П.І.Б. автора/ки (співавторів)
|
Беспалова Валентина Анатоліївна |
Назва вправи
|
Поговоримо про розподіл коштів місцевого бюджету |
Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)
|
Вправа сприяє усвідомленню, що кожна людина має власні переконання і право на власну думку з того чи іншого питання. Також надає учасникам можливість оцінити не тільки власну роботу але й роботи решти учасників. |
Використані джерела |
Перелік проектів, які отримали попередню позитивну оцінку виконавчого органу Ніжинської міської ради, затверджені Робочою групою з питань громадського бюджету (бюджету участі) м. Ніжина та допущені до голосування; презентація «Діаграми»; посібник з освіти дітей по правам людини «Компасіто» («Що таке громадянство?»). |
Предмет |
Математика |
Клас |
6 |
Тема уроку
|
Пропорції, відсоткові розрахунки. Діаграми |
Мета вправи
|
Поглибити розуміння громадянської участі, закріпити вміння розрахунку відсоткового відношення різних величин, закріпити вміння учнів подавати інформацію у вигляд діаграм |
Ключова складова громадянської компетентності |
Повага до людської гідності |
Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)
|
Аналітичне та критичне мислення; уміння слухати та спостерігати; відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей; спроможність людини активно, відповідально й ефективно реалізовувати громадянські права і обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства. |
Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)
|
Усвідомлює свою унікальність як особистості та громадянина, прагне самореалізуватися, висловлює думки про проблеми місцевої громади та відповідальність кожного за покращення життя у своєму населеному пункті; сприймає аргументи людей, які мають іншу позицію, якщо вони не порушують прав людини; пропонує ідеї щодо ефективної роботи в групі для досягнення мети. |
Навчальні результати з програми навчання
|
Узагальнити і систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо відсоткового відношення двох чисел; формувати в учнів вміння будувати стовпчасті, лінійні та кругові діаграми; перевірити набуті знання під час знаходження відсоткового відношення двох чисел та розв’язування задачі, що передбачають цю дію; розвивати вміння швидко орієнтуватися та застосовувати знання у нестандартних ситуаціях; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбство, самостійність, наполегливість у досягненні мети. |
Тривалість вправи (у хвилинах) |
20 хвилин |
Інструкція для проведення вправи |
|
Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо |
Презентація «Діаграми», роздатковий матеріал з умовою задачі, посібник з освіти дітей по правам людини «Компасіто» («Що таке громадянство?»), матеріали сайту Ніжинської міської ради.
|
Підсумок за результатами проведення вправи |
Необхідно демократично обговорювати проблеми місцевої громади. Кожен житель несе відповідальність за покращення життя у своєму населеному пункті.
|
Роздаткові матеріали (за потреби) – на окремому аркуші
Роздаткові матеріали:
За проекти, подані на конкурс бюджету участі у Ніжині у 2019 році, проголосували 1200 містян. Результати голосування подано в таблиці. Який відсоток ніжинців проголосували за кожен проект? Побудуйте лінійну, стовпчасту, кругову діаграми.
Великі проекти, які пропонуються для голосування
|
|
||
1. |
Створення креатив – простору актової зали ЗОШ І-ІІ ст. №1
|
400 |
|
2. |
Благоустрій переходу (сполучення) між основними будівлями лікувальних закладів м.Ніжина «Крок до майбутнього медичного містечка. |
200 |
|
3. |
«Бібліотека без обмежень» |
300
|
|
4 |
Автобусні зупинки – це зручно, затишно, безпечно |
150 |
|
5 |
Сучасним дітям – сучасний спортивний майданчик
|
100 |
|
6 |
Міський екологічний центр при краєзнавчому музеї імені Івана Спаського. |
50 |
|