Прощавай, Букварику!

Про матеріал
Сценарій проведення свята прощання з букварем для учнів 1 класу. В сценарії задіяні казкові герої, пісні, танці, вірші, загадки та завдання українською мовою. Приблизна тривалість 40 - 45 хвилин.
Перегляд файлу

                     «Прощавай,  Букварику!»

Вчитель:Шановні гості!  Ми  раді  вас  вітати  на  нашому  святі «Прощавай, Букварику»!
 

 Лунає музика.

Під  танцювальну  композицію  «Гімн  Незнайки»  заходять першокласники.

 

Вчитель:  Зустрічайте:

А – активні

Б – безтурботні

В – винахідливі

Г – грайливі

Г – гелготливі

Д – думаючі

Е – енергійні

Є – єдині

Ж – жваві

З – завзяті

І – інтересні

Ї – їжакуваті

К – кумедні

Л – люблячі

М – милі

Н – наполегливі

О – охайні

П – працелюбні

Р – рухливі

С – спортивні

Т – талановиті

У – уважні

Ф – феєричні

Х – харизматичні

Ц – цікаві

Ч – чемні

Ш – шанобливі

Щ – щасливі

Ю – юні

Я - яскраві

Всі:  першокласники!

Вчитель:   Діти,  погляньте,  поки  ви  себе  представляли  нашим  гостям   у  мене  склалася   ціла  книжка.  Що  це  за  книга?

Всі:  Буквар!

1 учень:  Ось над нашим рідним краєм, зайнялась зоря!
 В школі свято, славне свято!

Всі:        Свято Букваря!

2 учень: Навкруги дітей багато -  є  бабусі, мами й тата.              
             Всі прийшли нас привітати   із Буквариковим святом!

3 учень:  Любі гості, мами й тата!Бабусі і дідусі!
              Добре, що прийшли до нас усі!
 

4 учень:  Ми всіх гостей вітаємо! І дуже вам радіємо!   
             Уже всі букви знаємо,  книжки читати вміємо!

5учень: Буквар взяли ми перший раз,  як зайшлиуперший клас.
              І як нам  радісносказати:

Всі:        Тепер ми вміємо читати!

6 учень:  Ця книжка добра і весела,  вчать її в містах та селах.
            Зкожним знас здружилася,  щоби легко вчилося.

                            Пісня  «Мій  букварик»

Вчитель:   Діти,  у  нас  букварикове  свято,  а  самого  Букваря  немає.  Давайте  його  покличемо!

Діти:  Букварику !

Голос  Чаклуна: «Я – злий  чаклун.  Я  не хочу  щоб  діти  далі  вчилися  читати,  бо  з  книжок  вони  вчаться  бути  розумними  та  добрими,  а  мені  це  постійно  заважає.  Тому  я   забираю  у  вас   Букварика.»

Вчитель:  Діти,  що  ж  нам  робити,  не  знаєте?  А  я  читала  в  добрій  казці,  що  у  Феї  квітів  є   чарівна  квітка,  яка  виконує  бажання.  Тож  нам  потрібно  лише  потрапити   у  казку.  Давайте  заплющимо  очі  і  перенесемося  у  чарівний  світ  казки.

           Виходить Квіткова  Фея

Фея:  Я   Фея  квітів,  у  мене  є  чарівний  сад,  в  якому  росла  квітка – семицвітка.   Але  злий  чаклун   дмухнув  на  неї    чорним  повітрям  і   її  пелюсточки  розлетілися  по  різним  казковим  героям.   Допоможіть  мені  зібрати  квітку  і  вона    допоможе   повернути  вам  Букварика.

Всі :  Казко,  казко,  оживи!  До  нас  в  гості  зазирни!

 З’являється  Червона  шапочка

Червона  Шапочка:  Доброго  всім  дня.   Вітерець  приніс   мені  цю  чарівну  пелюсточку,  та  разом з  нею  вісточку,  що   трапилась  у  вас  біда .  Я  вам  допоможу,  але  спочатку   перевірю,  чи  дійсно  ви  так  любите  Букварика  та  читати  разом  з  ним.  Скажіть  мені,  як  називається  казка?

 

Несе мене лиска, по  каменю-мосту,

На своєму хвосту,-  порятуйте мене!(„Котик  та  Півник”)

 

Що за хатка на узліссі?

Вся ворушиться, дрижить.Де не взявсь - кабан біжить.

Тут і вовк іде, й ведмідь,   й  кожен хоче в хатці жить.

Так вже тісно їм усім-  ось-ось- ось порветься дім.

Що за дім такий лежить,  і ворушиться й дрижить?( „ Рукавичка”)

 

На голову глечик лисиця наділа,  мерщій до річки поспішила,

Скоріше глечика сварити,  у річці жартуна втопити.

І не подумала лисиця,   що і сама може втопиться.( „Лисиця та глечик”)

 

Сидить півник на печі,   їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає,   мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,   в  лисиціпівника забрати.( „ Котик і півник”)

 

Знайшов півник колосок,   змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі  пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,  бо жоден з них не помагав.( „Колосок”)

 

Я – бичок-третячок,  смляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,  бік смолою засмолив. („Солом”яний бичок”)

 

Вигнав дід козу із хати,  та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала,  всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув-Зайцю хатку повернув.( „Коза – Дереза”)

Червона  Шапочка:Які  ви   молодці.  Я  переконалася,  що  ви  дійсно  любите  читати,  і  за  це – тримайте  цю  чарівну  пелюсточку.  До  побачення!

 З’являється  Буратіно

Буратіно:   Доброго  всім  дня!  Оце  я  вдало  завітав,  прямо  на  свято  першокласників!

Ведуча:Нам  дуже  приємно  тебе   бачити  на  нашому  святі,  але  трапилося у нас  лихо.   Злий  чаклун  викрав    Букварика,  а  щоб  його  повернути - нам  треба   зібрати   чарівну  квітку – семицвітку,  яка  допоможе  нам  його  рятувати.

Буратіно:  Вам дуже  пощастило,   бо  вітерець  приніс   саме   мені  одну  чарівну  пелюсточку.  Але  я  вам  її  так просто не  віддам.   Мальвіна,  це  капосне  дівчисько,  змушує  мене  старанно  навчатися,  надавала  цілу  купу  прикладів.   Якщо  допоможете -   віддам  чарівну пелюстку.

 

Ведуча: Діти, допоможемо  Буратіно?   Показуй  свої  приклади. Зараз  ми  швидко  впораємось.

 Приклади  на  картках

Буратіно:  Дуже  вам дякую.  Тримайте  свою  чарівну  пелюсточку,  виручайте  Букварика,  а  мені  вже  час  іти.  До  побачення.

 

З’являється Незнайко

Незнайко:   Доброго  всім  дня.   Чув  від  своїх  друзів,  що  трапилась  у  вас  біда.  Можу  допомогти,  але  звісно  не  просто  так. Якщо правильну відповідь дасте, то станете моїми друзями.   А  своїм  друзям  я  завжди  поспішаю  на  допомогу.    Кажіть «так» чи «ні».

 Треба гарно вам читати? (Так)

 Треба менших ображати? (Ні)

 На перерві пострибати? (Так)

 А всі парти пописати? (Ні)

 Друга треба виручати? (Так)

 А треба слухати матусю? (Так)

 Тоді дратуйте хоч бабусю! (Ні)

 В школі вибийте шибки! (Ні)

 І вчительці робіть все навпаки! (Ні)

 Брудне взуття несіть у школу! (Ні)

 І книги кидайте додолу! (Ні)

 Завжди старших поважайте! (Так)

 І малюків не ображайте! (Так)

 Чи хочете друзями моїми стати?

 Чи  разом  хочете   зі  мною грати?  

Тож  разом  дружно  всі  вставайте,  та  грати  дружно  починайте!

Фіксікі  «Помогатор»

НезнайкоЗ такими розумненькими, добренькими  мені  дуже  приємно  дружити!  Тримайте  свою   чарівну  пелюсточку.  А  мені  вже  час  іти! 

 З’являється   лікар  Айболить

Лікар Айболить: Це вималята – першачки?Добрий день, любі!Чув  про  ваше  лихо,  допоможу.    Але    якщо  ви   мені  також  допоможете.  Адже   я  лікую не тільки звірят, а й книги, коли вони старіють і хворіють.  А чи знаєте ви, діти, чому старіють книги?

Учень.Мама Ірочці в книгарні   книжечки купила гарні.

В них чого тільки немає,Іра з втіхи аж співає.

День минув – і книги плачуть.Бо постарілись неначе.

Іра їх як оглядала,   часто в ротик палець клала.

Став папір такий брудний,   хоч бери його і мий.

Лікар Айболить:Щоб ніколи не плакали книги,  ви повинні дотримуватись певних правил. Ви, напевне, вже знаєте їх.Давайте повторимо ще раз всі разом.

  • Беріть книгу чистими руками.
  • Книгу треба читати акуратно, гортаючи сторінки , не слинити пальців.
  • Для збереження книги її необхідно обгорнути   обкладинкою.
  • Гортати сторінки за верхній правий куточок.
  • Користуйтеся закладками.
  • Не читайте книги під час їжі, не малюйте в них, не підкреслюйте слів.
  • Любіть книгу і бережіть її.

Лікар  Айболить:  А  ось  тепер  мені  потрібна  ваша  допомога.   З  моїх  старих  друзів  треба  зробити  новеньких,  щоб  дітям  було  приємно  їх  читати.

 Лікування  книг

Лікар  Айболить:  Дуже  вам  дякую.   Ви  допомогли  мені,  а  я – вам.  Тримайте  свою  чарівну  пелюсточку.  До  побачення!

         З’являється    Попелюшка

Попелюшка:  Доброго  всім  дня!   Збиралася  на  бал,  але  ця  прекрасна  чарівна  пелюсточка   привела  мене  до  вас.  Бачу  ви  всі  гарні  та  виховані  діти,  не те  що  мої  сестри  з  мачухою.  Але  хочу   це  перевірити.

 

Щоб усі вас поважали,   щоб любили і пишались,—

Не багато і не мало—треба знати 10 правил.

1.​ Як прокинувся — вставай, ліні волі не …(давай).

2.​ Квіточки роса умила, а тебе умиє …(мило).

3.​ Вранці ти не поспішай, подивись спочатку, чи в портфелі все в …(порядку).

4.​ І дивись — не барись, в школу швидко, швидко …(мчись).

5.​ В школі, в класі не брудни, сміття бачиш — …(підбери).

6.​ Не носи в кишені жуйку,крейду, яблуко і булку, кнопки, цвяхи, сірники, а носи …(носовички).

7.​ Будь охайним завжди сам, уникай дірок і …(плям).

8.​ Вдомарідним не груби, менших захищай …(завжди).

9.​ Скільки в небісвітить зірок, стільки у щоденнику повинно бути гарних …(оцінок).

10.​ Щоб тобою всі пишались,   перехожі озирались,

Так роби, щоб люди звикли:   ти завжди у всьому …(приклад).

Попелюшка:  Молодці   діти,  дійсно  всі  виховані.   Знаю  про  ваше  лихо.  Хочете  Букварика  визволити,  щоб   подякувати  йому.   Але  я  не  розумію,  навіщо  ви  взагалі  так   старанно  вчили  той   букварик?

Ведуча:  Як,  ти не  знаєш?  Наші  діти  тобі  зараз все  розкажуть в  пісні.

