Програма організації дозвілля під час літніх канікул у формі STEM-кемпінгу «ЗМІЇВСЬКІ КРУЧІ – СУЧАСНА ШВЕЙЦАРІЯ»

Про матеріал
Програма організації дозвілля під час літніх канікул у формі STEM-кемпінгу «ЗМІЇВСЬКІ КРУЧІ – СУЧАСНА ШВЕЙЦАРІЯ" Матеріал розроблений творчою STEM-групою вчителів Комунального закладу «Зміївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 імені льотчика-космонавта Ігоря Петровича Волка» Зміївської районної ради Харківської області: Бабич Марина Миколаївна, вчитель історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії; Зацепа Тетяна Сергіївна, вчитель математики та інформатики, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії; Каут Роман Сергійович, вчитель фізичної культури,спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії; Стрільчук Галина В’ячеславівна, вчитель історії та географії, спеціаліст І кваліфікаційної категорії; Тернова Олена Сергіївна, вчитель хімії та біології, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
Перегляд файлу

Комунальний заклад школа I-III cTyneHiB 2 iMeHi льотчика-космонавта 1горя Петровича Волка»

3MiiBcbk0i районно7 ради XapkiBcbk0i

     Програма                                          час                          у формг

image

STEM-keM11irwy «змИвсью КРУЧ - СУЧАСНА ШВЕЙЦАРШ»

image

Творча група:

Бабич Марина Микола7вна вчитель iCTOPii та правознавства,

image

image


вчитель iCTOPii та

Тернова Олена вчитель xiMii та

                                                                             II                             катего ii.Z

3MiiB - 2021;

IWOEkT КОКЩЕЩЙ STEM-OCBITVI В УКРА\НЈ imageсталого розвитку Укратни в умовах imageна

imageMeTi досягнення европейськж imageMiCJJa

нашот• держави у CBiTi. На новому розвитку rwiJIi3a141i досягги поставлених можливо на ocH0Bi ефективнотimage

науки, залучення image до BCix сфер imageсусшльства та 1нпшх прогресивних державних 1 сощальних процеспз.

          Прискорення                                     в                   та                висувають

HOBi вимоги до структури та процеси у всьому CBiTi охоплюють pi3H0MaHiTHi сфери житгя, визначальшми серед яких насамперед, ринок пращ 1 технолопчшт уклад.

imageimageimageimageimageimageimageКритичнтт фактором    виробництва розвинутот кра1ни е, з одного боку, image зростаючий галузей, здатних до комплекснот науково-шженернот    а з      — падшня цжавост1 учтв до дисциплш природничо-математичного циклу, знання яких покладено в основу створення i розвитку сучасних imageрвного твня та спрямування: вц технжи до согџально-економчних процес1в. imageта

процесах i забезпечити

розвитку природничодо навчання.

          AkpoHiM STEM                                                        науки, Technologyimage

imageEngineering image проектування, дизайн, Mathematics imageматематика) визначае xapakTepHi риси imageдидактики, cyTHicTb якот виявляеться у поеднант тупждисципл1нарних практико отентованих шдход1В до втзчення природничо-математичнт< дисциплн.

imageв багатьох kpaiHax створюються осередки imageimageтощо.

             STEM—ocBiTa imageчерез

imageнавчальних програм активно включаються

TepMiH0M Arts (позначення

Актуальнтти STEM and Arts напрямами е промисловий дизайн, армтектура, естетика тощо. 0cTaHHiM часом, у европейському науковому

                 наголошуеться на                          BCix

                                                  STEAM                     А -, All - BCi) i поеднашй

природштчо-наукових з 1нгшпли навчальнтти дисциплшами, яка вивчаються у

                                   в ocBiTi                       на                                    засадах у

imageimageimageimageнавчальних     i окремих дидактичнж   (йтгегроване навчання до певних тем або реально         проблем). Така

мае на метл комплексно формувати

й   визначають кожурентну на ринку    i         до розв'язання

комплексних задач (проблем), критичного мислення, та iH.

        STEM-ocB1Ta —               яка визначае                                           процес

—                  формування i розвитку                                      i творчих якостей

           piBeHb яких визначае конкурентну                          на сучасному ринку

           Цей TepMiH також визначае             до навчання, який image 3MicT i

методолопко природничих наук, технолопй, 1њкенерй та математики, а також лог1чне мислення, здаттсть до ствпращ та дослщження.image

З

image

imageПри комунальному image школа I-III

image.N22 iMeHi льотчика-космонавта          Петровича Волка» 3MiiBcbk0i районнот ради XapkiBcbk0i          iCHye гурток imageimageбагатоборства», який очошое вчитель

imageу мальовничому           на                   Кручах.

imageimageimageimageimageimageimageчас перебування у наметовому Ta60pi кожного дня виконуеться спортивна програма з багатоборств, а також культурноimageMacoBi заходи, для проведення яких було запрошено у вожатихimageтворчу групу i3 колективу школи, доimage

Бабич Марина Миколатвна        вчитель iCTOPii та правознавства, image

Галрша В ' — вчитель iCTOPii та Зацепа Тетяна CepriiBHa imageвчитель математики та Тернова Олена — вчитель xiMii

та

Так як, з 2017 року навчальний заклад активно впроваджуе imageimageзапропонували зробити спорттт збори не лише

спортившми, але й кориснтли в ocBiTHb0MY    для усестороннього розвитку молодих image Отож         час спортивних 360piB imageотрттували знання, та навички i3 таких image культура, захист imageгшавання, imageправознавство, математика, imageтехнолопт i мистецтво.

imageспортсмени кожного дня imageзатлалися imageвправами, грали у image у рибалили.image

Прийтиали участь у культурно-масових заходах i конкурсах, залилися


IIOJIBOBHMH Ta eKCKYPC1iiHHMH AOCJ11ÅxeHHHMH qac 51KUX 1 3aCTOCOBYBaJIH Ha6YTi 3HaHHS1 i3 OCBiTHiX VipeÅMerriB. A BBeqepi cniBaJIH IliCHi, TaH111-OBaJIH, rpaJIH

Ha riTapi Ta MHJIYBaJIHC51                                He60M.

HopM'dT1,1BH0-npaB0Be 3a6e3neqeHHf1 opvaHi3auii npoeRTy:image

3aKOWf YKpaiHH image3araJ1bHY cepeÅHf0 OCBiTy»;image

YKun Hpe3HÅema YKpaiHH imageHaui0HaJ1bHY cipaTeriro P03BHTKY OCBiTH B YKpaiHi Ha Hepi0Å 2021 image(N! 344/2013 BiÅ 25.06.2013), 3ax0ÅH

1110110 3a6e31ueqeHHH npiopmeTHoro P03BHTKY OCBiTH B YKpaiHi» (N! 926/2010 Bill

image

image30.09.2010), 3ax0ÅH Inmo P03BHTKY HamiOHaJ1bHOi CKJ1aÅOBOi FJ106aJ1bHOi iH(bopMauiiiH0i Mepexi IHTePHeT Ta 3a6e311eqeHHfl mupoKoro AocTY11Y uiei

Mepexi B YKpaiHi» (N! 928/2000 Bill 31.07.2000);image

Ylucrr IHCTHTYTY M0ÅepHi3auii 3MiCTY OCBiTH Bilk 22.08.2019 N! 22.1/10-2876

           image peK0MeHÅauii                 P03BHTKY STEM-ocBiTH y 3aKJ1aÅax 3araJ1bH0i

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimagecepeÅHb0i Ta H03a1HKiJ1bHOi OCBiTH y 2019/2020 HaBqaJ1bHOMY poui»;image

imageHOJ10xeHHS1 lipo                                    3ÅiiicHeHH51 iHH0BauiiiH0i OCBiTHbOi AiHJ1bHOCTi,

3aTBepÅ%ceHe HaKa30M MiHicTepcTBa OCBiTH i HayKH YKpaiHH Bill 07 JIHeT011a)Åt1 2000 p. N! 522 (y pezxmcuii HaKuy MiHicTepcTBa OCBiTH i HayKH, MOJIOÅi Ta cr10pTY

YKpaiHH BiÅ 30 JIHCT011axxa 2012 p. N! 1352);image

imagePimeHHfl K0J1erii MiHicTepcTBa OCBiTH i HayKH YKpairm image couioeKOHOMi11HorO P03BHTKY YKpaiHH Ha cepeÅ1--1bocTp0K0B0MY (AO 2020 POKY) i AOBFOCTPOKOBOMY (AO 2030 POKY) qacommx ropH30HTax (B KOHTeKCTi FliÅFOTOBKV1

JifOÅCbKOFO KaniTaJIY)» (Bin 21.01.2016);image

HaKa3 lipo BliPOBaXVKeHHS1 STEM—ocBiTH B HaBqaJ1bHOMY 3aKJ1aÅi (23 .06.2017);

MervropaHÅYM lipo CHiBP06iTHHUTBO Ta B3a€MOAifO y P03BHTKY BiiiCbKOBOIHTpi0TWIHoro BHXOBa1--1HS1 Ta P03BHTKY HaqiOHaJ1bHUX, image i 060POH011PHKJ1aAHHX MHCTeUTB Mix 3MiiBCbKOfO paMOHH0f0 AepxaBH0f0 aÅMiHicnauiero

Ta ro (DBCB y 3MiiBCbKOMY paii0Hi•,

I_UopiLIHHii KayleHÅapHHii VIJ1aH 3ax0ÅiB ro OBCB y 3MiiBCbKOMY paii0Hi•,

imageimageimageМеморандум про imageкомунального закладу imageшкола I-III image N22 iMeHi льотчика-космонавта Петровича Волка 3MiiBcbk0i районнот ради XapkiBcbk0i imageта ГО ФВСБ у 3MiiBcbk0MY

imageз метою image та imageвихованняimage

покојпння;

image

imageПрограма STEM-ocBiTI1 для cnopTcMeHiB час проведення imageучбово-тренувальних 360piB у наметовому Ta60pi

(1 тиждень -7image

Вклад учбово-тренувальних 360piB у формування ключових компетентностей.

 

Ключомimage

Компоненти

 

imageдержавною у pa3i мовами

image

image

правильно   використовувати термшолоп чний апарат, сшлкуватися в рвних ситуащях шд час занять культурою 1           спортом,        за допомогою image           розв' язувати популяризувати 1де1            культури i спорту мовшпли засобами. imageСтавлення:

пошанування нагџональних традиц1й у image          image  укратнському

image

imageспортивному рус1. ресурси:

про   спорттного руху в YkpaiHi та укратнську спортивну

image

2

image

image

використовувати математичш методи шд час занять культурою, для створення

програм,      зд1йснення   самооцшювання власного image стану, вести рахунок при проведент змагань у рвних видах спорту,      здџйснювати            гпдрахунок           та аналзувати частоту серцевих скорочень у CTaHi спокою та час imageнавантажень, розраховувати зусилля для досягнення мети, аналзуючи швидюсть, вистань, траекторно, тощо.

Ставлення:

 

 

 

усвщомлення     ваЖЛИВОСТ1 математичного

image та

завдання на подолання BmcTaHi, створення

меню imageхарчування.

3

Основт imageу природничих науках i технологшх.

image

imageimageimage туристичкп мандргвки; застосовувати шновагџйкп технолопт для покращення здоров ' я; виконувам pi3Hi природного середовща, вжористовувати сили природи в культури.

Ставлення:

image

розумшня гармонийнот взаемодй людини 1

image

image

природи, сприймання еколоп чного довюлпя

image

imageпростору для активносп шодшш,

imageставлення до навколишнього середовища як до потенщйного джерела здоров ' я, бережливого

природокористування.

imageвправи на засоби загарговування,

4

imageвчитися впродовж житгя

image

image

розв'язувати image завдання у imageкультури i спорту;

досягати кокжретних   у imageсамовдосконалешп;    розробляти ждивцуапьт оздоровч1 прогрп,ш з урахуванням        власних      мо;клшостей, M0MBiB та потреб;

шукати, анаупзувати та систематизувати кулыури та

imageспорту .

Ставлення:

 

 

 

image потреби ПОСТАЙНОГО imageвдосконалення.

image

оздоровчих програм.

5

Трудова image     та самоспйтсть.

imageimageта користуватися власшп„т часом; image за особистою       та чистотою у власному намету, мити за собою посуд особист\ прибирання табору та Ставлення:

image власного та чужого майна, щнування власнот та чужот пращ, image зв' язку          прибиранням та дотртлуванням чистоти 1 порядку .

6

imageта громадянська компетентносп

image

image

imageорганвовувати гру чи 1Ш_гшй вид команднот pyxoB0i дшльносп; ситуацшх,

imagepiBHocTi, прав людини, демократй, поваги до поваги до людськот дотримуватися: правил чеснот гри (Fair Play): поважатш супершжа, здобувати перемогу чеСНИМ шляхом за рахунок реггельнот image приймати поразку, пам' ятати, що головна перемога — це перемога над собою; вимог та правил час виконання вправ, контролювати     стан у

                 занять                     кујљтуроко.

Ставлення:

погџнування гпдтртжи, альтернатшзних думок 1image

 

 

 

imageгџнувати культурне розма1Тгя тзних image       та image себе як громаджшна УкраТни•, розум1ння зв 'язку м1ж руховою активюстю та здоров ' ям, image ставлення до власного здоров 'я та здоров 'я ресурси: види спорту ,

7

06i3HaHicTb та самовираження у культури

image

image

виражати стй культурний потенщал через рухову дильтсть; залучення до          штстецько1 шляхом розкриття i розвитку imageтворчого вираження

у досконалювати кулыуру pyxiB.

Ставлення:

imageусвщомлення мо;кливостей самовираження та через         культуру та спорт; дотримання мовлештевого етикету

imageфоршт виховання: СПОРГИВН1 свята, змагання, рух.тшв1 перерви,

image

8

image

image

стдомо ставитися до власного здоров'я та

image

Ставлення:

imageусвщомлення ваЖЛИВОС'П дотримашш саттарно-ппеючних вимог при виконашп image вправ, значеши рухово1 активносп в яситп людини для покращення здоров'я, самоконтролю в процес1 занять image культурою, дотримання правил безпет-шот       час ypokiB, змагань та виховакшя; дотримання правил природоохороннот

 

 

 

поведшки, ощадного використання прирощшх ресурс1в, розум1кочи важлившть збереження природи для сталого розвитку

imageвиховання: imageсвята, змагання, рухлиш 1гри.

image

image

Теми, imageгодин та 3MicT учбово-тренувальних 360piB.image

з/п

Теми (предмети)

3MicT

image

год»ш

1

image

imageРанкова i и,

14

2.

image

спортивт багатобо ства

TexHika       руками, TexHika ногами, TexHika боротьби у

21

З

Туризм

Встановлення     намету;       в ' язання туристських вузлв; техтчт етапи Спорядження     туриста.     Види туристського багаття.   image         image         image        image         image

image

Основи image

Подолання смуги перешкод.

image

Естафети з елементами туристськот

image

image

image

image

техтки.                                        image    image image

image

4.

Захист              image image

image

image

image

image

image

image

image

image

обов' язок кожного громадянина.

Вивчення правил image     imageбезпеки           час

image

i3 пневматичнот гврштявки. Втченняimageimageimage          image         imageimage                   image        image         image         image         image       image        image        image         image        image        image        складово1 пневматичнот гвинпвки

image13 пневматичнот imageimage       i3 положення лежач1.

З

5.

image

Засвоення предметних знаю» та image CYTi ОСНОВНИХ 3ak0HiB i

закономцэностей, що дають змогу зрозумти неперервтсть житгя та його нерозривний зв' язок з довюллям; набутгя досвцу пошуково-

image дильност1 та ум1ння представляти отримат результати; використання набутих знань, навичок та умшь у повсякденному житлл для image впливу imageнаслщюв      своет дильностл для

image

збереження власного здоров'я та

image

10

6.

 

imageimageРозвивати умшня        самост1йно набувати знання з ш о магџйних дже ел та

1

 

 

 

експертлентальних дослджень        1 критично ix осмислювати; виховувати      переконатсть позитивтй рол x1M1i як науки у

image

грамотного ставлення до власного здоров'я iimage

 

7.

image

imageimageРозвиток в узагальненого вести      природничо-наукот методами наукового

(планування

спостережень,

imageimageimageimageвртйрковання, обробка та

imageште п етащя оде жаних ез льтапв .

image2

8.

image

image

Формування        imageграмотносп й культури; вироблення YMiHb користуватися дже-

image

imageдильностц розвиток час виконаши практичних p06iT та

imageпроведення дослцжень; заохочення засобами самореалзащт свотх ште ест та житгевих планиз.

10

9.

image

image

час1 та простор1, встановловати причинно-насгпдкот          зв ' язки. Знаходити      взаемозалежносп в розвитку    сусшльства.

трактувань мину лого та 13H1 ште п етащт.

4

10.

Правознавство

Розвиток      критичного      мислення.

image        image й огђшовати

правом явища 1 процеси, аналвувати рвномаютт житгев1 ситуащт

image

в1дпов1дно Д1й п авових imageно м,

1

 

 

 

застосування 1 додержання правових но м.

 

11.

Математика

imageФормування ставлення до математики як нетд'емнот складовот культури людини,      умови ii житгя в сучасному на ocH0Bi ознайомлення з шеями 1 методами математики як утверсальнот мови науки 1 технжи, ефективного засобу моделювання i дослцження процеспз   1        явищ imageнавколишнього стт

5

image

12.

image

Визначати й формулювати у рвноматтних житгевих ситуацшх задач, для розв'язання яких можна

image

знаходити, подавати, перетворювати, аналвувати, узагальшовати та

image

imageсистематизувати дат,     image для розв ' язання житгевих задач; застосовуватиimage         та системний imageшдходи, створювати та imageimageimage для ефекттного розв ' язання задач, що постають у житп, навчалыпй та

image

12

13.

image

image розвиток imageрозкритгя ii творчого потенгџаЈЂ{ через формування ключових та предметнж компетентностей; виховання стдомот та активнот

image

imageжитгевот позищт, готовносп до сшвпрагџ в груш, тдпотдальносп у досягнент поставлених завдань; обгрунтовано imageвласну позищю, що е передумовою майбутнього громадянина в         демократичному сусшльстт, здатного його ЗМ1шовати 1 захищати.

5

14.

Мистецтво

image

дильносп у певному вид1 мистецтва. Вико истання дост для

8

 

 

 

imageсприйнятгя, анал1зу, штерпретащт. Формування потреби в середовища та готовност1 до сощо льт ном житп.

 

image

Планування imageчас проведення учбово-тренувальних 360piB у наметовому Ta60pi на 7image

ень

 

1

Встановлення наметјв

Ранковаimage

Тренування з ВСБ imageтабору image на команди, назва, та емблема)

Майсте -клас по ко ис ваншо imageвантли п иладами

2

imageТренування з ВСБ за темами: виховання — складова виховання    до захисту - обов'язок кожного громадянина.

Круч»

Конк с «Майсте -ше

З

imageКруч»

4

image

imageта с 31 'ями

5

image

imageКруч»

Конкурс <<Побудуй житло»

Hi зоогео imageа

6

Ранкова змагання, плавання

Тренування з ВСБ i3 пневматичнот

Конк с ень image ата»

7

Ранковаimage

Т е вання з ВСБ

image

image

imageРежим дня

7.30 - 8.00

image ранкова image

8.00 - 9.00

Тренування, купання в

9.00 — 9.30

image

9.30 - 11.00

image

12.00 - 12.30

 

12.30 - 14.00

image заходи

14.00 - 14.30

 

14.30 - 15.30

Тиха година

15.30 - 16.30

image змагання                            image

16.30 - 17.00

Ланч

17.00 - 18.30

Тренування, купання в

19.30

Вечеря

20.00

image розваги

22.30

image

image

imageзаходи

«Майстер-шеф»image

ОПИС imageimage cTBopeHi бокси з продуктами, image pi3Hi image Бокси

imageв схованках. Кожна команда знаходить Ha6ip i мае здогадатися яку страву можна з них приготувати. 3i знайденихimage

imageimage

image

командам image приготувати страву, яка е image карткою певнот

кратни. В кожному 60kci знаходяться картки i3 зображенням корисних рослин,

imageможна знайти на image За ix використання в приготувантimage

imageкоманда отртлуе додатковий бал.

Завдаши за допомогою карти та компасу

image2. Команда визначаеться 3i стравою i кратною до якот вонаimage

image


Фарбиimage

image

imageimageскринька з image для виготовлення Фарб виконання певних завдань команди мають imageвиготовити фарби          та провести фестиваль.

Завдашш

image

image

imageдаеться змога image визначити склад imageнаimage

image

image

image З'ясувати     е image рослинами та imageix. Частина використовуеться для k0HkypciB виготовлення image для

imageimage    imageрослин на       . По 3akiHT-IeHW0 табору,     забирають заготовлений

imageжитло»

imageimage

image image

Команди шляхом жеребкування мають обрати BapiaHT житлаimage

Учасники imageспроектувати та побудувати зimage

BapiaHT. За додатковий бал команда може image до

автентичного imageжитла та використати

«День nipaTiB» квест-гра

image

Команди за маршрутом та на час виконують завдання, знаходять на п,птованих зупинках.

Завдання

image

imageimage1. Зупинка imageкодекс» - команди шикуються на cTapTi, обирають i презентують назву,       i координатами наступних зупинок та ознайомшоються з законами imageправознавство,

imageimage2 Зупинка «На абордаж» - знаходять за координатами човен i в ньому завдашш          «Морський

(математика).

культура).

image4. Зупинка «Посейдон» прикрашають свого Посейдона та розпочинають image


STEM - стартапimage

image

Мета image — створення imageimageekckypcii 3MiiBcbkm,fII Кручами.

Концепгпя ekckypcii полягае в тому, щоб Hayk0Bi imagei роботи були imageчерез створення

телефоннтт додатком PlantNet Plant Identification, onlineimage

та image з

image                                                                     icTopii image Круч»            image

веб-пошукових систем, Google Карти,

телефонний додаток Location Histori; створення imageта

imageта спостереження за небесними imageта

                      image— використання телескопу,                   труби та

Star Walk 2 Free : Карта зоряного неба i image створення imageз використанням     зйомки.

image Круч» проведення image та втзчення рельефу з

використанням телефонних image «Погода»; AccuWeather; Gismeteo lite; Google Assistant; анемометр; барометр, альтиметр i термометр; Арр Store: топогр карта+ - Apple; ArcGIS Earth; створешш

image

II етап image— практики. Даний етап розпочинаеться з початком imageпроцесу на 6a3i школи в позакласний час в ka6iHeTi

Figma, Adobe Photoshop, WeVideo Hyperlapse, Wondershare Filmora, InShort.image

Створений продукт в майбутньому image окремою вкладкою на

image

Фото-додатки


image


image

28 29

30

누를4量1鸞;

31

pdf
Додав(-ла)
група STEM
Додано
2 лютого 2021
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку