Проміжний контроль за результативністю дистанційного навчання школярів під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину

Про матеріал
Представлений матеріал може бути використаний для реалізації проміжного контролю за результативністю однієї з форм дистанційного навчання школярів під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину. Дидактичний матеріал до уроків української мови та літератури у 5-9 класах скомпонований блоками за темами, винесеними на опрацювання здобувачами освіти.
Перегляд файлу

Українська мова, 5 клас

І блок проміжних контролюючих завдань

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.Виконай клоуз-тест (продовж речення).

1.1.Однорідні члени речення рівноправні між собою, відповідають на одне й теж питання, виконують однакову синтаксичну роль і_________________________________

1.2.Перед сполучниками а, але кома ставиться__________________________

2.Виконай тестове завдання (обведи правильну відповідь).

2.1 Знайдіть четверте зайве. Однорідні члени речення…

А Відповідають на одне й те саме питання. В Відносяться до одного слова в  реченні.

Б Є одним членом речення             Г Відповідають на питання непрямих відмінків

2.2.Знайди речення із однорідними додатками і за потребою розстав у ньому розділові знаки.

А Я йду вздовж узлісся й насолоджуюся цією казковою красою.

Б Весна встановлює свої закони та правила.

В Раптом вітерець прошумів над лісом, над ставом.

Г І діти, і дорослі раді-радісінькі прийдешнім канікулам.

3.Розстав в реченні пропущені розділові знаки.

Приклепаємо косу та поїдемо на сінокіс на Десну та накосимо сіна та наловимо риби та наваримо каші.

4.Запиши самостійно складене речення, увівши в нього три однорідні присудки, зв'язані повторювальними сполучниками.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІ блок проміжних контролюючих завдань

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему тощо.

1.До поданих однорідних членів добери узагальнювальне слово.

Знак оклику, кома, двокрапка______________________________

Червоний, синій, жовтий____________________________________

Ньюфаундленд, пекінес, дог_____________________________

Лондон, Київ, Варшава___________________________

 

2.Викресли «зайве» слово.

Квадрат, коло, геометрична фігура, ромб.

Бульйон, сік, кава, кока-кола.

Дочка, син, сусідка, мати.

 

З.Склади і запиши речення за схемою.

УС: О, О й О.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку