ІПР з ФІО І цикл 2 клас

Про матеріал
Адаптована програма з фізкультурної освітньої галузі до типової освітньої програми початкової освіти під керівництвом Шияна Р.Б. для дітей з особливими потребами. Навчальне навантаження та очікувані результати навчання для здобувачів освіти з труднощами у навчанні. Цикл І (1 – 2 класи)
Перегляд файлу

Фізкультурна освітня галузь

 

ІПР Головненко Анни, Малай Софії

ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 

Цикл І (1 – 2 класи)

№ наказу, яким програму затверджено

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань,
які засвоїв учень
за рік/півріччя

 

«Базова рухова активність»

Виконує вправи на пересування (ходьба, біг, стрибки, лазіння, плавання, ковзання), виконує вправи з предметами та без них (за наявності відповідних умов)

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконує комплекси загальнорозвивальних та спеціальних вправ за показом учительки з використанням різних предметів та без них;

виконує різновиди ходьби;

виконує бігові вправи та різновиди бігу;

 виконує стрибкові вправи ;

 долає смугу природних та штучних перешкод за допомогою лазіння та перелізання, стрибків і бігу;

виконує метання різними способами на дальність та в ціль;

виконує гімнастичні, ігрові та інші вправи;

виконує базові рухи, характерні для різних видів спорту.

 

 

Розпізнає, добирає та виконує фізичні вправи для ранкової гімнастики; розрізняє,  добирає та виконує фізичні вправи з різних видів спорту для розвитку фізичних якостей

 

Виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи.

 

 

 

«Ігрова та змагальна діяльність учнів»

Виконує рухові дії під час рухливих ігор під керівництвом вчителя

 

Грає в рухливі ігри та бере участь в естафетах;

 

застосовує рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потребу в руховій та ігровій діяльності.

 

 

 

 

Виконує різні ролі під час рухливих ігор, забав, обрядів та інших форм рухової діяльності

Спілкується та взаємодіє з дорослими й однолітками;

співпрацює й досягає спільних командних цілей, наприклад під час рухливих ігор та естафет;

 

виконує різні ролі в ігрових ситуаціях.

 

 

 

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної з друзями рухової діяльності

Дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

 

 

Дотримується правил чесної гри під час рухової діяльності; не засмучується через поразку

Пояснює емоції, що виникають під час естафет та рухливих ігор

 

 

 

«Турбота про стан здоров’я та безпеку»

Контролює своє самопочуття за підтримки дорослих у закладі загальної середньої освіти і поза його межами

Пояснює, які ознаки втоми виявляються під час виконання фізичних навантажень

 

 

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

Слухає  (дивиться) пояснення про користь виконання фізичних вправ;

слухає (дивиться) пояснення про роль загартування для зміцнення здоров’я людини.

 

 

Обирає за допомогою вчителя та виконує вправи/ігри і елементи різних видів спорту для розвитку фізичних якостей

Виконує вправи для формування постави;

виконує дихальні вправи та вправи на релаксацію;

виконує вправи на свіжому повітрі для зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку;

виконує вправи для розвитку фізичних якостей та аналізує їхні зміни за допомогою вчительки.

 

 

docx
Додав(-ла)
Прус Олеся
Пов’язані теми
Фізична культура, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 січня
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку