23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Програма ІОМ "Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізка за даною текстовою умовою. Позначення чисел другого десятка цифрами."

Про матеріал
  • 1.Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • Урок індивідуального опрацювання навчального матеріалу (ІОМ). Зазначений урок має дати учням можливість виявити, реалізувати і удосконалити свої досягнення в навчанні. Він побудований на диференційованій основі і має таку структуру: 1) ознайомлення і вибір проблеми для індивідуальної роботи; 2) виконання індивідуальної програми; 3) перевірка результатів виконання програми.
  • 3.При виконанні обраної програми учням дозволяється користуватися наявними в кабінеті джерелами інформації. Вони можуть вільно пересуватися по класу і звертатися за консультацією до вчителя.
  • Подана програма індивідуального опрацювання матеріалу на тему "Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізка за даною текстовою умовою. Позначення чисел другого десятка цифрами."
Перегляд файлу

 

Урок № 82                                                                 ІОМ    №2

Тема:  Лічба предметів у межах 20. Побудова відрізка за даною текстовою умовою. Позначення чисел другого десятка цифрами.

 

Девіз: Надійся на Господа всім своїм серцем, а на розум свій не покладайся! (Приповісті:3,6)

 

Програма  «С»

  1. Записати цифрами числа:

Одинадцять,  тринадцять,  шістнадцять,  дев’ятнадцять,   двадцять. 

C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\ме.jpg 

  1. Обчисли вирази

10 + 4          14 – 10

12 – 2          10 + 7

10 + 5          19 – 9

 

  1. Розв’яжи задачу

На траві сиділо 6 метеликів. До них прилетіло ще 4 метелики. Скільки стало метеликів?

 

  1. Накресли відрізок завдовжки 10 см.

 

C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\ме.jpgПрограма «В»

  1. Записати цифрами числа, в яких:

1дес.3од.,     1дес.3од.,     1дес.7од.,    1дес.9од.,      2дес.

 

  1. Обчисли вирази

10 + 4 – 2                      14 – 10 + 3

       12 – 2 + 1                      10 + 7 – 5

       10 + 5 – 2                      19 – 9 – 6 

 

  1. Розв’яжи задачу

На траві сиділо 6 жовтих  метеликів.  А червоних –  на 4 метелики більше. Скільки  червоних метеликів сиділо на траві?

 

  1. Накресли  два відрізки. Перший – 10 см, а другий –  на 2 см коротший.

 

 

Програма «А»

  1. Запиши сусідів чисел , в яких:

1дес.1од.,          1дес.4од.,        1дес.7од.,          2дес.

 

  1. C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\ме.jpgОбчисли кругові приклади

О   10 + 2 +4                             16 –  6 + 3  

        9 + 1 + 5                             20 –  5 – 5

       11 + 6 + 3                            13 – 10 + 6 

       15 + 2 + 1                            18 –  2 – 5  

 

  1. Розв’яжи задачу

На траві сиділо 10 метеликів.  З них  4 червоних  метелики, а решта – жовті.  Скільки  жовтих метеликів сиділо на траві?

 

  1. Накресли  два відрізки. Перший – 1дм 2 см, а другий –  на 2 см коротший.
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
165
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку