Урок. Математика, 6 клас. Вчитель: Крячик М.В.
Тема уроку: Розв'язування рівнянь і задач на основну властивість
пропорції.
Тип уроку: Формування вмінь та навичок.
Мета уроку: розвиток математичної компетентності через засвоєння таких математичних понять як відношення двох чисел, пропорція, основна властивість пропорції; формування вмінь та навичок використання основної властивості пропорції при розв'язування рівнянь та задач. Розвиток ключових компетентностей :спілкування рідною мовою (уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; висловлювати думки).
Обладнання: мультимедійний проектор, комп'ютери.
Урок. Математика, 6 клас. Вчитель: Крячик М.В.
Тема уроку: Розв'язування рівнянь і задач на основну властивість
пропорції.
Тип уроку: Формування вмінь та навичок.
Мета уроку: розвиток математичної компетентності через засвоєння таких математичних понять як відношення двох чисел, пропорція, основна властивість пропорції; формування вмінь та навичок використання основної властивості пропорції при розв’язування рівнянь та задач. Розвиток ключових компетентностей :спілкування рідною мовою (уміння сприймати, розуміти інформацію державною мовою; висловлювати думки).
Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютери.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
Перевірка домашнього завдання відбувається за допомогою мультимедійного проектора. На екрані проектуються розв’язання деяких завдань домашньої роботи. В ході самоперевірки учні мають змогу задати питання вчителю.
II. Актуалізація опорних знань
III. Формування вмінь учнів
1. Обчисліть значення виразу і розмістіть результати в порядку зростання:
|
|
|
|
|
Відповідь:
|
|
|
|
|
2. Розв'яжіть рівняння і порівняйте результати:
а) х : 2 = 3 : 11; б) 0,5 : х = 15 : 2,4;
Відповідь: ; >
а) якщо істинна, то ;
б) якщо істинна, то ;
в) якщо істинна, то .
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
Підручник: _______№ ____________________ розібрати приклади, розв’язані в параграфі, вивчити правила, скласти опорний конспект в папку з теорії.
1