АНКЕТА
Мета: виявити мотиви навчальної діяльності школяра методом анкетування.
Інструкція: учитель ставить перед учнями завдання: « Уважно прочитайте анкету й виділіть ті пункти, які відповідають вашим прагненням і бажанням або запишіть свій варіант».
-
Мої улюблені предмети у школі ……………………………………………………
-
Моє ставлення до предмету математика
-
дуже подобається;
-
не подобається;
-
байдуже;
-
вимагає багато підготовки і наполегливості;
-
дуже важкий і складний предмет;
-
подобається, але не завжди розумію;
-
……………………………………………………
-
Вивчати математику в школі хочу тому, що
-
цікаво на уроках;
-
заставляють батьки;
-
змушують вчителі;
-
необхідний предмет у житті;
-
подобається вчитель;
-
потрібно буде здавати екзамен (ЗНО);
-
………………………………………………………
-
Вивчати математику в школі не хочу тому, що
-
не цікаво на уроках;
-
нічого не розумію;
-
не подобається вчитель;
-
непотрібний предмет;
-
лінуюся вчитися;
-
…………………………………………………………..
АНКЕТА « МОТИВИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ »
Мета: виявити мотиви навчальної діяльності школяра методом анкетування.
Інструкція: учитель ставить перед учнями завдання: « Уважно прочитайте анкету й підкресліть ті пункти, які відповідають вашим прагненням і бажанням».
-
Навчаюсь тому, що на уроках з цього предмету мені цікаво.
-
Навчаюсь тому, що змушують батьки.
-
Навчаюсь тому, що хочу одержувати гарні оцінки.
-
Навчаюсь для того, щоб підготуватися до майбутньої професії.
-
Навчаюсь тому, що в наш час навчаються всі, неосвіченим нині бути не можна.
-
Навчаюсь тому, що хочу завоювати авторитет серед товаришів по навчанню.
-
Навчаюсь тому, що подобається дізнаватися про нове.
-
Навчаюсь тому, що подобається вчитель з цього предмету.
-
Навчаюсь тому, що хочу уникнути поганих оцінок і неприємностей.
-
Навчаюсь тому, що хочу більше знати.
-
Навчаюсь тому, що люблю мислити, думати, міркувати.
-
Навчаюсь тому, що хочу бути в класі першим учнем.
АНКЕТА «ІНТЕРЕСИ Й ДОЗВІЛЛЯ УЧНІВ»
Мета: виявити навчальну мотивацію учня, його вподобання щодо проведення вільного часу, інтереси (для подальшого вдосконалення виховного процесу).
Інструкція: заповнюючи анкету, учень має обирати один із запропонованих варіантів відповіді на запитання або дає письмову відповідь.
-
Ти вчишся, тому що:
а) цього вимагають батьки;
б) просто цікаво;
в) це потрібно для вступу до вузу, здобуття вищої освіти;
г) учитися необхідно;
д) це знадобиться в житті;
г) інше (вкажи).
-
Ти охоче навчаєшся:
а) завжди;
б) іноді;
в) ніколи.
-
Ти ходиш в школу (вибери 2-3 твердження):
а) щоб спілкуватися із друзями;
б) навчатися;
в) тому що там цікаво;
г) тому що там весело;
д) тому що любите школу;
е) тому що подобаються вчителі;
ж) тому що школа поруч з твоїм будинком.
-
Скільки часу ти витрачаєш на виконання домашніх завдань?
-
Що заважає добре виконувати домашні завдання? Виберіть одну або кілька причин:
а) лінь;
б) телефон;
в) телевізор;
г) друзі;
д) музика;
е) утома;
ж) складні або нудні завдання;
з) відірваність предметів від життя;
и) застарілість матеріалу;
і) «усе одно не викличуть»;
к) несправедливість в оцінці знань;
л) погані підручники;
м) слабке здоров’я;
н) читання художньої літератури.
-
Скільки часу вдень (у середньому) ти витрачаєш на перегляд телевізійних передач?
-
Скільки часу ти гуляєш?
-
Скільки часу ти займаєшся з батьками якою-небудь спільною справою?
-
Що входить у коло твоїх домашніх обов’язків?
-
Чи є у тебе вдома улюблений куточок?
-
Скільки часу ти витрачаєш на читання газет і журналів?
-
Скільки часу ти витрачаєш на заняття?
-
Скільки часу ти витрачаєш на прослуховування музики?
-
Яким видом творчості ти займаєшся, і скільки часу витрачаєш на це?