Просторові фігури :куб,куля, циліндр. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах 20.

Про матеріал
Ознайомити учнів із просторовими фігурами : куб, куля , циліндр . Закріплювати вміння додавати та віднімати числа у межах 10 . Вдосконалювати вміння лічити до 20. Розвивати логічне мислення , увагу , спостережливість. Виховувати культуру запису.
Перегляд файлу

Клас : 1 – А

Предмет: Математика

Тема: Просторові фігури :куб,куля, циліндр. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах  20.

Мета :Ознайомити учнів із просторовими фігурами : куб, куля , циліндр . Закріплювати вміння додавати та віднімати числа у межах 10  . Вдосконалювати вміння лічити до 20. Розвивати логічне мислення , увагу , спостережливість. Виховувати культуру запису.

Обладнання : куб , зошити , підручник , картки ,таблиця , м’яч , циліндр , куля.

Хід уроку

І Організаційний момент

1 Створення психологічного настрою

  • Діти , подивіться за  віконечко ,чи є там сонечко ? ( так , ні )
  • А в нас також є своє сонечко ?( на дошці)
  • Погляньте ,як воно сяє. Тому посміхніться сонечку і воно буде нам посміхатися протягом уроку.

2 Перевірка готовності до уроку

А зараз ми перевіримо чи всі  необхідні предмети до уроку лежать на ваших партах.

 

ІІ  Контроль ,корекція і закріплення  знань учнів

1 Робота на індивідуальних картках

(4 чоловіка)

2 Робота біля дошки

А ) Записати числа в розрядну таблицю

19, 15, 17, 20.     14, 12,10,18.

3. Гра «Математичний м’яч »

    -   Називайте наступне число

            11 , 16, 13 ,18. ( 12,17,14,19)

  • Називайте попереднє число

14, 10, 9, 20. (13,9,8,19)

4. Хвилинка каліграфі

- Що за число написано у вас в зошитах ?(6 )

- З якої цифри  вона складається ? (6)

- Прописуємо

Отже, ми з вами повторили та закріпили  додавання та віднімання у межах 10  та порівнювали числа  у межах 20.

ІІІ Вивчення нового матеріалу

1 Підготовча робота

Робота з плакатом об’ємних та плоскових предмпетів: об’ємні  фігури – м’яч ,куб, циліндр ,підручник ,куля надута; плокі фігури – папір , кулька ,серветка ,конверт.

  • На ,які дві групи можна поділити ці предмети?
  • За якими ознаками це зробити? (обємні , плоскі)

2 Повідомлення теми й мети уроку

3 Знайомство з просторовими фігурами: куб, куля , циліндр.

А) Вступне слово

-  Геометричні фігури можна поділити на плоскі та просторові.

-  Тому , ми і будемо працювати над просторовими фігурами: куб,куля, циліндр.

Б) Створення проблемної ситуації

- Надування надутої кульки.

- Яка вона зараз ?( плоска )

- Як її зробити об’ємною ? (надути )

4 Фізкультхвилинка 

5 Робота в підручнику

  • Виконання  № 1
  • Розгляньте геометричні фігури,прочитайте як їх називають?( Їх називають просторовими,тому ,що вони займають певне місце  у просторі,їх ще називають обємними.

ІV Розвиток математичних знань

1 Робота за підручником

Діти , відкрийте підручники ( ст. 93)у

А) виконання № 2 ( усно )

Б) виконання № 3 у  звичайних зошитах

- Було – 3л

- Долили – 3л

- Стало ?

Молодці!

2 Робота у зошитах з друкованою основою ( ст. 20 )

А ) виконання № 1

-  З’єднай стрілками за зразком .Молодці!

Б) Фізкультхвилинка

В ) виконання № 4

  • Читання задачі вчителем
  • Читання задачі дитиною
  • Читання умови задачі
  • Читання запитання задачі
  • Складання короткого запису  задачі
  •  Про кого йде мова в задачі? ( про Мальвіну та П’єро )
  • Що вони робили ? (вирізали зірочки)
  • Скільки вирізала зірочок Мальвіна ? ( 10)
  • А  П’єро ? ( стільки ж )
  • Чи можемо зразу дати відповідь на питання в задачі? (так)
  • Якою дією? ( додавання )
  • Чому ?
  • Промовте цю дію ? ( 10 + 10 = 20 см )

Молодці!

Г) виконання № 5

  • Читання задачі вчителем
  • Читання задачі дитиною
  • Читання умови задачі
  • Читання запитання задачі
  • Складання короткого запису  задачі
  •  Про кого йде мова в задачі?( Дуремар )
  • Що відомо в задачі ? ( що Дуремар піймав 10 п’явок )
  • Яке запитання в задачі ?
  • Чи можемо зразу дати відповідь на питання в задачі ? (так )
  • Якою дією? ( додавання )
  • Чому ?
  • Промовте цю  дію ?( 10+ 1 = 11 )
  • Мололдці!

 

( додатково якщо залишиться  час виконати № 3 ,6  в друкованих зошитах )

V Підсумок уроку

  • Які  геометричні фігури вивчали на уроці?
  • На які групи їх можна поділити ?
  • Чи сподобався вам урок ?
  • Що не сподобалося на уроці?
  • Щоб ви хотіли побачити на наступному уроці стосовно цієї теми?
  • Діти , погляньте на наше сонечко . Чи сяє воно так ,як сяяло на початку уроку ?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1759
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку