Математика, 6 клас
Вчитель Крячик М.В.
Тема уроку: Задачі на знаходження числа за його дробом
Тип уроку: формування вмінь та навичок
Мета і задачі уроку :
Математика, 6 клас
Вчитель Крячик М.В.
Тема уроку: Задачі на знаходження числа за його дробом
Тип уроку: формування вмінь та навичок
Мета і задачі уроку :
ХІД УРОКУ
І. Перевірка домашнього завдання.
За допомогою мультимедійного проектора на екрані проектуються відповіді до домашнього завдання. Учні перевіряють свої роботи і за поданими критеріями оцінюють домашню роботу.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Узагальнення типів задач на дроби та способів їх розв’язування.
Усний рахунок з послідуючою взаємоперевіркою.
IV. Розв’язування задач.
Відпрацювання правил розв’язування задач на дроби на усних задачах.
Відпрацювання правил розв’язування задач на дроби (колективна робота)
Відпрацювання правил розв’язування задач на дроби (самостійна робота)
При розв’язуванні задач форми роботи з учнями змінюються. Кожен тип задач відпрацьовується тричі: усно, колективно, самостійно. За правильне самостійне виконання кожної задачі учні отримують бали, які кінці уроку переводяться в оцінки.
V. Підбиття підсумків, оцінювання результатів.
Здійснити рефлексію та проаналізувати ступінь реалізації поставлених цілей. Прокоментувати задачі, які викликали труднощі у учнів.
|
Вид роботи |
Максимальна оцінка |
Примітка |
1 |
Домашня робота |
11 |
|
2 |
Усний рахунок |
10 |
10прикладів по 1 б. |
3 |
Самостійна робота |
12 |
3 задачі по 4 бали |
VI.Домашнє завдання
§_______ (читати, повторити правила, формули, відповідати на запитання)
виконати онлайн - тести в блозі вчителів кафери математики, посилання знаходиться на сторінці 6 класу, тема: Ділення звичайних дробів. Повторити основну властивість ділення.
Аналіз уроку за критеріями компетентнісного навчання
Вчитель Крячик М.В. Предмет математика Дата проведення 24.10.18 Клас 6 - А Тема уроку: Задачі на знаходження числа за його дробом Мета і задачі уроку :
|
||||
Етапи уроку |
Зміст етапу |
Критерії оцінювання |
Організація діяльності |
|
Організац. момент
|
Привітання, перевірка відсутніх |
створення настрою на діяльність у вирішенні поставлених завдань |
Демонстрація та аналіз виконання домашнього завдання .
|
|
|
||||
|
||||
Актуалізація
|
Перевірка обсягу і якості засвоєння навчального матеріалу, що буде використаний при вивченні нової навчальної дії. Проведення вхідного діагностування для визначення готовності сприйняти новий навчальний матеріал |
|
За допомогою інтерактивної дошки – повторення типів задач на дроби та способів їх розв’язування |
|
|
||||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
Визначення мети і завдань уроку |
Ознайомлення учнів з навчально-виховними задачами уроку, з планом діяльності, з формами контролю ступені досягнення мети уроку Спільне з учнями цілепокладання |
|
*
*
* |
|
|
||||
|
||||
Формування пізнавальної мотивації |
Пошук зв'язку з досвідом, інтересами, знаннями учні; спонукання до нової діяльності, проблемне завдання, яке дасть змогу підсилити акцент на майбутній роботі, здивувати, зацікавити |
|
|
|
|
||||
Створення мотиваційного поля:
|
||||
Засвоєння нового навчального матеріалу |
Зв'язок з життям, практичною діяльністю. Інтеграція змісту. Навчання учнів власній діяльності по оволодінню змістом навчального матеріалу, умінням та навичкам раціонально вчитися |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
||||
Закріплення нових знань |
Відпрацювання умінь та навичок. Закріплення методики вивчення питання і методики відповіді учня при черговій перевірці знань. Поглиблення усвідомлення навчального матерілу, перевірка розуміння сутності нових понять. |
|
Застосування вивчених правил при самостійному розв’язуванні задач. |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Організація рефлексії |
Розвиток уміння робити критеріально-орієнтоване оцінювання обсягу та якості виконання роботи, рівня досягнення навчальних цілей |
|
|
|
Подання домашнього завдання |
Мотивування д/з. Інструктаж щодо виконання д/з. Перевірка розуміння змісту д/з і способів його виконання |
|
|
|
|
||||
|
||||
Результативність уроку |
Формування предметних і загальнонавчальних компетентностей, розвиток ключових компетентностей
|
Формування складових предметної математичної компетентності:
Розвиток складових:
|
||
Розвиток ключових компетентностей
|
||||
Ступінь досягнення результату:
|
|
|||
Висновки, рекомендації: