28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок індивідуального опрацювання "Додавання і віднімання чисел частинами. Лічба в ме¬жах 20. Задачі на різницеве порівняння".

Про матеріал
  • 1.Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • 2. Урок індивідуального опрацювання навчального матеріалу (ІОМ). Зазначений урок має дати учням можливість виявити, реалізувати і удосконалити свої досягнення в навчанні. Він побудований на диференційованій основі і має таку структуру: 1) ознайомлення і вибір проблеми для індивідуальної роботи; 2) виконання індивідуальної програми; 3) перевірка результатів виконання програми.
  • 3.При виконанні обраної програми учням дозволяється користуватися наявними в кабінеті джерелами інформації. Вони можуть вільно пересуватися по класу і звертатися за консультацією до вчителя.
  • Дана програма ІОМ по темі "Додавання і віднімання чисел частинами. Лічба в ме¬жах 20. Задачі на різницеве порівняння".
Перегляд файлу

 

Урок №90                                                    ІОМ № 4

 

Тема:Додавання і віднімання чисел частинами. Лічба в ме­жах 20. Задачі на різницеве  порівняння.

Девіз: Хто любить навчання, той любить пізнання. (Приповісті 12, 1)

Програма «С»

  1. Запиши «сусідів» числа:     шістнадцять, дев’ятнадцять, двадцять.
  2. Порівняй числа

14        10              11       17                20      19

13        20              16        14               18      15

  1. C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\пк.jpgЗнайди значення виразів.

10 + 6                    10 + 8

15 – 5                    18 – 8

16 – 10                  11 – 10

15 + 1                     20 – 1

  1. Розв’яжи задачу.

Канат перетягували 10 першокласників і 7 другокласників. Скільки учнів перетягували канат?

Програма «В»

  1. Запиши числа, у яких:

1дес. 3од.,     2дес.,      1дес. 2од.,    1дес.,    1дес. 7од.

  1. Порівняй вираз і число.

10 + 5      13                 10 + 1       12

10 + 6      18                 10 + 10       17

10 +7        15                10 +2       14

  1. Обчисли вирази.

10 + 6 – 2               10 + 8 – 4

15 – 5 + 6                18 – 8 + 4

16 – 10 + 4              11 – 10 + 8

  1. Розв’яжи задачу.

У концерті брали участь 16 школярів. 10 школярів танцювали, а решта співали. Скільки учнів співали?

Програма «А»

  1. Запиши числа як суму за зразком:

12 = 10 + 2                  11 =

19 =                              17 =

15 =                              14 =

  1. Порівняй вирази.

16 +1        18 – 2                      20 – 10        10 + 1

10 + 3       10 + 9                      10 + 8         8 + 10

14 – 10      19 – 10                   16 – 6         4 + 6

  1. C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\сц.pngОбчисли і виправ помилки.

12 + 1 = 13                 19 – 1 =17

C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\кц.png17 – 7 = 10                 14 – 4 = 4

20 – 10 = 0                 10 + 6 = 14

5 + 10 = 14                 18 – 10 = 6

  1. Розв’яжи задачу.

Маса сома 19кг, а коропа – 1кг. На скільки кілограмів короп легший від сома?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колісник Анна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
227
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку