Проміжний контроль з української мови за результативністю дистанційного навчання учнів 6 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української мови за результативністю навчання учнів 6 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я учня ___________________________ клас _________

Українська мова, 6 клас

ІV блок проміжних контролюючих завдань

 Числівники прості, складні і складені

https://www.youtube.com/watch?v=KQA_pa7d_Aw – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

 

1.Утвори від кількісних числівників порядкові і запиши (кількісні відповідають на питання скільки?, порядкові – на питання котрий?)

Двадцять один – двадцять перший

два-      тисяча-

одинадцять-     мільйон-

шістнадцять-     п'ятдесят шість-

дев'яносто-     шістдесят дев'ять-

сорок-      триста двадцять сім-

сто-

2.Розмісти у три колонки числівники: прості, складні, складені.

Шістдесят, двадцять п'ять, кількасот, мільйон, вісім, одна друга, дев'ятнадцятий, чотирнадцять, сто сімдесят дев'ять, тисяча п'ятнадцять, тисяча, нуль

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

V блок проміжних контролюючих завдань

 Відмінювання числівників

https://www.youtube.com/watch?v=KQA_pa7d_Aw – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему, відмінюй тощо.

 

1.Провідміняй і запиши числівники сімдесят, п'ятсот, дві п'яті, семеро.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Запиши вирази словами.

До 7/5 + ½; від 90,6 – 14; від 9/5 – 3/6; до 6 ¾ + 2/7

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     -3-

VI блок проміжних контролюючих завдань

 Мовленнєвий розвиток Твір-оповідання на основі побаченого

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

 

Працюючи над твором, потрібно:

  • розкрити тему;
  • висвітлити тему;
  • вдало дібрати фактичний матеріал;
  • виділити головне, а про менш істотне згадати побічно;
  • дотримуватися вимог стилю;
  • не забути про вступ і висновок твору.

Зверни увагу! Для переходу від однієї частини оповідання до іншої можна вживати такі слова та словосполучення: одного разу, раптом, згодом, якось, нарешті, ось так

Напиши твір-оповідання про одну з подій, свідком чи учасником якої ти був(поїздка до моря, спортивні змагання, шкільне свято, робота в полі тощо). Для зразку познайомся з твором-оповіданням твого ровесника.

Нічна пригода

  Ціле літо я гостював у своїх родичів, допомагав пасти телят. Одного разу мені довелося на кілька днів залишитися на острові з маленькими телятками. Увечері, коли їх заганяв, помітив, що серед них немає білолобої Зірочки. Я злякався, що на неї можуть напасти вовки, і пішов її шукати. Сонце швидко зайшло, на землю спали сутінки. Кущі і дерева, привітні і зелені вдень, тепер стали чорними і зловісними. Довго я шукав Зірочку, але так і не знайшов. Вирішивши продовжити пошуки зранку, я наблизився до куреня і побачив, що з пітьми на мене блимали чиїсь зелені очі. «Вовки»,— промайнуло в голові, і я за якусь мить виліз на високе дерево.

  Довелося там і ніч провести. Я боявся рухатися, боявся заснути, з нетерпінням чекав ранку. А коли зійшло сонце, із куреня вийшла Зірочка, на ходу дожовуючи мій сніданок. Я застиг із несподіванки, розсердився, закричав на теля, а потім голосно і весело розсміявся.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     

VІІ блок проміжних контролюючих завдань

 Написання числівників: буква ь в числівниках, роздільне написання складених числівників

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

 

1.Запиши числівники (словами) у формі давального й орудного відмінків.

16, нуль, мільярд

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Запиши арифметичні приклади словами.

Від 294 – 16; до 3621 + 999; від 447 – 54

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     -5-

VІІІ блок проміжних контролюючих завдань

 Написання числівників: написання разом порядкових числівників з

 тисячний, правильне вживання числівників на позначення  часу

https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA++6+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81++%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D1%87%D0%B8%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2+ – посилання на інтернет - ресурси

1.Підкресли числівники однією лінією, а прикметники – двома.

Чотиритисячний, тисячаденний, тисячагодинний, двадцятитисячний

2.Правильне позначення часу підкресли однією лінією, неправильне – двома.

Сьома година, сім годин, о шостій годині, у шість годин, дев'ята тридцять, дев'ять тридцять, пів на сьому, пів сьомої, за чверть дев'ята, за чверть дев'ять

ІХ блок проміжних контролюючих завдань

 Контрольна робота №7. Числівник

 Усі завдання контрольної роботи виконуй у цьому листку. Тестові завдання розгорнутих відповідей не потребують, досить лише обвести правильну відповідь.

1.Вкажіть серед поданих слів числівник.

а) сотня б) потроїти в) п'ятнадцятий г) двадцятип'ятирічний

2.Вкажіть числівник, що означає ціле число.

а) п'ятимильний б) півтора в) двадцять п'ять г) шестеро

3.Вкажіть серед поданих числівників такий, що належить до простих.

а) шеститисячний б) одна третя  в) одна ціла три десятих г) мільйон

4.Вкажіть серед словосполучень таке, в якому відсутній числівник.

а) мало зошитів б) багато працювати  г) мало оцінок в) багато предметів

5.Доберіть продовження поданого речення.

У реченні «П'ять плюс чотири - дев'ять» виділений числівник виступає в ролі…

а) підмета б) присудка в) означення г) додатка

6.Доберіть продовження поданого речення.

Так само, як числівник вісім відмінюється також числівник…

а) двадцять б) багато в) двісті г) сорок

7.Доберіть продовження поданого речення.

Так само, як числівник дев'яносто, відмінюється також числівник…

а) десять б) сто  в) п'ятсот г) мільйон

8.Визначте і вкажіть, у якому відмінку вжито числівник у поданому реченні.

Андріївську церкву збудовано у вісімнадцятому столітті.

а) називному  б) давальному в) орудному  г) місцевому

9.Вкажіть, у якому числівнику на місці пропуску пишеться знак м'якшення.

а) шіст…надцять б) п'ят…десят в) вісімдесят…г) чотир…охсот

10.Визначте, якого з числівників, що входять до складу речень, стосується поданий нижче морфологічний розбір.

Числівник збірний, вжитий у знахідному відмінку, виступає в реченні разом з іменником у ролі додатка.

а) П'ятдесят літ нашої дружби прошуміли в тайзі як один день.

б) Зубожів мій брат: то хліб не вродив, то худоба вигинула, а п'ятеро діток Бог дав: дві дівчини і три хлопці.

11.Вкажіть речення, в якому допущено помилку в уживанні числівників.

а) Скільки годин? б) За двадцять друга. в) Я прийду на шосту годину.

г) Я встав о сьомій годині ранку.

12.Визначте речення, в якому числівник вжито неправильно.

а) Біля річки зібралося четверо дівчаток.

б) Цьому дереву близько шести десяти років.

в) Уздовж дороги росло багато осокорів.

г) У змаганнях брали участь двадцять школярів.

 

 

 

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку