Проміжний контроль за результативністю дистанційного навчання школярів 5 класупід час призупинення освітнього процесу в умовах карантину

Про матеріал

Представлений матеріал може бути використаний для реалізації проміжного контролю за результативністю однієї з форм дистанційного навчання школярів під час призупинення освітнього процесу в умовах карантину. Дидактичний матеріал до уроків української мови та літератури у 5-9 класах скомпонований блоками за темами, винесеними на опрацювання здобувачами освіти.

Перегляд файлу

Українська література, 5 клас

І блок проміжних контролюючих завдань

Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати». Ліричний твір, персоніфікація

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Установи відповідність і запиши під табличкою в нерозгорнутому вигляді

Тропи

Визначення

1 порівняння

А перенесення ознак людини на неживий предмет чи явище, олюднення

2 персоніфікація

Б велике перебільшення рис людини, предмета чи явища з метою надання зображуваному виняткової виразності

3 гіпербола

В уживання двох слів із протилежним значенням для підсилення емоційності

 

Г зіставлення одного предмета чи явища з іншим, чимось подібним до нього

_____________________________________________________________________________

 

2.Напиши, чим ліричні твори відрізняються від епічних і драматичних?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІ блок проміжних контролюючих завдань

П. Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять…»,  «Блакить мою душу обвіяла…». Метафора, епітет, ліричний герой

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Установи відповідність і запиши під табличкою в нерозгорнутому вигляді

Назва вірша

Уривок

1 «Не бував ти у наших краях!»

А Струмок серед гаю як стрічечка,

    На квітці метелик, мов стрічечка.

 

2 «Блакить мою душу обвіяла…»

Б Затихло все, тільки дівчата

    Та соловейко не затих

3 «Гаї шумлять»

В Там же небо – блакитні простори…

    Там степи, там могили, як гори.

 

Г Милуюся – дивуюся,

   Чого душі моїй так весело.

 

_____________________________________________________________________________

2.Напиши, хто такий ліричний герой?

____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

3.Постійні епітети вжиті в словосполученні (обведи)

А золоті руки  Б світла душа  В пишний сад Г ясний сокіл

 

ІІІ блок проміжних контролюючих завдань

Є.Гуцало Оповідання «Лось»

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Виконай цифровий самодиктант. Уважно перечитай кожне з дванадцяти тверджень. Якщо твердження неправильне – постав після нього «0», якщо правильне – «1».

1. Роги Лося нагадували осінній кущ, із якого обнесло листя.

2. Лось хотів повернутися на свою батьківщину, у тайгу.

3. До річки він прийшов, щоб збити вовків зі сліду.

4. Лось не передбачив, що лід на річці затонкий для нього.

5. Хлопчики приїхали до річки по хмиз.

6. Брати покликали дядька на допомогу.

7. Лось злякався хлопчаків.

8. Жодному з братів не вірилося, що такий великий Лось міг втопитись.

9. Шпичак не почав стріляти в Лося на очах у дітей.

10. Дядько пропонував братам поділити здобич.

11. Мисливець знав, що Лось був мешканцем заповідника.

12. У фіналі оповідання Шпичак щиро каявся у всьому, що наробив.

 

 

ІV блок проміжних контролюючих завдань

Є.Гуцало Оповідання «Лось»

Шановний учню, виконуй завдання безпосередньо на цьому ж листку: вписуй, обводь правильну відповідь, складай схему , встановлюй відповідності тощо.

1.Напиши 1-2 реченнями, якого, на твою думку, покарання заслуговує дядько Шпичак.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Над кожним «промінчиком сонечка» напиши слово-характеристику персонажа.

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку