Протокол №1 Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

Про матеріал
Протокол №1 Засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Перегляд файлу

 

Протокол

Засідання команди психолого-педагогічного супроводу

01.09.2023 р.                                                               № 1

 

Голова засідання:

Секретар:

Присутні:

директор;

заступник директора з НВР;

класний керівник 3 класу;

асистент учителя 3 класу;

практичний психолог;

вчитель англійської мови;

вчитель музичного мистецтва;

мама учня.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Створення команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та вибори секретаря команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

2. Затвердження шкільного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

3. Розподіл обов’язків між членами команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

4. Спостереження за учнем протягом двох тижнів з моменту початку навчання учня. Про проведення діагностики навичок, вмінь та знань учнів з особливими освітніми потребами.

5. Створення та забезпечення умов для ефективного навчання в школі.

 

1.СЛУХАЛИ:

1.1 ______, заступника директора з навчальної роботи, яка оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2023/2024 навчальний рік у ЗЗСО згідно наказу МОН № 609 від 08.06.2018 року «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», відповідно наказу по гімназії. Ознайомила присутніх з наказом про організацію інклюзивного навчання та складом команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, до якої увійшли:

-_________ директор;

- _________ заступник директора з навчально-виховної роботи;

- __________ класовод  3 класу;

- ________асистент учителя 3 класу;

-_________практичний психолог;

-_________вчитель англійської мови;

-_________ І.І. вчитель музичного мистецтва;

-_________Н.В. мама учня.

 

1.2__________ – заступника директора з НВР, яка запропонувала обрати керівником команди директора гімназії __________ та на посаду секретаря даної команди обрати асистента вчителя 3 класу_________.

Голосували: «за» – 8  членів команди психолого-педагогічного супроводу

                       «проти» – немає

                       «утримались» – немає

 

УХВАЛИЛИ:

1. Обрати керівником команди психолого-педагогічного супроводу на 2023/2024 навчальний рік директора _______, секретарем команди психолого-педагогічного супроводу асистента вчителя  _______ на 2023/20234 навчальний рік.

 

Голосували: «за» – 8  членів команди психолого-педагогічного супроводу

                       «проти» – немає

                       «утримались» – немає

 

 

2.СЛУХАЛИ:

1.1. _________, класного керівника 3 класу, яка розповіла про необхідність розробити, відповідно до висновку психолого-педагогічної консультації та за згодою батьків для дітей з ООП, Індивідуальну  програму розвитку з урахуванням навчальних програм для загальноосвітніх загальних закладів.

 

ВИСТУПИЛИ:

  1.           __________,заступник директора з НВР, яка наголосила на переліку документів для організації роботи в інклюзивному класі.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Доручити членам команди підготовку окремих пунктів Індивідуальної програми розвитку. Наступне засідання провести 22 вересня 2023 року.

 

Голосували: «за» – 8  членів команди психолого-педагогічного супроводу

                       «проти» – немає

                       «утримались» – немає

 

3.СЛУХАЛИ:

1. ________, заступника директора з НВР, яка донесла до відома основні положення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Регулярно, по мірі потреби, проводити засідання групи фахівців команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (не менше 2 разів на семестр).

2. Доручити членам Команди супроводу підготовку окремих пунктів індивідуальної програми розвитку.

3. Розподілити обов’язки команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти наступним чином:

- формування складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;

- призначення відповідальної особи щодо координації розроблення ІПР;

- організація роботи складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;

- контроль за виконанням висновку ІРЦ;

-контроль за виконанням завдань  учасниками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо своїх функцій;

- залучення батьків дитини з ООП до розроблення і положення ІПР;

- оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР;

- моніторинг виконання ІПР.

4. Класному керівнику 3 класу (___________):

- забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей розвитку та ІПР;

- підготовка інформації для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами про особливості навчально-пізнавальної діяльності дітей з ООП, сильні сторони та потреби; результати виконання дитиною навчальної програми/освітнього плану;

- участь у підготовці індивідуального навчального плану дітей з ООП;

- розробка індивідуальної начальної програми в закладі загальної середньої освіти;

- визначення спільно з іншими педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;

- створення належного мікроклімату в колективі;

- надання інформації батькам про стан засвоєння навчальної програми/ освітнього плану.

5. Асистенту вчителя (___________):

- спостереження за дітьми з ООП з метою визначення індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;

- участь в організації освітнього процесу з дітьми з ООП;

- участь у розробці ІПР;

- адаптація освітнього середовища; навчальних матеріалів відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з ООП;

-  оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання передбачених ІПР;

- підготовка для учасників засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;

- надання інформації батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дітей з ООП.

 

Голосували: «за» – 8  членів команди психолого-педагогічного супроводу

                       «проти» – немає

                       «утримались» – немає

 

 

 

Голова засідання                                                        

Секретар  засідання                                                   

Заступник директора з НВР                                      

Учитель                                                                       

Практичний психолог                                                

Соціальний педагог                                                   

Учитель                                                                       

Асистент учителя                                                              

Учитель                                                                       

Учитель                                                                       

Мама учня                                                                   

 

docx
Додано
13 січня
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку