ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОГО ЗАНЯТТЯ для учня 5-го кл,
якому потрібно збільшити кількість підтягувань.
1. Мета: |
Формування практичних навичок учня, а саме – збільшити кількість підтягувань на високій перекладині; Розвиток практичних вмінь для самостійного тренування. |
Завдання |
1) Дотримуватись правил техніки безпеки під час самостійного виконання силових вправ 2) Виявити початковий рівень учня під час виконання підтягувань 3) Добиватися формування стійкої мотивації до саморозвитку і самовдосконалення 4) Досягнути збільшення кількості підтягувань за 2 місяці |
2. Початкові показники рівня розвитку силових якостей верхнього плечового поясу учня 5-го класу: кількість підтягувань – 1-2 рази
3. Форма занять позаурочна, заняття індивідуальне, іноді можна і наприкінці кожного уроку фізичної культури.
Місце проведення: на стадіоні або в спортивній залі.
Інвентар: низька та висока перекладина, тренажери для тяги верхнього блоку.
4. Рекомендовано виконувати вправи в спортивній формі та перед виконанням комплексу обов’язково зробити розминку (6-8 ЗРВ для різних груп м’язів). Вправи виконувати тільки з гарним самопочуттям і хорошим настроєм.
5. КОМПЛЕКС ВПРАВ для розвитку силових якостей верхнього плечового пояса та спини.
6. Рекомендована кількість занять на тиждень: через день, 3 рази на тиждень, в зручний час доби через 2 години після їжі.
7. Тривалість заняття 15 хвилин.
8. Термін відпочинку між вправами до повного відновлення сил (1-3 хвилини).
9. Рекомендовано вести щоденник досягненнь, де записувать скільки підтягувань зроблено на кожному занятті.
10. Моніторинг дінамики розвитку м’язів сили рук та спини здійснювати 1 раз на місяць, попередньо відпочивши перед контрольним випробуванням 2 дні.
Зміст навч. матеріалу |
Рівень навчальних досягнень |
Належний рівень фіз.здоров’я |
|
На початку року |
Через місяць |
||
Підтягування на високій перекладині |
Хлопчик 1-2 рази |
|
Хлопчик 5 разів |
11. Програму склала Широкова Тетяна Василівна, вчитель фізичної культури Броварського ліцею №3