18 червня о 18:00Вебінар: Ігрові методики та вправи в роботі вчителя початкових класів

Проміжний контроль з української мови за результативністю дистанційного навчання учнів 9 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Матеріал може бути використаний як проміжний контроль з української мови за результативністю навчання учнів 9 класу під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину (ІІ частина) .
Перегляд файлу

Прізвище, ім'я учня ___________________________ клас _________

Українська мова, 9 клас

ІV блок проміжних контролюючих завдань

 Синонімія сполучникових і безсполучникових речень

https://www.youtube.com/watch?v=A7GHRiyBaDA – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1. Виконай завдання, що має назву «Клоуз-тест». Тобі необ­хідно продовжити речення одним словом (вказати розділовий знак).

1.Якщо частини складного безсполучникового речення вказу­ють на часову послідовність, то між ними ставиться...

2. Якщо у другій частині вказано на причину того, про що гово­риться у першій, то між ними ставиться...

З.Якщо друга частина вказує на наслідок того, про що гово­риться у першій, то між ними ставиться...

  1. Якщо частини складного безсполучникового речення вказу­-
    ють одночасність або часову послідовність, то між ними ста­-
    виться...
  2. Якщо частини складного безсполучникового речення менш
    пов'язані за змістом, дуже поширені, то між ними ставиться...  
  3.  Якщо друга частина розкриває зміст першої, то між ними ста­-
    виться...
  4.  Якщо в першій частині вказується на час того, про що гово­-
    риться в другій, то між ними ставиться...
  5. Якщо зміст обох частин протиставляється, то між ними ста­-
    виться...
  6. Якщо друга частина виражає висновок з того, про що гово­-
    риться у першій, то між ними ставиться …
  1. Якщо друга частина доповнює зміст першої, то між ними ста­-
    виться...
  2. Якщо в першій частині вказується на умову того, про що гово­-
    риться в другій, то між ними ставиться …
  3. Якщо зміст обох частин зіставляється, то між ними ста­-
    виться …

 

 

 

 

V блок проміжних контролюючих завдань

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв'язку. Розділові знаки між простими реченнями у складному з різними видами зв'язку

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Прочитай текст. Розстав пропущені розділові знаки. Виконай тестові завдання, позначаючи (обводячи) правильні відповіді.

Страшенне дуб'я повиганяло свої голови вгору широко розпросторило гілки на всі боки гінка бугилова та широколисті лопухи примостилися коло їх у холодочку по широких полянах молода ліщина з жовто–зеленим листом гріється на сонячній спеці на низах кущі темно-зеленої калини посхиляли віти додолу по їх солов'ї неугавні засіли безперервно несеться їх щебетання впродовж усього лісу невеличкі пташки сперечаються з ними своїми піснями прицмокує в чорнобилі кропив'янка щось белькоче чижик з високого в'язу віщує літа сива зозуля жовтобрюха іволга перегукується з одудом а з кущів ліщини йде-несеться важке горличчине туркотання.

  1. Зі скількох частин складається речення?

а) десяти б) одинадцяти в) дванадцяти г) тринадцяти

      2. Які типи зв'язку властиві реченню?

 а) сурядний і підрядний  в) безсполучниковий і підрядний

 б) безсполучниковий і сурядний г) безсполучниковий, сурядний і підрядний

      3.   Якому стилю мовлення характерне це речення?

 а) художньому   в) науковому

 б) публіцистичному   г) офіційно-діловому

      4. Який тип мовлення поданого речення?

            а) розповідь  б) опис в) роздум г) розповідь з елементами опису

 

 

 

 

 

 

VI блок проміжних контролюючих завдань

 Текст і його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці

https://www.youtube.com/watch?v=jg4jRok3Wk – посилання на інтернет - ресурси

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

І. Прочитай уривок, у якому розкрито мікротему певного тексту. Розстав пропущені розділові знаки. Підкресли тематичні речення прямою лінією, а ключові слова – хвилястою.

 В Україні ремез найчастіше селиться на вербі. Дерева дають йому і притулок і будівельний матеріал. Будувати гніздо птах починає в другій половині квітня а закінчує лише в травні. Півмісяця споруджується чудова будівля яка викликає подив і захоплення. Не віриться, що пташка може виткати такий міцний білуватий матеріал (Із журналу).

2. Прочитай текст. Поділи його на абзаци (на початку кожного абзацу постав ось такий значок Z ). Визнач тематичні речення в абзацах і підкресли їх прямою лінією, а ключові слова - хвилястою. Усно визначте вступ, основну частину й кінцівку тексту.

НЕБЕЗПЕЧНА ЗУСТРІЧ

Темна соковита зелень серед жовтого - то були кущі смородини чи малини. Отже, десь поблизу вода... Я почвалав туди і раптом побачив, що кам’яна брила над кущами ожила і посунула понад ними, змінюючи свої обриси. Я зупинився, придивився пильніше і. похолов - та це ж бурий ведмідь! Я прикипів до місця. Що діяти? Та ведмідь з такою жадобою ласував ягодами, що не помічав мене. Я обережно ліг на бік, звільнив руки від ремінців рюкзака і, тамуючи подих, дивився на бурого. Подумав: добре, що тут, унизу, немає вітру і звіра не сягає людський запах. Ведмідь підводився на задніх лапах, передніми водив по кущах і тицяв у них мордою - збирав ягоди. Я лежав на боці, забувши спрагу, і не зводив очей з клишоногого. І хтозна, що переважало зараз у моїх відчуттях - цікавість чи переляк. Та це не могло тривати довго. Просто над головою стримів великий камінь. Я обережно звівся на ноги, подряпався туди, клянучи дрібні камінці, що сипалися з-під рук і ніг, але бурмило не озирався на той шелест. Видно, звик до сипання гальки та щебеню в горах (Ю. Хорунжий).

 

 

 

docx
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку