КЗ «Мелітопольський фаховий коледж культури і мистецтв» ЗОР
Предметно-циклова комісія соціально-гуманітарних дисциплін
«Затверджую»
директор училища
________________
Єгоров М.О.
Англійська мова за професійним спрямуванням
нормативної навчальної дисципліни
Галузь знань: 02 Культура і мистецтво
Спеціальність : 028 Менеджмент соціокультурної діяльності
2020 рік
РОЗРОБНИКИ ПРОГРАМИ: Луценко К.Ю.
РЕЦЕНЗЕНТ: викладач вищої категорії з англійської мови Відокремленого структурного підрозділу «Мелітопольський фаховий коледж Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного»
Кидалова Ольга Володимирівна
Обговорено та рекомендовано до використання в навчальному процесі:
«__»______20 __року, протокол №___
Голова ПЦК _____________ Медведєва Л.Й.
протокол №___
Голова методичної ради _______________ Шпиченко М.І.
Вступ
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Англійська мова за ПС» складена відповідно до освітньо-професійної програми молодшого спеціаліста спеціалізації : "Народне інструментальне мистецтво"," Народне пісенне мистецтво", "Видовищно-театрелізовані заходи".
Предметом вивчення навчальної дисципліни є
- усне мовлення, читання, переклад – види мовленнєвої діяльності, які є метою і засобом навчання іноземної мови; переклад крім того, є одним з засобів контролю розуміння прочитаного;
- фонетика, лексика, граматика постають як новий матеріал, під час роботи з яким, у студентів формуються мовленнєві навички і вміння, до того ж відбувається закріплення мовленнєвого матеріалу, набутого раніше.
Міждисциплінарні зв’язки: «Українська мова за ПС», «Країнознавство», «Історія мистецтв», «Екологія».
Мета курсу: - практична: формування у студентів загальних та професійно орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенції (лінгвістичної, соціолінгвістичної і прагматичної) для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищі;
- освітня: формування у студентів загальних компетенцій (декларативні знання, вміння та навички, компетенцію існування та вміння вчитися), сприяння розвитку здібностей до самооцінки та здатності до самостійного навчання;
- пізнавальна: залучення студентів до таких академічних видів діяльності, які активізують і далі розвивають увесь спектр їхніх пізнавальних здібностей;
- розвиваюча: допомога студентам у формуванні загальних компетенцій з метою розвитку їх особистої мотивації, зміцнення впевненості студентів як користувачів мови, а також їх позитивного ставлення до вивчення мови;
- соціальна: сприяння становленню критичного самоусвідомлення та вмінь спілкуватися і робити вагомий внесок у міжнародне середовище, що постійно змінюється;
- соціокультурна: досягання широкого розуміння важливих і різнопланових міжнародних соціокультурних проблем, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.
Завдання курсу: навчити читанню, письму ,перекладу текстів за фахом а, також, будувати власні усні та письмові висловлювання англійською мовою. Надати знання з фонетики, граматики, елементів словотвору, синтаксису.
На кінець ІІІ курсу студент повинен:
3) уміти, як при зоровому сприйнятті, так і на слух, розуміти текст, що містить у собі активно засвоєний лексичний та граматичний матеріал .
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 324 години/ 6 кредитів ECTS.
Принципи програми
Основними принципами програми є:
Цілі навчання
Навчання іноземних мов передбачає практичне опанування студентами мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування в чотирьох видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі в типових ситуаціях. Оволодіння студентами іншомовним спілкування передбачає формування у них певного рівня комунікативної компетенції.
Мовленнєва та мовна компетенції
Основні мовленнєві вміння включають:
Студенти повинні засвоїти програмовий мовний матеріал як засіб оформлення або розуміння висловлювань у процесі спілкування на рівні, визначеному стандартом. Для цього студентам необхідно зрозуміти і засвоїти комунікативні функції засобів спілкування для їх коректного вживання у відповідних мовленнєвих ситуаціях, уміти самостійно відбирати саме ті мовні і мовленнєві засоби, які є оптимальними для реалізації комунікативного наміру та адекватними в соціально-функціональному плані у сфері спілкування.
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенція
Дискурсивна компетенція
Здатність керувати мовленням та структурувати його за допомогою тематичної організації, зв’язності, логічної організації, стилю та реєстру, риторичної ефективності.
Стратегічна компетенція
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни
V семестр
N п/п |
Теми змістовних модулів |
Денний відділ |
Заочний відділ |
||||
Практичні заняття |
Сам. робота |
Мод. контроль (год.) |
Всього |
Практичні заняття |
Всього |
||
1 |
Модуль 1. Живопис. |
8 |
10 |
2 |
20 |
2 |
2 |
2 |
Модуль 2. Хореографія. |
6 |
8 |
2 |
16 |
2 |
2 |
3 |
Модуль 3. Музика. |
10 |
10 |
4 |
24 |
4 |
4 |
Всього |
24 |
28 |
8 |
60 |
8 |
8 |
VІ семестр
N п/п |
Теми змістовних модулів |
Денний відділ |
Заочний відділ |
||||
Практичні заняття |
Сам. робота |
Мод. контроль (год.) |
Всього |
Практичні заняття |
Всього
|
||
1 |
Модуль 4. Культура і традиції |
14 |
6 |
2 |
22 |
4 |
4 |
2 |
Модуль 5. Театр та актори. |
12 |
8 |
2 |
22 |
4 |
4 |
3 |
Модуль 6. Засоби масової інформації |
8 |
4 |
4 |
16 |
2 |
2 |
Всього |
34 |
18 |
8 |
60 |
10 |
10 |
VІІ семестр
N п/п |
Теми змістовних модулів |
Денний відділ |
Заочний відділ |
||||
Практичні заняття |
Сам. робота |
Мод. контроль (год.) |
Всього |
Практичні заняття |
Всього |
||
1 |
Модуль 7.Література Великобританії |
6 |
- |
2 |
8 |
2 |
2 |
2 |
Модуль 8.Література України |
6 |
2 |
2 |
10 |
2 |
2 |
3 |
Модуль 9. Кіно |
6 |
2 |
4 |
12 |
2 |
2 |
Всього |
18 |
4 |
8 |
30 |
6 |
6 |
VІІІ семестр
N п/п |
Теми змістовних модулів |
Денний відділ |
Заочний відділ |
||||
Практичні заняття |
Сам. робота |
Мод. контроль (год.) |
Всього |
Практичні заняття |
Всього |
||
1. |
Модуль 10. Англійська мова в сучасному житті |
8 |
3 |
2 |
13 |
2 |
2 |
2 |
Модуль 11. Покупка. Універмаг. |
8 |
4 |
2 |
14 |
2 |
2 |
3 |
Модуль 12. Охорона здоров’я |
10 |
4 |
4 |
18 |
2 |
2 |
Всього |
26 |
11 |
8 |
45 |
6 |
6 |
Тематика змістовних модулів.
Модуль 1 (3 курс,V семестр)
Змістовний модуль 1
Painting
1. |
Образотворче мистецтво та його роль в житті людини. The Present Continuous Tense. |
2. |
Образотворче мистецтво в Україні. |
3. |
Художні галереї Великобританії. |
4. |
Мій улюблений художник. The Past Continuous Tense. |
5. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 2
Choreography
6. |
Мистецтво танцю. |
7. |
Класичний балет. Улюблені хореографи та актори балету. The Future Continuous Tense. |
8. |
Сучасний танець. |
9. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 3
Music
10. |
Роль музики в житті суспільства. Музичні інструменти. The Present Perfect Tense. |
11. |
Музика в Україні. Відомі співаки України. |
12. |
Український композитор М.Лисенко. The Past Perfect Tense. |
13. |
П.Чайковський, життя та творчість композитора. Балет «Лебедине озеро». |
14. |
Бетховен – великий композитор, творчій та життєвий шлях. The Future Perfect Tense. |
15. |
Модульна контрольна робота |
16. |
Підсумковий тест |
Модуль 2 (3 курс, VIсеместр)
Змістовний модуль 4
Culture of Ukraine
1. |
Культура Укрїни. |
2. |
Свята та традиції Украіїни. Direct and indirect speech. |
3. |
Культура Великобританії. The degrees of comparison of adjectives. |
4. |
Свята та традиції Великобританії. The personal pronouns. |
5. |
Культура США. The possessive pronouns. |
6. |
Свята та традиції США. |
7. |
Культурне життя сучасної молоді. The reflexive pronouns. |
8. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 5
Theatre
9. |
Театр в житті людини. The interrogative pronouns. |
10. |
Мій візит до театру, особисті враження. Pronouns: somebody, someone, anybody, anyone, nobody. |
11. |
Театральне життя України. Національний драматичний театр імені Франка. |
12. |
Видатні театральні актори України. Лесь Курбас. Cardinal and ordinal numerals. |
13 |
Театри в Лондоні. Passive Voice. |
14. |
Видатні театральні актори Великобританії. |
15. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 6
Mass Media
16. |
Засоби масової інформації, загальна характеристика. Засоби масової інформації в Україні: радіо, телебачення та преса. The Present Indefinite Tense. |
17. |
Засоби масової інформації в Великобританії та в США. Sequence of Tenses. The Past Indefinite Tense. |
18. |
Інтернет – світове павутиння, джерело різноманітної інформації. Як інтернет допомагає мені у навчанні. The Future Indefinite Tense. |
19. |
Модульна контрольна робота |
20. |
Домашнє читання. |
21. |
Підсумковий тест |
Модуль 3 (4курс, VII семестр)
Змістовний модуль 7 Literature in Great Britain |
|
1. |
Книги в нашому житті. |
2. |
Література Англії. У. Шекспір. Розмаїтті його творів. The personal pronouns |
3. |
Кіплінг, життєвий та творчій шлях письменника. The possessive pronouns. |
4. |
Модульна контрольна роботa |
Змістовний модуль 8 Literature in Ukraine |
|
5. |
Література України. Видатний поет Т.Г.Шевченко. |
6. |
Леся Українка та Іван Франко – українські поети. The reflexive pronouns. |
7 |
Моя улюблена книга. |
8. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 9 Cinema |
|
9. |
Кіно та його роль в житті суспільства. |
10. |
Кіно в Англії та в США. The Gerund. |
11. |
Фільм «War and Peace» Бондарчука за романом Л.Толстого. The Adverb. |
12. |
Модульна контрольна робота |
13. |
Підсумковий тест |
Модуль 4 (4 курс, VIIIсеместр)
Змістовний модуль 10 English in modern life |
|
1 |
Вивчаємо англійську мову. Тема: “English in modern life”. Future Continuous |
2. |
Іноземні мови в житті людини. Тема: “Speaking English and Talking American” The Imperative Mood. |
3. |
На занятті Англійської мови. Текст: “English- speaking Countries |
4. |
Мистецтво спілкування. Текст: “The Art of Conversation”. |
5. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 11 Shopping |
|
6. |
Покупки. Лексика та мовні зразки з теми. Текст: “Shopping”. Passive Voice (Present, Past, Future) |
7. |
В універмазі. Лексика та мовні зразки з теми. Діалоги: “ At the Hat Department”, “ Buying Gloves”. Active Voice (Present, Past, Future) |
8. |
Покупки в кредит. Текст: “ Hire Purchase”. Прийменники by, with, of. |
9. |
Покупки. Лексика та мовні зразки з теми. Текст: “The Danger of Shoping” |
10. |
Модульна контрольна робота |
Змістовний модуль 12 Medicine and Health |
|
11. |
Медицина та здоров’я. Лексика та мовні зразки з теми. Текст: “ Medicine and Health”. Узгодження часів. |
12. |
У доктора. Лексика та мовні зразки з теми. Текст: “At the Doctor’s” Складнопідрядні та складносурядні речення. |
13. |
У дантиста. Лексика та мовні зразки з теми. Діалог: “ At the Dentist” |
14. |
Здоровий спосіб життя. |
15. |
Домашнє читання. |
16 |
Модульна контрольна робота |
17. |
Підсумковий тест |
Форма підсумкового контролю успішності навчання
VI сем – диференційний залік
Засоби діагностики успішності навчання
Діагностика знань студентів здійснюється з допомогою:
1) усних опитувань на практичних заняттях;
2) письмових контрольних робіт;
3) письмових екзаменаційних завдань.
Рекомендована література
Базова
3. Радовель В.О. Граматика англійської мови для учнів, абітурієнтів студентів: Навчальний посібник. – Донецьк: «БАО», 2002.- 304с.
Допоміжна
1. Качалова К.Н. ,Изралевич Е.Е. Практическая грамматика английского языка. М.: Успiх, 2002, 716 с.
2. Мюллер В.К. English- Russian Dictionary. М.: Русский язык, 2000, 846 с
Інформаційні ресурси