа π відзначається 14 березня. Чому? Який ще день можна святкувати як День числа π? Що це за число? Напишіть нам.
2. До Дня числа π пропонуємо створити подарунок - вітальну листівку (малюнок або колаж) і привітати усіх, хто любить математику. Термін – 14 березня.
3. Запрошуємо учнів початкової школи (і не тільки) політати на математичному літаку: вправа «Так-Ні»:
https://wordwall.net/play/69743/071/890
4. Перегляньте презентацію «Пам’ятники числу π» і виконайте завдання на останньому слайді. https://youtu.be/Jx8oose_7qQ
5. Задача першого дня. Розгадати ребус
Що ви знаєте про це слово?
1. Математичні перегони. Обов’язково вказуйте своє прізвище та ім’я, бажано клас. Хто найкраще знає властивості степеня з натуральним показником?
https://wordwall.net/play/66460/265/461
Проходити гру можна не один раз, буде зараховано кращий результат. Надсилати нічого не треба, якщо ви вкажете своє ім’я та прізвище, ми побачимо своїх героїв.
2. До Дня числа π пропонуємо створити подарунок - вітальну листівку (малюнок або колаж) і привітати усіх, хто любить математику. Термін – 14 березня.
3. Задачі другого дня.
ü У Петрика і Олега є брати і сестри. У Олега сестер було стільки, скільки в Петрика братів. У Петрика сестер на одну більше, ніж у Олега, який мав сестер на одну більше, ніж братів. У кого з хлопчиків братів і сестер більше?
ü У сім’ї кілька дітей. Одна дитина говорить, що в неї є брат і сестра. Друга – що в неї немає жодної сестри. Скільки в сім’ї дітей? Скільки дівчаток? Скільки хлопчиків?
ü Мамі, татові і сину разом 125 років. Тато старший за маму на 2 роки. Коли син народився, мамі було 21 рік. Скільки років зараз кожному з них?
1. Один день нашого Тижня – це вшанування великих математиків, людей, які присвятили життя цій науці. Перегляньте презентацію, знайдіть імена математиків, знайомих вам із шкільних підручників. Напишіть декілька речень про них.
https://youtu.be/ECACWjoNfOo?si=JYXGkdhIgaCissVT
2. Розгадайте кросворд «Видатні творці історії математики» за посиланням
https://wordwall.net/play/67847/791/694 3. Задачі третього дня.
ü В Андрійка було на 17 марок менше, ніж у Юрка. Юрко дав Андрійкові 9 марок. У кого з хлопчиків марок стало більше і на скільки?
ü У букеті було більше ніж 8 троянд. Оля взяла тільки білі, а Надія білі та червоні. Білих у Олі було на 1 більше, ніж у Надії. У Надії було червоних троянд на 1 менше, ніж білих. У кого квітів було більше?
ü Марійка в супермаркеті купила 35 яблук, склавши їх у два пакети. Вона помітила, що якщо з першого пакету перекласти до другого стільки яблук, скільки в другому було спочатку, то в першому пакеті все одно буде на 3 яблука більше. Скільки яблук спочатку було в кожному пакеті?
1. Конкурс вітальних листівок
2. Віртуальна подорож https://view.genial.ly/6597f2864a5cab00143936a0/interactive-image-muzejchisla-pi
3. Виставка творчих робіт (відповіді на запитання 1-го дня)
4. Задачі четвертого дня.
ü Є бідони на 17 л і на 5 л. Як за їх допомогою відлити з молочної цистерни 13 л молока?
ü Для приготування сиропу необхідно 5 літрів води. Але у кондитера є посудини лише місткістю 3 та 4 літри. Як за допомогою цих посудин набрати 5 літрів води з крану ?
1)Якщо 3 + 2 = 10, 2) 8 2 60 5 + 3 = 16, 6 4 20 6 + 4 = 20, 7 3 ?
тоді 9 + 3 = ?
1. Пропонуємо нашим випускникам перевірити знання, склавши один із варіантів польського екзамену з математики на атестат зрілості (базовий рівень) і написати нам про свої враження. http://surl.li/rhjrh 2. Задачі п'ятого дня.
ü Від дуба до сосни 62 м. Їжак рухався від дуба до сосни, а назустріч йому біг заєць. Хто з них був далі від дуба і на скільки метрів, коли їжак пройшов 18 м, а заєць 43 м?
ü Вовк хоче наздогнати зайця. Кожний крок зайця у 2 рази коротший за вовчий, але робить він кроки у три рази частіше, ніж вовк. Чи наздожене вовк зайця?
3. Підведення підсумків.