Проміжний контроль з української мови за результативністю дистанційного навчання учнів 6 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину

Про матеріал
Представлений матеріал може бути використаний для реалізації проміжного контролю за результативністю однієї з форм дистанційного навчання школярів під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину. Дидактичний матеріал до уроків української мови у 6 класі скомпонований блоками за темами, винесеними на опрацювання здобувачами освіти.
Перегляд файлу

Українська мова, 6 клас

І блок проміжних контролюючих завдань

Написання складних прикметників разом і через дефіс. Написання прізвищ прикметникової форми

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Визнач складний прикметник, що пишеться через дефіс (обведи його).

1. Старо/завітний   2.Вірно/підданий   3.Вісімнадцяти/градусний  4.Валютно/фінансовий

2.Прочитай уважно прикметники. Проаналізуй, як би ти їх написав: разом чи через дефіс. Якщо разом, то над словом постав цифру «1», якщо  через дефіс, – то цифру «2».

Червоно(грудий), сизо(крилий), водо(плавний), науково(дослідний), українсько(англійський), народно(поетичний), шести(річний), дво(поверховий), ніжно(голубий), темно(синій), жовто(гарячий)

3.Вкажи прізвище прикметникової форми, в яке слід вставити іншу літеру, ніж у решту слів (обведи його).

1.Щипач…в,   2.Сем…нов.,   3.Ф…доров    4.Арт…мов

4.Провідміняй сполуки слів: Чижевський Сергій та Підпала Анна

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 ІІ блок проміжних контролюючих завдань

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.У кожному ряді слів сховалося одне «зайве». Підкресли його.

1) чотири, один, п'ятірка, шостий;

2) ходять, п’ять, сидять, стояти;

3) восьмий, далекий, восьмиповерховий, давній.

2.У поданому реченні підкресли головні та другорядні члени.  Випиши числівник, визнач його рід, число, відмінок.

П'ятеро хлопців ішли ґрунтовою дорогою.

_____________________________________________________________________________

 

ІІІ блок проміжних контролюючих завдань

Числівники кількісні й порядкові. Узгодження числівників з іменниками

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

 

1.У якому рядку всі числівники порядкові?

А двоє, троє, четверо, п’ятеро;

Б одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев'ять;

В другий, сорок третій, дев'яностий, двісті тридцять сьомий;

Г двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім.

2.Розкрийте дужки, узгоджуючи закінчення

Бачу (3, дівчина)---------------------------------;купив (2, плоскогубці)-------------------------------;

На скелі(3, орля)---------------------------------;збудували (4, дитячий ясла)-------------------------------------------------------------

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
648
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку