Протокол № 2 засідання команди супроводу дитини з ООП

Про матеріал
Матеріал містить рекомендовані питання на розгляд під час засідання команди ППС. Р
Перегляд файлу

 

Протокол № 2

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

_______________ ЗЗСО  І-ІІІ ступенів

 

   18.09. 2023р.

 

Голова засідання –  ПІП  -заступниця директорки з НВР;

Секретар засідання -  ПІП– класна  керівниця 3 класу;

Присутні –     ПІП– директорка  ________________ ліцею;

  ПІП - асистент вчительки;

  ПІП – вчителька  музичного мистецтва;

                       ПІП – вчителька англійської мови;

  ПІП - вчитель фізичного виховання;

                       ПІП – сестра медична;

                       ПІП – психолог;

                       ПІП – логопед;

                       ПІП – фахівець _____________ ІРЦ

            ПІП -  мати дитини з ООП.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Про ознайомлення з результатами психодіагностики, навчальними труднощами і поведінковими особливостями дитини з ООП за результатами спостереження;
  2.  Затвердження  ІПР  та  складання протоколу оцінки потреби учня у наданні підтримки у закладі освіти ПІП та узгодження  з батьками;
  3. Планування роботи під час дистанційного навчання.

І. СЛУХАЛИ:

1. ПІП, ЗДНВР, яка запропонувала  членам команди супроводу визначити  ефективні методи роботи з дитиною з ООП  з урахуванням особливостей  та на основі результатів вивчення, спостереження за  дитиною.

ВИСТУПИЛИ:

ПІП, класна керівниця 3 класу, яка озвучила результати  спостереження. Визначила особливості навчання  дитини та надала пропозиції  для внесення до ІПР щодо організації навчання.

ВИСТУПИЛИ:

ПІП, асистент вчителя, яка  визначила навчальні  труднощі дитини та необхідність врахувати при складанні ІПР.

УХВАЛИЛИ:

  1. Взяти до уваги рекомендації  ПІП, ПІП та інших вчителів  інклюзивного класу та врахувати при складанні  ІПР дитини.

 

ІІ.  СЛУХАЛИ:

1. ПІП, ЗДНВР, яка ознайомила присутніх із ІПР ПІП,  наголосила  на тому, що метою складання ІПР було  вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з особливими освітніми потребами з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини.

2. ПІП, фахівця  ___________ ІРЦ, яка узагальнила, отриману під час обговорення,  інформацію. Повідомила про результати обстеження дитини під час чергової зустрічі в центрі. Відмітила прогрес у  поведінці, у  результаті навчання ПІП. Узгодила  навчальні цілі на 2023-2024 н.р. відповідно потреб дитини. Надала змістовні рекомендації вчителям та батькам дитини.

 

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Затвердити ІПР дитини з ООП  (додається)  на основі вивчення  індивідуальних особливостей розвитку учня та оформити результати в протоколі оцінки потреби учня

         (додається)

 

ГОЛОСУВАЛИ:

Одностайно

 

ІІІ.  СЛУХАЛИ:

ПІП, яка повідомила, що навчання учня з ООП в дистанційному режимі організовано  згідно з розкладом уроків на І семестр 2023-2024 навчального  року з використанням сервісу Google Клас та Google Meet для проведення відеоуроків відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти. Також заплановано індивідуальні зустрічі з ПІП для  закріплення вивченого. Зауважила, що здійснено модифікацію та адаптацію  навчальних програм з урахуванням особливостей дитини.

УХВАЛИЛИ:

Організувати дистанційне навчання дитини з ООП з використанням ТДН. Використовувати різні форми зворотнього зв’язку для  виконання завдань. Дотримуватись санітарних вимог щодо обсягу домашніх завдань, тривалості занять.

ГОЛОСУВАЛИ:

Одностайно

 

Голова команди

 психолого-педагогічного супроводу

заступник директора з НВР                                                        

 

 

Секретар команди

психолого-педагогічного супроводу                                         

 

 

 

   18.09. 2023р.

 

docx
Додано
16 лютого
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку