Українська мова, 6 клас
І блок проміжних контролюючих завдань
Написання складних прикметників разом і через дефіс. Написання прізвищ прикметникової форми
Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.
1.Визнач складний прикметник, що пишеться через дефіс (обведи його).
1. Старо/завітний 2.Вірно/підданий 3.Вісімнадцяти/градусний 4.Валютно/фінансовий
2.Прочитай уважно прикметники. Проаналізуй, як би ти їх написав: разом чи через дефіс. Якщо разом, то над словом постав цифру «1», якщо через дефіс, – то цифру «2».
Червоно(грудий), сизо(крилий), водо(плавний), науково(дослідний), українсько(англійський), народно(поетичний), шести(річний), дво(поверховий), ніжно(голубий), темно(синій), жовто(гарячий)
3.Вкажи прізвище прикметникової форми, в яке слід вставити іншу літеру, ніж у решту слів (обведи його).
1.Щипач…в, 2.Сем…нов., 3.Ф…доров 4.Арт…мов
4.Провідміняй сполуки слів: Чижевський Сергій та Підпала Анна
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ блок проміжних контролюючих завдань
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.
1.У кожному ряді слів сховалося одне «зайве». Підкресли його.
1) чотири, один, п'ятірка, шостий;
2) ходять, п’ять, сидять, стояти;
3) восьмий, далекий, восьмиповерховий, давній.
2.У поданому реченні підкресли головні та другорядні члени. Випиши числівник, визнач його рід, число, відмінок.
П'ятеро хлопців ішли ґрунтовою дорогою.
_____________________________________________________________________________
ІІІ блок проміжних контролюючих завдань
Числівники кількісні й порядкові. Узгодження числівників з іменниками
Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.
1.У якому рядку всі числівники порядкові?
А двоє, троє, четверо, п’ятеро;
Б одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев'ять;
В другий, сорок третій, дев'яностий, двісті тридцять сьомий;
Г двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім.
2.Розкрийте дужки, узгоджуючи закінчення
Бачу (3, дівчина)---------------------------------;купив (2, плоскогубці)-------------------------------;
На скелі(3, орля)---------------------------------;збудували (4, дитячий ясла)-------------------------------------------------------------