Фізкультурна освітня галузь
ІПР Головненко Анни, Малай Софії
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Цикл І (1 – 2 класи)
№ наказу, яким програму затверджено
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань, |
|
«Базова рухова активність» Виконує вправи на пересування (ходьба, біг, стрибки, лазіння, плавання, ковзання), виконує вправи з предметами та без них (за наявності відповідних умов)
|
Виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учительки з використанням різних предметів та без них; виконує різновиди ходьби; виконує бігові вправи та різновиди бігу; виконує стрибкові вправи ; долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу; виконує метання різними способами на дальність та в ціль; виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи; виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту. |
|
|
Розпізнає, добирає та виконує фізичні вправи для ранкової гімнастики; розрізняє, добирає та виконує фізичні вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей
|
Виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи.
|
|
|
«Ігрова та змагальна діяльність учнів» Виконує рухові дії під час рухливих ігор під керівництвом вчителя
|
Грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах;
застосовує рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності.
|
|
|
Виконує різні ролі під час рухливих ігор, забав, обрядів та інших форм рухової діяльності |
Спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками; співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет;
виконує різні ролі в ігрових ситуаціях.
|
|
|
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної з друзями рухової діяльності |
Дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
|
|
Дотримується правил чесної гри під час рухової діяльності; не засмучується через поразку |
Пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор
|
|
|
«Турбота про стан здоров’я та безпеку» Контролює своє самопочуття за підтримки дорослих у закладі загальної середньої освіти і поза його межами |
Пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень |
|
|
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини |
Слухає (дивиться) пояснення про користь виконання фізичних вправ; слухає (дивиться) пояснення про роль загартування для зміцнення здоров’я людини. |
|
|
Обирає за допомогою вчителя та виконує вправи/ігри і елементи різних видів спорту для розвитку фізичних якостей |
Виконує вправи для формування постави; виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію; виконує вправи на свіжому повітрі для зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку; виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчительки. |
|