Пісня  «33 корови»

Попелюшка:   Тепер  все  зрозуміла.  Що  ж,  Букварик – це  дійсно  дуже  важлива  книга,  і  його  обов’язково  треба   рятувати.  Тому  тримайте  вашу  чарівну  пелюсточку,  ви  на  неї  заслуговуєте.  До  побачення!

З’являється  Карлсон

Карлсон: Я  вас  вітаю,  мою  любі  друзі!  Вам  приніс  чарівну  пелюсточку  самий  розумний,  самий  вихований  та  люб’язний   в  світі   Карлсон.

Ви читали в букварі,

Вам знайомібуквиці?(Показуєбукви)

 

Учень:Ті, що убукварі,знаємбукви ми усі!

 

Карлсон:Добрезнаєте? Гаразд.Перевірюзараз вас.

Подивіться, буква …(Показує букву)

                    Розкажіть,  яка  вона?

Учень:

 

Карлсон:Ну, а хто на буквуВсловошвидшевсіхназве?

 

Карлсон:Добребуквивививчали,  та  зі  мною  ще  не  грали!  Нумо,  дружно  всі  вставайте,  та  зі  мною  ви  пограйте!

 

 Гра  «Ку – ку»

Карлсон:  Тепер  я  точно  знаю,  що  ви  заслуговуєте  на  зустріч  з  Букварем.  Тримайте  цю  чарівну  пелюсточку  та  рятуйте  свого  Букварика.  А  мені  вже  час,  до  побачення!

 

З’являється  Гаррі  Поттерр

Гаррі  Поттер: Доброго  вам  дня.  Ви  впізнали  мене? Я – Гаррі  Поттерр,  і  я  вчуся  в  самій  надзвичайній  школі  на  чаклуна.   Знаю,  що  ви  розумні,  кмітливі   і,  найголовніше,  дружні.  Тому  я  вам  допоможу  в  пошуках  Букварика.  До  мене  прилетіла   остання  чарівна  пелюстка  з  квітки – семицвітки  і  я  з’єднаю  її  своїм  чаклуванням.  Ви  готові? 

 

 Чаклування

Гаррі  Поттерр:Тримайте  свою  квітку – семицвітку.  Вам  потрібно  лише  сказати  чарівні  слова ……….. від  щирого  серця.   І  Букварик   повернеться  на  ваше  свято.   А  тепер  прощавайте!

 

Ведуча:  Діти,  ми  так  довго  рятували  нашого  друга  Букварика.  Давайте  ж  нарешті  визволимо  його  від   Злого  Чаклуна.

Чаклування

 З’являється  Букварик

Букварик:Я - Букварик, вам відомий,дуже гарний, малюнковий.

Залюбкивсіхвчучитати—нема часу спочивати.

Всілітерипрочитані—  усіхїх 33.

Тепер васвсіхучитимутьпідручникинові.

 

Дитина:Прощавай, Букварику, наш  найперший  друже!

                  Ми  тобі,  Букварику,  дякуємо  дуже.

 

Дитина:Жаль  розлучатися  нам,  хоч  і  треба.

  Ми  не  забудем  ніколи  про  тебе!

                  Спасибі  тобі  за  добру  науку,

                  За  паличку  першу  і  першу  букву.

 

Букварик:Мої  любі  друзі,  не  сумуйте.   Я  вас  залишаю ,  бо  точно  знаю,  мене   ви  добре  всі  вивчали.  А  на  згадку  про  себе   залишаю  невеличкий   сюрприз.  Працюйте  з  цими  книжечками  та  згадуйте  мене!  До  побачення.

 

Ведуча:  Багато  мусиш  знати  про  все,  що  є  навкруг,

                 Тож  слід  книжки  читати,  бо  книга – вірний  друг.

                 Вона  всім  допоможе  обрати   вірний  путь.

                 Де  б  ти  не  був,  мій  друже,  про  книгу  не  забудь.

 

                                   Танок  з  книжками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Репіна Зоя
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
11 березня 2019
Переглядів
3460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку