Протокол
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
01.09.2023 р. № 1
Голова засідання:
Секретар:
Присутні:
директор;
заступник директора з НВР;
класний керівник 3 класу;
асистент учителя 3 класу;
практичний психолог;
вчитель англійської мови;
вчитель музичного мистецтва;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Створення команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
2. Затвердження шкільного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
3. Розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
4. Спостереження за учнем протягом двох тижнів з моменту початку навчання учня. Про проведення діагностики навичок, вмінь та знань учнів з особливими освітніми потребами.
5. Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі.
1.СЛУХАЛИ:
1.1 ______, заступника директора з навчальної роботи, яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2023/2024 навчальний рік у ЗЗСО згідно наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно наказу по гімназії. Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання та складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої увійшли:
-_________ директор;
- _________ заступник директора з навчально-виховної роботи;
- __________ класовод 3 класу;
- ________асистент учителя 3 класу;
-_________практичний психолог;
-_________вчитель англійської мови;
-_________ І.І. вчитель музичного мистецтва;
-_________Н.В. мама учня.
1.2__________ – заступника директора з НВР, яка запропонувала обрати керівником команди директора гімназії __________ та на посаду секретаря даної команди обрати асистента вчителя 3 класу_________.
Голосували: «за» – 8 членів команди психолого-педагогічного супроводу
«проти» – немає
«утримались» – немає
УХВАЛИЛИ:
1. Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу на 2023/2024 навчальний рік директора _______, секретарем команди психолого-педагогічного супроводу асистента вчителя _______ на 2023/20234 навчальний рік.
Голосували: «за» – 8 членів команди психолого-педагогічного супроводу
«проти» – немає
«утримались» – немає
2.СЛУХАЛИ:
1.1. _________, класного керівника 3 класу, яка розповіла про необхідність розробити, відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з ООП, Індивідуальну програму розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів.
ВИСТУПИЛИ:
УХВАЛИЛИ:
Голосували: «за» – 8 членів команди психолого-педагогічного супроводу
«проти» – немає
«утримались» – немає
3.СЛУХАЛИ:
1. ________, заступника директора з НВР, яка донесла до відома основні положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти.
1. Регулярно, по мірі потреби, проводити засідання групи фахівців команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (не менше 2 разів на семестр).
2. Доручити членам Команди супроводу підготовку окремих пунктів індивідуальної програми розвитку.
3. Розподілити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:
- формування складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;
- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;
- організація роботи складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;
- контроль за виконанням висновку ІРЦ;
-контроль за виконанням завдань учасниками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо своїх функцій;
- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і положення ІПР;
- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;
- моніторинг виконання ІПР.
4. Класному керівнику 3 класу (___________):
- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей розвитку та ІПР;
- підготовка інформації для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами про особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;
- участь у підготовці індивідуального навчального плану дітей з ООП;
- розробка індивідуальної начальної програми в закладі загальної середньої освіти;
- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
- створення належного мікроклімату в колективі;
- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/ освітнього плану.
5. Асистенту вчителя (___________):
- спостереження за дітьми з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
- участь в організації освітнього процесу з дітьми з ООП;
- участь у розробці ІПР;
- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;
- оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання передбачених ІПР;
- підготовка для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;
- надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дітей з ООП.
Голосували: «за» – 8 членів команди психолого-педагогічного супроводу
«проти» – немає
«утримались» – немає
Голова засідання
Секретар засідання
Заступник директора з НВР
Учитель
Практичний психолог
Соціальний педагог
Учитель
Асистент учителя
Учитель
Учитель
Мама учня