ПРОТОКОЛ ДЛЯ ЗАСІДАННЯ

Про матеріал
ПРОТОКОЛ ДЛЯ ЗАСІДАННЯ КОМАНДИ СУПРОВОДУ ДЛЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА АБО АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ (ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ)
Перегляд файлу

 

 

ПРОТОКОЛ № 2

засідання команди психолого-педагогічного супроводу

 

Дата:

Присутні:

– голова, заступник директора з навчально-виховної роботи;

 – секретар, практичний психолог;

 - класний керівник // класу;

 – вчитель-дефектолог,

 – соціальний педагог;   

 – мати учня. 

Запрошені:

– в.о. директора КУ  «ОІРЦ № 9»

 – фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру, практичний психолог;

 

Порядок денний:

  1. Обговорення та затвердження індивідуальної програми розвитку учня

7 -Г класу , з урахуванням навчальної програми у закладі загальної середньої освіти та узгодження її з батьками.

1.СЛУХАЛИ :

         (заступник директора з навчально-виховної роботи) – яка ознайомила  із змінами  і   доповненнями   від 26.04.2022 року № 483 до постанови «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти» від 15 вересня 2021 р. № 957.

Зазначила, що індивідуальний навчальний план та індивідуальна програма  розвитку мають бути розроблені відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

        Надала можливість, команді супроводу, висловити свої пропозиції для організації інклюзивного навчання з  учнем 7 -Г класу...

 

УХВАЛИЛИ:

1.1   Надати свої пропозиції для організації інклюзивного навчання учня всім працюючим спеціалістам із  учнем 7 – Г класу …

1.2 Обговорити та затвердити, команді супроводу, індивідуальну програму розвитку для _________, за  визначеною формою,  згідно постанови «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти». від 15 вересня 2021 р. № 957. 

 

2.СЛУХАЛИ :

               (класний керівник 7 -Г класу,вчитель …) – яка акцентувала увагу, що ДИТИНА контактує з дорослими, розуміє

звернену мову, відповідає на прості питання. Володіє категоріями роду, числа відмінків іменників, дієслів, прикметників, утворення зменшуваної форми. Правильно вживає їх у простих реченнях. Зазнає труднощів у побудові складних, поширених речень. При складанні оповідання-опису користується питально-відповідною формою, недостатньо розвинене через особливості стану здоров`я, монологічне мовлення. Читає великі тексти, дає відповідь на питання

простими реченнями (3-4 слова). Вміє складати розповідь за допомогою серії

малюнків.

Самостійно списує друкований текст письмовими літерами, має добрий слух, тому гарно пише під диктовку тексти. Є достатні навички списування з дошки.

      Здатний розв`язувати приклади і задачі, рівняння з багатоцифровими числами під наглядом дорослого. Задачі даються важко. Виконує дії та завдання в аналогічних умовах. Знає періоди доби, пори року та дні тижня. Здатний упорядкувати предмети за різними ознаками – форма,довжина, висота, ширина. Знає та розрізняє геометричні фігури, вміє їх креслити самостійно. Напам`ять знає таблицю множення і ділення.

     Володіє достатнім обсягом знань запам`ятовування. Виконує вказівки вчителя і уважно слухає. Орієнтується в схемі власного тіла. Достатньо сформовані навички самообслуговування.

      Вміє виготовляти вироби за допомогою інструкції та певного втручання дорослого. Самостійно працює з ножицями, вирізає крупні деталі, наносить клей на них.

     На уроках біології засвоїв елементарні поняття про будову клітин і органи рослин. Не достатній словниковий запас біологічних термінів. Не вміє аналізувати, групувати предмети.

    Вміє знаходити материки, океани, кліматичні пояси та наносити їх на контурну карту за допомогою дорослого.

    Дотримується режиму дня, розуміє правила поведінки в суспільстві. Під час виконання фізичних вправ розуміє і дотримується інструкцій вчителя. Застосовує знання з допомогою дорослого і самостійно.

 

ВИСТУПИЛИ:

       (практичний психолог)      

                             

 

       ( вчитель-дефектолог) - повідомила, що в мові дитини  недостатньо чітка та чиста вимова звуків. Спостерігається загальна пом’якшеність  мовлення.  Функціональні (мовленнєві) труднощі помірного ступеня прояву: збіднення активного  словникового запасу, порушення граматичної будови мовлення, труднощі у розумінні складних лексико-граматичних конструкцій та труднощі у діалогічному та монологічному мовленні.   Недоліки дзвінкості та оглушення – заміни глухих приголосних парними дзвінкими і навпаки; недоліки твердості та пом’якшення – заміни твердих приголосних парними м’якими звуками і навпаки. Незначні помилки у складовій структурі слова та звуконаповненості.

      __________, мати дитини, доповіла, що Артур виходить на дистанційне навчання разом з класом, вміє включити гаджет та зайти на конференцію, слідкує за розкладом дзвінків та занять. Відповідає на питання вчителів, виконує завдання до всіх предметів.

        Мати виразила задоволення корекційно-розвитковими заняттями з практичним психологом та вчителем-реабілітологом.

 

УХВАЛИЛИ:

 

 

 

 

 

 

 

                                                        Голова      __________   Анжеліка Юрченко

 

Секретар _________ Оксана  КОНДРАТОВА

 

Члени команди супроводу:

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку