Анкети для учнів для визначення мотивації навчання

Про матеріал
Однією з проблем, що заслуговує особливої уваги, є відсутність інтересу до навчання, небажання дитини ходити до школи. Мотивація, її формування й корекція лежать в основі шкільних успіхів та негараздів. Пропоную один із методів вивчення мотивації дітей - це анкетування. Дані анкети можна використовувати вчителям у своїй роботі на початку навчального року(семестру) .
Перегляд файлу

 

 

АНКЕТА

Мета: виявити мотиви навчальної діяльності школяра методом анкетування.

Інструкція: учитель ставить перед учнями завдання: « Уважно прочитайте анкету й виділіть  ті пункти, які відповідають вашим прагненням і бажанням або запишіть свій варіант».

 

 

  1. Мої улюблені предмети у школі ……………………………………………………
  2. Моє ставлення до предмету математика
  • дуже подобається;
  • не подобається;
  • байдуже;
  • вимагає багато підготовки і наполегливості;
  • дуже важкий і складний предмет;
  • подобається, але не завжди розумію;
  • ……………………………………………………
  1. Вивчати математику в школі хочу тому, що
  • цікаво на уроках;
  • заставляють батьки;
  • змушують вчителі;
  • необхідний предмет у житті;
  • подобається вчитель;
  • потрібно буде здавати екзамен (ЗНО);
  • ………………………………………………………
  1. Вивчати математику в школі не хочу тому, що
  • не цікаво на уроках;
  • нічого не розумію;
  • не подобається вчитель;
  • непотрібний предмет;
  • лінуюся вчитися;
  • …………………………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНКЕТА « МОТИВИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ »

Мета: виявити мотиви навчальної діяльності школяра методом анкетування.

Інструкція: учитель ставить перед учнями завдання: « Уважно прочитайте анкету й підкресліть ті пункти, які відповідають вашим прагненням і бажанням».

 

  1. Навчаюсь тому, що на уроках з цього предмету мені цікаво.
  2. Навчаюсь тому, що змушують батьки.
  3. Навчаюсь тому, що хочу одержувати гарні оцінки.
  4. Навчаюсь для того, щоб підготуватися до майбутньої професії.
  5. Навчаюсь тому, що в наш час навчаються всі, неосвіченим нині бути не можна.
  6. Навчаюсь тому, що хочу завоювати авторитет серед товаришів по навчанню.
  7. Навчаюсь тому, що подобається дізнаватися про нове.
  8. Навчаюсь тому, що подобається вчитель з цього предмету.
  9. Навчаюсь тому, що хочу уникнути поганих оцінок і неприємностей.
  10.         Навчаюсь тому, що хочу більше знати.
  11.           Навчаюсь тому, що люблю мислити, думати, міркувати.
  12.          Навчаюсь тому, що хочу бути в класі першим учнем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНКЕТА «ІНТЕРЕСИ Й ДОЗВІЛЛЯ УЧНІВ»

Мета: виявити навчальну мотивацію учня, його вподобання щодо проведення вільного часу, інтереси (для подальшого вдосконалення виховного процесу).

Інструкція: заповнюючи анкету, учень має обирати один із запропонованих варіантів відповіді на запитання або дає письмову відповідь.

  1.                Ти вчишся, тому що:

а) цього вимагають батьки;

б) просто цікаво;

в) це потрібно для вступу до вузу, здобуття вищої освіти;

г) учитися необхідно;

 д) це знадобиться в житті;

г) інше (вкажи).

 

  1.                Ти охоче навчаєшся:

а) завжди;

б) іноді;

в) ніколи.

 

  1.                Ти ходиш в школу (вибери 2-3 твердження):

а) щоб спілкуватися із друзями;

б) навчатися;

в) тому що там цікаво;

г) тому що там весело;

д) тому що любите школу;

е) тому що подобаються вчителі;

ж) тому що школа поруч з твоїм будинком.

 

  1.                Скільки часу ти витрачаєш на виконання домашніх завдань?

 

  1.                Що заважає добре виконувати домашні завдання? Виберіть одну або кілька причин:

а) лінь;

б) телефон;

в) телевізор;

г) друзі;

д) музика;

е) утома;

ж) складні або нудні завдання;

з) відірваність предметів від життя;

и) застарілість матеріалу;

і) «усе одно не викличуть»;

к) несправедливість в оцінці знань;

л) погані підручники;

м) слабке здоров’я;

н) читання художньої літератури.

  1.                Скільки часу вдень (у середньому) ти витрачаєш на перегляд телевізійних передач?
  2.                Скільки часу ти гуляєш?
  3.                Скільки часу ти займаєшся з батьками якою-небудь спільною справою?
  4.                Що входить у коло твоїх домашніх обов’язків?
  5.            Чи є у тебе вдома улюблений куточок?
  6.            Скільки часу ти витрачаєш на читання газет і журналів?
  7.            Скільки часу ти витрачаєш на заняття?
  8.            Скільки часу ти витрачаєш на прослуховування музики?
  9.            Яким видом творчості ти займаєшся, і скільки часу витрачаєш на це?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Станкович Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
6930
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку