Протокол № 2
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
_______________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів
18.09. 2023р.
Голова засідання – ПІП -заступниця директорки з НВР;
Секретар засідання - ПІП– класна керівниця 3 класу;
Присутні – ПІП– директорка ________________ ліцею;
ПІП - асистент вчительки;
ПІП – вчителька музичного мистецтва;
ПІП – вчителька англійської мови;
ПІП - вчитель фізичного виховання;
ПІП – сестра медична;
ПІП – психолог;
ПІП – логопед;
ПІП – фахівець _____________ ІРЦ
ПІП - мати дитини з ООП.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
І. СЛУХАЛИ:
1. ПІП, ЗДНВР, яка запропонувала членам команди супроводу визначити ефективні методи роботи з дитиною з ООП з урахуванням особливостей та на основі результатів вивчення, спостереження за дитиною.
ПІП, класна керівниця 3 класу, яка озвучила результати спостереження. Визначила особливості навчання дитини та надала пропозиції для внесення до ІПР щодо організації навчання.
ВИСТУПИЛИ:
ПІП, асистент вчителя, яка визначила навчальні труднощі дитини та необхідність врахувати при складанні ІПР.
УХВАЛИЛИ:
ІІ. СЛУХАЛИ:
1. ПІП, ЗДНВР, яка ознайомила присутніх із ІПР ПІП, наголосила на тому, що метою складання ІПР було вироблення комплексу ефективних стратегій і заходів організації освітнього процесу дитини з особливими освітніми потребами з обов’язковим інформуванням членів команди супроводу (особливо батьків) про конкретні цілі в навчанні дитини.
2. ПІП, фахівця ___________ ІРЦ, яка узагальнила, отриману під час обговорення, інформацію. Повідомила про результати обстеження дитини під час чергової зустрічі в центрі. Відмітила прогрес у поведінці, у результаті навчання ПІП. Узгодила навчальні цілі на 2023-2024 н.р. відповідно потреб дитини. Надала змістовні рекомендації вчителям та батькам дитини.
УХВАЛИЛИ:
(додається)
Одностайно
ІІІ. СЛУХАЛИ:
ПІП, яка повідомила, що навчання учня з ООП в дистанційному режимі організовано згідно з розкладом уроків на І семестр 2023-2024 навчального року з використанням сервісу Google Клас та Google Meet для проведення відеоуроків відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти. Також заплановано індивідуальні зустрічі з ПІП для закріплення вивченого. Зауважила, що здійснено модифікацію та адаптацію навчальних програм з урахуванням особливостей дитини.
УХВАЛИЛИ:
Організувати дистанційне навчання дитини з ООП з використанням ТДН. Використовувати різні форми зворотнього зв’язку для виконання завдань. Дотримуватись санітарних вимог щодо обсягу домашніх завдань, тривалості занять.
ГОЛОСУВАЛИ:
Одностайно
психолого-педагогічного супроводу
заступник директора з НВР
Секретар команди
психолого-педагогічного супроводу
18.09. 2023р.