Пропорції, відсоткові розрахунки. Діаграми

Про матеріал
Узагальнити і систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо відсоткового відношення двох чисел; формувати в учнів вміння будувати стовпчасті, лінійні та кругові діаграми; перевірити набуті знання під час знаходження відсоткового відношення двох чисел та розв’язування задачі, що передбачають цю дію; розвивати вміння швидко орієнтуватися та застосовувати знання у нестандартних ситуаціях; розвивати логічне мислення учнів; виховувати працелюбство, самостійність, наполегливість у досягненні мети.
Перегляд файлу

Шаблон для розробки вправи

П.І.Б. автора/ки (співавторів) 

 

Беспалова Валентина Анатоліївна

Назва вправи

 

Поговоримо про розподіл коштів місцевого бюджету

Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)

 

Вправа сприяє усвідомленню, що кожна людина має власні переконання і право на власну думку з того чи іншого питання.

Також надає учасникам  можливість  оцінити не тільки власну роботу але й  роботи решти учасників.

Використані джерела

Перелік проектів, які отримали попередню позитивну оцінку виконавчого органу Ніжинської міської ради, затверджені Робочою групою з питань громадського  бюджету (бюджету участі) м. Ніжина  та допущені до голосування; презентація «Діаграми»; посібник з освіти дітей по правам людини «Компасіто» («Що таке громадянство?»).

Предмет

Математика

Клас

6

Тема уроку

 

Пропорції, відсоткові розрахунки. Діаграми

Мета вправи

 

Поглибити розуміння громадянської участі, закріпити вміння розрахунку відсоткового відношення різних величин, закріпити вміння учнів подавати інформацію у вигляд діаграм

Ключова складова громадянської компетентності

Повага до людської гідності

Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)

 

Аналітичне та критичне мислення;

уміння слухати та спостерігати;

відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей;

спроможність людини активно, відповідально й ефективно реалізовувати громадянські права і обов'язки з метою розвитку демократичного суспільства.

Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)

 

Усвідомлює свою унікальність як особистості та громадянина,  прагне самореалізуватися, висловлює думки про проблеми місцевої громади та відповідальність кожного за покращення життя у своєму населеному пункті;

сприймає аргументи людей, які мають іншу позицію, якщо вони не порушують прав людини;

пропонує ідеї щодо ефективної роботи в групі для досягнення мети.

Навчальні результати з програми навчання

 

Узагальнити і систематизувати знання, вміння та навички учнів щодо відсоткового відношення двох чисел;

формувати в учнів вміння будувати стовпчасті, лінійні та кругові діаграми; 

перевірити набуті знання під час знаходження відсоткового відношення двох чисел та розв’язування задачі, що передбачають цю дію;

розвивати вміння швидко орієнтуватися та застосовувати знання у нестандартних ситуаціях;

розвивати логічне мислення учнів;

виховувати працелюбство, самостійність, наполегливість у досягненні мети.

Тривалість вправи (у хвилинах)

20 хвилин

Інструкція для проведення вправи

  1. Учні в готових таблицях рахують, який відсоток ніжинців проголосував за кожен із поданих проектів.
  2. Після поділу на групи,  кожна будує одну з діаграм: стовпчасту, лінійну чи кругову.
  3. Представник групи презентує графічне подання вправи.
  4. Діти обговорюють питання:
  • В чому ви бачите важливість участі громадян у бюджеті громадських ініціатив?
  • За який проект і чому голосували  б Ви?
  • Проекти якої тематики найбільш актуальні саме для вас?

 

Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо

Презентація «Діаграми», роздатковий матеріал з умовою задачі,  посібник з освіти дітей по правам людини «Компасіто» («Що таке громадянство?»), матеріали сайту Ніжинської міської ради.

 

 

 

Підсумок за результатами проведення вправи

Необхідно демократично обговорювати проблеми місцевої громади. Кожен житель несе відповідальність за покращення життя у своєму населеному пункті.

 

 

 

Роздаткові матеріали (за потреби) – на окремому аркуші

https://naurok.com.ua/post/6-vprav-dlya-timbildingu?fbclid=IwAR3C37m8VdOmsWA7eq9gLjTNrnuQnnDEza-XMeyOa2fRSUCwkWb4egT-7YI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роздаткові матеріали:

  1. Задача.

За проекти, подані на конкурс бюджету участі у Ніжині у 2019 році, проголосували 1200 містян. Результати голосування подано в таблиці. Який відсоток ніжинців проголосували за кожен проект? Побудуйте лінійну, стовпчасту, кругову діаграми.

Великі проекти, які пропонуються для голосування

 

 

1.

Створення креатив – простору актової зали ЗОШ І-ІІ ст. №1

 

400

 

2.

Благоустрій переходу (сполучення) між основними будівлями лікувальних закладів м.Ніжина «Крок до майбутнього медичного містечка.

200

 

3.

«Бібліотека без обмежень»

300

 

 

4

Автобусні зупинки – це зручно, затишно, безпечно

150

 

5

Сучасним дітям – сучасний спортивний майданчик

 

100

 

6

Міський екологічний центр при краєзнавчому музеї імені Івана Спаського.

 

50

 

  1. Презентація

 

 

  1. Фото роботи дітей в групах.

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку