ПРОГРАМА підвищення кваліфікації вчителів інформатики "РІЗНОВИДИ ТЕХНОЛОГІЇЙ E-LEARNING"

Про матеріал
Розміщено програму підвищення кваліфікації вчителів інформатики стосовного організації дистанційного навчання, що є особливо актуальним в умовах карантину
Перегляд файлу

 

НАВЧАЛЬНА Програма

 

Підвищення кваліфікації вчителів інформатики

 

РІЗНОВИДИ ТЕХНОЛОГІЇЙ E-LEARNING

 

Розробник

Леся Токарська

Пояснювальна записка

Програма «Різновиди технологій E-LEARNING» призначена для підготовки вчителів інформатики до організації навчального процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Предметом вивчення є технології електронного навчання у фаховій діяльності педагога.

Метою вивчення курсу «Різновиди технологій E-LEARNING» є оволодіння вчителями системою теоретичних знань і формування практичних вмінь, необхідних для організації дистанційного (електронного) навчання в освітній установі.

Основними завданнями вивчення курсу «Різновиди технологій E-LEARNING»  є:

  • формування умінь і навичок управлінця в галузі освіти;
  • ознайомлення з різновидами технологією електронного навчання та виховання;
  • формування навичок організації самостійної роботи учнів у дистанційному навчанні.

На вивчення курсу пропонується 30 годин, 1 кредит ЄКТС.

Форми вивчення курсу: лекційні заняття, практичні заняття, самостійна робота.

 

Інформаційний обсяг курсу

Модуль 1. Сутність дистанційного (електронного) навчання

Тема 1. Передумови виникнення та сутність дистанційного (електронного) навчання (4 години)

Передумови виникнення електронного навчання. Поширення комп’ютерних мереж. Мережні ресурси та їх спільне використання в навчальному процесі. Віддалений доступ до мережних ресурсів. Структуризація як засіб побудови великих навчальних бібліотек.

Тема 2. Нормативно-правові основи організації й управління дистанційним (електронним) навчанням (4 години)

Концепція дистанційного навчання. Технології здійснення дистанційного навчання. Платформи для реалізації дистанційного навчання. Особливості розроблення матеріалів для дистанційного навчання. Оцінювання результатів дистанційного навчання. Моніторинг якості дистанційного навчання.

Тема 3. Технологія проектування дистанційного курсу(4 години)

Концепція інформаційного освітнього середовища (ІОС). Структура ІОС. Платформи для створення ІОС. Створення навчальних матеріалів для розміщення у ІОС.

Модуль 2. Різновиди технологій E-LEARNING

Тема 4. Засоби організації дистанційного навчання (6 годин)

Електронне освітнє середовище. Засоби організації відеозв’язку. Онлайн сервіси.

Тема 5. Технологія створення дистанційного курсу на платформі дистанційного навчання Google Клас (6 годин)

Поняття електронного навчального курсу. Особливості створення і використання електронних навчальних курсів в системі Google Клас.

Тема 6. Організація спільної роботи з документами (6 годин)

Особливості створення і використання електронних документів. Задання рівнів доступу до документів.

 

Рекомендована література

Основна:

1. Антонов В. М. Дистанційне навчання: підручник: / В. М. Антонов. – Херсон: Видавничий центр «Штрихт», 2011. - 160 с.

2. Організація дистанційного навчання в школі: методичні рекомендації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf.

3. Положення про дистанцій не навчання. Затверджене наказом МОН України №466 від 25.04.2013. - [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.

3. Теорія та практика змішаного навчання : монографія / В.М. Кухаренко,С.М. Березенська, К.Л. Бугайчук, Н.Ю. Олійник, Т.О. Олійник, О.В. Рибалко,Н.Г. Сиротенко, А.Л. Столяревська; за ред. В.М. Кухаренка– Харків:«Міськдрук», НТУ «ХПІ», 2016.–284 с.

4. Азаров О.Д. Комп’ютерні мережі/ О.Д. Азаров, С.М.Захарченко,О.В.Кадук, М.М.Орлова, В.П.Тарасенко.–ВНТУ, 2013.–374 с. 

5. Максимова Л.П. Визначення організаційно-педагогічних засадзабезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів засобамиінформаційно-комунікаційних технологій / Л. П. Максимова // Вісник КрНУімені Михайла Остроградського.–Вип.1. Серія «Педагогічні науки».–2014.–No 1.–С. 48-59.

Додаткова:

1. Воротникова І. П. Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів: навч.-методич. Посіб. / І. П. Воротникова ; за ред. О. М. Рудіної. - Луганськ: СПД Рєзніков В.С. - 2012. – 28 с.

2. Бакалов В. П. Дистанционное обучение: концепция, содержание, управление: учебн. пособ. / В. П. Бакалов, Б. И. Крук, О. Б. Журавлева. – Москва : Горячая линия – Телеком, 2008. – 107 с.

3. Биков В. Ю., Кухаренко В. М., Богачков Ю. М. Технологія створення дистанційного курсу: Навчальний посібник/ За ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка – К.: Міленіум, 2008. – 324 с. - [Електронний ресурс]. – http://dl.kharkiv.edu/file.php/1/Kuxarenko_PDF.pdf

4. Вишнівський В.В., Гніденко М.П., Гайдур Г.І., Ільїн О.О. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів. – Навчальний посібник. – Київ: ДУТ, 2014. – 140 с. - [Електронний ресурс]. – http://www.dut.edu.ua/uploads/l_786_40131752.pdf.

5. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE: Методичний посібник / Ю. В. Триус, І. В. Герасименко, В. М. Франчук // За ред. Ю. В. Триуса. – Черкаси, 2012. – 220 с.

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Токарська Леся
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 серпня 2021
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку