Протокол педрада серпень 2017

Про матеріал

Тема. Визначення пріоритетних напрямків діяльності колективу у 2017/2018 н.р.

1. Про підсумки роботи закладу за 2016/2017 навчальний рік та завдання педагогічного колек­тиву на 2017/2018 навчальний рік.

Доповідач Соляник Н.Г., директор НВК Співдоповідачі: керівники ШМО

2. Про охоплення навчанням дітей шкільного віку. Виконання ст. 35 Закону України «Про освіту», ст.6 «Про загальну середню освіту», Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку.

Інформація Суботи С.М.

3Про організацію та проведен­ня навчальних екскурсій та на­вчальної практики в 1-8, 10 кла­сах у 2017/2018 навчальному році

Інформація Коник О.Г.,ЗДНВР

4. Про організацію методичної роботи в закладі та затвердження плану роботи методичної ради на 2017/2018 н.р.

Інформація Коник О.Г., ЗДНВР

5. Про організаційну роботу щодо виконання Концепції профільного навчання у старшій школі, до профільної підготовки учнів.

Інформація Соляник Н.Г., директор НВК

6. Про концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти"Нова українська школа" на період до 2029 року

Інформація Коник О.Г., ЗДНВР

Аналіз роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу у 2016-2017 навчальному році та в літній оздоровчий період.

Інформація Дубенчук Л.В., ЗДНВР

7.Визначення напрямів роботи ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік

Інформація Дубенчук Л.В., ЗДНВР

8. Про вибір програм в ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік та форми календарного планування

Інформація Дубенчук Л.В., ЗДНВР

9.Про план на літній оздоровчий період в ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік

Інформація Дубенчук Л.В., ЗДНВР

Перегляд файлу

Куньєвський навчально – виховний комплекс

Ізюмської районної ради

 Харківської області

 

вул. Жовтнева,8, с. Куньє Ізюмський район, Харківська обл., 64323, тел.505-33

emeil: shkolaKunie@gmail.com    Код ЄДРПОУ 26067272

 

Протокол № 1

засідання педагогічної ради

Куньєвського НВК

 

31 серпня 2017 року

Присутні: Н.Г.Соляник ,О.Г.. Коник, С.І. Несущенко, Л.В. Дубенчук , Н.М. Пономаренко, 

                   А.Г. Коник,  Н.І. Мовчан,  Н.Ю.Дубчак, Г.М.Мовчан, С.М.Леміщенко,

                   С.М  Субота, В.О.Тимченко, О.А.Сахно, Л.Г.Колядинська, В.Ю.Руденко

Відсутні:

Голова: Коник О.Г.

Секретар: В.Ю.Руденко

 

П О Р Я Д О К     Д Е Н Н И Й:

 Тема.  Визначення пріоритетних напрямків діяльності колективу у 2017/2018 н.р.

 

1. Про підсумки роботи закладу за 2016/2017 навчальний рік та завдання педагогічного колек­тиву на 2017/2018 навчальний рік.

                                                        Доповідач  Соляник Н.Г., директор НВК                                                               Співдоповідачі: керівники ШМО                                                          

2. Про охоплення навчанням дітей шкільного віку. Виконання ст. 35 Закону України «Про освіту», ст.6 «Про загальну середню освіту», Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку.

      Інформація Суботи С.М.

3Про організацію та проведен­ня навчальних екскурсій та на­вчальної практики в 1-8, 10 кла­сах у 2017/2018 навчальному році

      Інформація   Коник О.Г.,ЗДНВР

4. Про організацію методичної роботи в закладі та  затвердження плану роботи методичної ради на 2017/2018 н.р.

                                                             Інформація  Коник О.Г., ЗДНВР

5. Про організаційну роботу щодо виконання Концепції профільного навчання у старшій школі, до профільної підготовки учнів.

                                                                        Інформація Соляник Н.Г., директор НВК                    

  6. Про концепцію  реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти"Нова українська школа" на період до 2029 року

                                                                   Інформація  Коник О.Г., ЗДНВР

 

Аналіз роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу у 2016-2017 навчальному році та в літній оздоровчий період. 

 

 Інформація   Дубенчук Л.В., ЗДНВР

 

7.Визначення напрямів роботи ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік

 

 Інформація   Дубенчук Л.В., ЗДНВР

8. Про вибір програм в ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік та форми календарного планування

 

 Інформація   Дубенчук Л.В., ЗДНВР

9.Про план на літній оздоровчий період в ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік

 

 Інформація   Дубенчук Л.В., ЗДНВР

 

 

1. С л у х а л и: Соляник Н.Г., директора НВК - Про підсумки роботи НВК за 2016/2017 навчальний рік та завдання педагогічного колективу на 2017/2018 навчальний рік.

 Вона підбила підсумки роботи НВК за 2016/2017 навчальний рік. Було відмічено, що в діяльності педагогічного колективу помітно стали простежуватися новітні технології організації виховного процесу. Зупинилася на цілому комплексі питань, пов’язаних зі збереженням життя та здоров’я учасників навчально – виховного процесу, дотримання умов для розумового, фізичного і трудового навчання учнів та рівного доступу до якісної освіти. Вона сказала, що за попередній навчальний рік учні взяли активну участь у захисті МАН, але треба більше уваги приділяти обдарованим дітям для участі в олімпіадах.

Соляник Н.Г. познайомила вчителів із основними завданнями НВК на 2017/2018 навчальний рік.

 

В и с т у п и л и: Мовчан Г.М., Коник О.Г., Субота С.М.  підтримали цілеспрямовану спільну роботу педагогічного колективу і кожно­го вчителя над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів та створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників  НВК, виховання економічної, естетичної, правової культури.             

     

П о с т а н о в и л и:

 

1.  Продовжити роботи над реалізацією навчально - виховної проблеми «Підготовка компетентного учня через створення ситуації успіху у навчально – виховному процесі» та методичної проблеми НВК « Формування та розвиток висококомпетентної особистості шляхом впровадження у навчально – виховний процес сучасних освітніх технологій».

         Протягом 2017/2018 н.р.

 2. Керівникам ШМО спрямувати роботу вчителів для реалізації основних напрямків роботи НВК у 2017/2018 навчальному році.

         Протягом 2017/2018 н.р.

2. С л у х а л и: Суботу С.М. - Про охоплення навчанням дітей шкільного віку.

 Вона сказала, що на виконання ст.35 Закону України „Про освіту", розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 20.07.02 №679 „Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 р. №646 „Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку", станом на 01.09. 2017 охоплені навчанням  всі учні, які проживають на території сільської ради.

51 учень підлягає навчанню, з них 49 – навчаються в ЗНЗ всіх форм власності; 3 -в школах – інтернатах ( 2 учні в м.Балаклеї і 1 учень – в м.Харкові); 2 дитини 6 річного віку, які будуть відвідувати дошкільний підрозділ НВК. В школі буде навчатися 44 учні. Учні 6  класу будуть  навчатися за індивідуальною програмою.

 

П о с т а н о в и л и:

1. Інформацію Суботи С.М. прийняти до відома.

2. Забезпечити систематичне ведення документації з обліку дітей і підлітків шкільного віку.

         Протягом 2017/2018 н.р.

3. Вести роз’яснювальну роботу серед населення щодо обов’язкового здобуття дітьми повної загальної середньої освіти.

         Протягом 2017/2018 н.р.

4. Забезпечити щоденне повідомлення оперативної інформації щодо пропуску занять учнями.

          Щоденно

3. С л у х а л и: Соляник Н.Г., директора НВК про організацію та проведен­ня навчальних екскурсій та на­вчальної практики в 2-8, 10 кла­сах у 2017/2018 навчальному році. Вона довела до відома, що в зв'язку з тим, що кількість дітей в НВК мала і в кінці навчального року працює пришкільний табір»Сонечко» доцільно провести навчальні екскурсії протягом навчального року

П о с т а н о в и л и:

  1. Інформацію Соляник Н.Г.. прийняти до відома.
  2. Вчителям  - предметникам провести навчальні екскурсії згідно методичних рекомендацій

 

4. С л у х а л и:  Коник О.Г, ЗДНВР - Про організацію методичної роботи в НВК та затвердження плану роботи МР на 20172018 н.р.

Коник О.Г. познайомила присутніх з планом роботи МР. Вона сказала, що даний план обговорено на засіданні МР  17.06.2017року. Члени МР скоординували план роботи МР на 2017/2018 навчальний рік. Вона звернулася до членів педагогічної ради і попросила затвердити план МР.

 

Постановили:

1. Затвердити план роботи методичної ради Куньєвського НВК на 2017/2018 н.р.

 

5. С л у х а л и: Соляник Н.Г -  Про організаційну роботу щодо виконання Концепції профільного навчання у старшій школі, до профільної підготовки учнів. Вона сказала, що в 10 класу профорієнтаційна робота буде здійснюватися  протягом року з кожним учнем та буде проводитися роз´яснювальна робота серед батьків.

В початкових класах з метою ознайомлення дітей з професіями спільними зусиллями батьків і вчителів слід проводити екскурсії на підприємства. Моральні цінності, засвоєні дитиною у цьому віці, мають значний позитивний вплив на процес вибору профілю навчання та майбутньої професії.

Учні 5-8 класів мають значно більше уподобань і гнучкість інтересів щодо навчальних предметів і галузей знань. У цьому віці дитина «шукає себе», і тому необхідно, щоб вона відвідувала гуртки, секції, курси, тощо. Завдання НВК  – максимально «завантажити» позаурочний час учнів і проводити відповідну роботу серед батьків щодо залучення дітей до роботи в гуртках. Це допоможе батькам згодом виявити домінуючі інтереси своїх дітей.

 

П о с т а н о в и л и:

1.  Класним керівникам 2-4, 5,6,7, 8 класів:

1.1. Прововести попередні бесіди з учнями, батьками.

        вересень 2017 р.

1.2. Провести діагностику здібностей учнів, результати якої також обговорити з учнями, батьками, вчителями.

        Лютий 2018 р.

1.3. Проаналізувати результати діагностики, рівень начальних досягнень учнів та бажання батьків, провести з цих питань міні-консиліуми з учителями-предметниками.

 Березень 2018 р.

 

 

 

 

6. 10 С л у х а л и:  Коник О.Г, ЗДНВР про  реалізацію державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти"Нова українська школа" на період до 2029 року

Вона повідомила, що була схвалена  Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року

Метою Концепції є забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти за такими напрямами:

  •                               ухвалення нових державних стандартів загальної середньої освіти, розроблених з урахуванням компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості;
  •                               запровадження нового принципу педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя і батьків;
  •                               підвищення мотивації вчителя шляхом підвищення рівня його оплати праці, надання академічної свободи та стимулювання до професійного зростання;
  •                               запровадження принципу дитиноцентризму (орієнтація на потреби учня);
  •                               удосконалення процесу виховання;
  •                               створення нової структури школи, що дасть змогу засвоїти новий зміст освіти і набути ключових компетентностей, необхідних для успішної самореалізації особистості;
  •                               децентралізація та ефективне управління загальною середньою освітою, що сприятиме реальній автономії школи;
  •                               справедливий розподіл публічних коштів, що сприятиме рівному доступу усіх дітей до якісної освіти;
  •                               створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, вчителів і батьків;
  •                               створення необхідних умов для навчання учнів безпосередньо за місцем їх проживання, зокрема у сільській місцевості, або забезпечення регулярного підвезення до шкіл.

Згідно з реформою загальної середньої освіти випускник нової української школи — це:

  •                               цілісна всебічно розвинена особистість, здатна до критичного мислення;
  •                               патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами, здатний приймати відповідальні рішення, поважає гідність і права людини;
  •                               інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку за принципами сталого розвитку, конкурувати на ринку праці, навчатися впродовж життя.

За експертними оцінками, найбільш успішними на ринку праці в найближчій перспективі будуть фахівці, які вміють навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіють іншими уміннями.

Розв’язання проблеми передбачається здійснити шляхом проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти з урахуванням  досвіду провідних країн світу, зокрема змісту загальної середньої освіти, педагогіки загальної середньої освіти, системи управління загальною середньою освітою, структури загальної середньої освіти, системи державного фінансування загальної середньої освіти, нормативно-правового забезпечення загальної середньої освіти.

Реформування змісту загальної середньої освіти передбачає розроблення принципово нових державних стандартів загальної середньої освіти, які повинні ґрунтуватися на компетентнісному та особистісно-орієнтованому підході до навчання, враховувати вікові особливості психофізичного розвитку учнів, передбачати здобуття ними умінь і навичок, необхідних для успішної самореалізації в професійній діяльності, особистому житті, громадській активності.

Зазначені стандарти повинні також ґрунтуватися на Рекомендаціях Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу “Про основні компетентності для навчання протягом усього життя”.

Ключовими компетентностями є спілкування державною і рідною в разі відмінності мовою, спілкування іноземними мовами, математична грамотність, компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні і громадянські компетентності, підприємливість та фінансова грамотність, загальнокультурна грамотність, екологічна грамотність і ведення здорового способу життя.

Реформування педагогіки загальної середньої освіти передбачає перехід до педагогіки партнерства між учнем, вчителем і батьками, що потребує ґрунтовної підготовки вчителів за новими методиками і технологіями навчання, зокрема інформаційно-комунікативними технологіями.

З метою створення умов для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами необхідно розробити індивідуальні програми їх розвитку, що включатимуть  корекційно-реабілітаційні заходи, психолого-педагогічний супровід і засоби для навчання таких дітей.

У рамках реформування системи управління загальною середньою освітою школа матиме право розробляти і впроваджувати власні освітні програми відповідно до державного стандарту загальної середньої освіти, змінювати статус бюджетної установи на статус неприбуткової організації  із збереженням податкових пільг і отриманням фінансової автономії.

Для досягнення мети Концепції необхідно забезпечити стимулювання вчителя  до особистого і професійного зростання та надання йому академічної свободи, а також матеріальне стимулювання, зокрема шляхом підвищення розрядів у Єдиній тарифній сітці.

Реформування структури загальної середньої освіти передбачає перехід до 12-річної середньої школи із трирічною профільною школою академічного або професійного спрямування. Профільна школа академічного спрямування сприятиме забезпеченню поглибленого вивчення окремих шкільних предметів з урахуванням здібностей та освітніх потреб учнів і продовженню їх навчання у вищих навчальних закладах, а професійного спрямування — здобуттю першої професії та можливості вступу до вищих навчальних закладів.

У рамках реформування системи державного фінансування загальної середньої освіти передбачається:

  •                               створення системи прозорого розподілу публічних коштів у новій українській школі (школи будуть зобов’язані оприлюднювати дані про всі кошти, які надходять з бюджету та інших джерел);
  •                               покриття видатків на забезпечення педагогічної складової частини навчального процесу за рахунок освітньої субвенції;
  •                               удосконалення формули розрахунку освітньої субвенції з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти в різних регіонах і населених пунктах;
  •                               створення необхідних умов для навчання і виховання дітей молодшого шкільного віку безпосередньо за місцем їх проживання, зокрема у сільській місцевості;
  •                               створення умов для розширення державно-громадського партнерства на засадах співфінансування і спільного управління школами;
  •                               запровадження принципу “гроші ходять за дитиною”, зокрема для підтримки дітей з особливими освітніми потребами, які можуть разом з іншими дітьми здобувати освіту у пристосованих для цього школах;
  •                               запровадження рівного доступу до бюджетного фінансування шкіл незалежно від форми власності.

Очікувані результати

Реалізація Концепції сприятиме:

  •                               поліпшенню якості загальної середньої освіти в цілому;
  •                               подоланню територіальних відмінностей у якості загальної середньої освіти;
  •                               забезпеченню престижності професійної освіти;
  •                               поліпшенню якості вищої освіти за рахунок якісної підготовки у школах і кращого конкурсного відбору абітурієнтів.

 Обсяг фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів

Реалізація Концепції здійснюється за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених законодавством.

Обсяг фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції, визначається щороку з урахуванням можливостей державного і місцевих бюджетів, розміру міжнародної технічної допомоги.

П о с т а н о в и л и:

  1. Інформацію Коник О.Г взяти до відома

 

7. С л у х а л и: Дубенчук Л.В., ЗДНВР , яка зробила аналіз  роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу у 2016/2017 навчальному році та в літній оздоровчий період. 

Упродовж 2016/2017 н. р.  навчально-виховний процес дошкільного підрозділу був спрямований на вирішення ряду завдань, які перелічила Лариса Вікторівна

З метою вирішення завдань щодо підвищення якості освіти, вдосконалення кваліфікації та професійної педагогічної майстерності, в умовах впровадження Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» були проведені такі заходи: педагогічні ради: «Упровадження в роботу здоров’язбережувальної діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей дітей шляхом інклюзивної освіти»; «Трудова діяльність, як важливий засіб компетентності дошкільника»; консультації (групові та індивідуальні), «Подорож до королівства Квітів», виховний захід « Зимова казка»,консультації для вихователів. Велику активність проявили в цих заходах такі педагоги: Сахно О.А., Снегірьова О.А.

Протягом року методична робота та робота методичного кабінету проводилась таким чином, щоб сформувати професійну компетенцію, збагатити інтереси, задовольнити духовні та професійні потреби педагогів.

Були проведені батьківські збори для співпраці між колективом та батьками по моральному вихованню,проводилися консультації для батьків: «Вчимо дитину спілкуватися», «Чому діти різні», «Формування активної позиції дитини щодо власної безпеки», «Готовність до школи. Що ми розуміємо?»

Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми, педагоги проводили тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, сюжетно-динамічні заняття в залежності від змісту освітньої діяльності Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років  «Дитина», обраного напрямку, що забезпечували високу продуктивність діяльності дітей. Під час таких занять діти розкуті, емоційні, сприймали і вирішували різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, активно відповідали на запитання, майже самостійно робили висновки та узагальнення, висловлювали свої судження.

Основним акцентом в навчально-виховній роботі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу. Результативність його проаналізована згідно з діагностуванням за всіма сферами життєдіяльності, зроблено порівняльний аналіз у травні 2017 року.

 

Освітні

лінії

Період

Критерії оцінювання за рівнями

Високий

Достатній

Середній

Низький

Кількість дітей

%

Кількість дітей

%

Кількість дітей

%

Кількість дітей

%

Особистість дитини

Травень 2017

2

50

2

50

0

0

0

0

Гра дитини

Травень 2017

4

100

0

0

0

0

0

0

Мовлення дитини

Травень 2017

-

-

1

25

3

75

0

0

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Травень 2017

0

0

2

50

2

50

0

0

Дитина у природному довкіллі

Травень 2017

1

25

2

75

1

25

0

0

Дитина у світі культури

Травень 2017

1

25

2

50

1

25

0

0

Дитина в соціумі

Травень 2017

1

25

2

50

1

25

0

0

Результати навчальних навичок дітей показали, що програмовий матеріал переважна більшість дітей засвоїли в повному обсязі за всіма сферами життєдіяльності. Достатній рівень засвоєння програми з пізнавального, мовленнєвого, креативного, художньо-естетичного та фізичного розвитку. Особливу увагу педагоги приділяли індивідуальній роботі, що сприяло подальшому розвитку дітей та адаптації до шкільного навчання. Прикро, що з дітьми не працює психолог  через відсутність штатної одиниці, адже саме моніторинг психологічних досліджень дає можливість спланувати корекційну та індивідуальну роботу з дітьми. Обстеження медико-педагогічної комісії показало, що діти 6-ти річного віку до навчання в школі готові.

     На належному рівні була спрямована робота по взаємодії дошкільного підрозділу і сім’ї. Вихователі старанно готувалися до батьківських зборів, свят та розваг за участю батьків, лекцій, індивідуальних бесід. На засіданнях батьківського комітету вирішувалися всі проблеми дошкільного підрозділу.

В результаті створення цілісної оздоровчої  спрямованості для кожного вихованця в дошкільному підрозділі спостерігається стабільне покращення здоров’я дітей . У різновіковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

Упродовж 2016/2017н.р були проведені такі заходи щодо профілактики захворювань: загартування, різні види масажу,  ранкова гімнастика, гімнастика після сну.

      Аналіз виконання норм харчування за 2016/2017н. р показав, що в цілому харчування вихованців дошкільного підрозділу здійснювалось наближено до норм. Причиною невиконання норм харчування послужили економічні зміни в державі, які зумовили стрімкий зріст цін на основні продукти харчування.

Питання захворюваності, відвідування та харчування дітей систематично розглядалися на нарадах при заступнику директора з навчально-виховної роботи, аналізувалися показники та розроблялися заходи щодо їх покращення.

Великого значення приділено попередженню дитячого травматизму та забезпечення безпеки життєдіяльності, а також проведення занять як з працівниками, так і з дітьми, з правил поведінки, надання першої допомоги у надзвичайних ситуаціях.

Матеріальна база дошкільного підрозділу на належному рівні. В 2016/2017н.р. за рахунок спонсорської допомоги фізичних осіб та батьківської допомоги було  придбано :  іграшки , фарбу для панелей та підлоги у дошкільному підрозділі, принтер, посуд.

В наступному навчальному році організація навчально-виховного процесу здійснюватиметься згідно з Законами України :«Про дошкільну освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу, «Інструктивно-методичні рекомендації про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» (Сучасні підходи та особливості планування і проведення освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі викладені в цьому документі); лист КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» «Методичні рекомендації щодо планування освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах Харківської області у 2017/ 2018 н.р.».

Виходячи із законодавчо-нормативної бази та поставлених завдань, у 2016/2017 н. р. педагогічний колектив   створював сприятливі умови для оптимального фізичного та психічного розвитку вихованців, їх емоційного комфорту, виховання та навчання, пізнавальної, рухової активності, функціональних та адаптивних можливостей дошкільників.

Контрольно-аналітична діяльність за навчально-виховним процесом в дошкільному  підрозділі  здійснювалася директором НВК,заступником директора з навчально виховної роботи та старшою медичною сестрою відповідно до річного плану та планування роботи закладу. Своєчасно були здійснені всі види контролю. У різновіковій групі щотижня відвідувались заняття та режимні моменти, крім того, проводився медико-педагогічний контроль, контроль за виконанням рекомендацій і рішень педагогічних рад, перевірок тощо.

Упродовж навчального року одним із головних завдань педагогічного колективу було збереження психічного та фізичного здоров`я дошкільнят.

Фізкультурно-оздоровча робота здійснювалась з використанням нетрадиційних методик під керівництвом вихователів груп: проводилися цікаві заняття з фізичної культури, як в ігровій кімнаті, так і на свіжому повітрі, пішохідні переходи, оздоровчі вправи,  спортивні розваги, профілактика дитячих захворювань.

Аналізом їхньої професійної роботи є достатній рівень засвоєння дітьми основних рухів та підвищення емоційного стану дітей.

Значна увага приділялася профілактиці простудних захворювань в осінньо-зимовий період а саме: застосування оздоровчих напоїв,  дихальної гімнастики,  проводилася робота щодо вітамінізації дитячого харчування: систематично у щоденне меню дітей включалися овочеві салати, соки, вітамінні напої, свіжі овочі та фрукти. Така робота дала можливість зміцнити і загартувати організм дітей.

Сестрою медичною старшою  був виконаний у повному обсязі річний та місячний плани роботи та аналіз захворюваності.

Адміністрацією, педагогічним колективом проводиться певна робота щодо створення безпечних умов життєдіяльності та профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу, планується робота зі створення безпечних умов праці, розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму.

Харчування в дошкільному підрозділі здійснювалось відповідно до п.5 ст. Закону «Про дошкільну освіту», п.25 Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», «Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».

Мовленнєвий розвиток дітей у задовільному стані. Розвинуте активне мовлення, граматична будова мовлення. Діти вільно висловлюють свої думки, прохання у ввічливій формі, діляться своїми враженнями з однолітками і дорослими. Випускники правильно будують прості і складні речення, складають розповіді, переказують літературні твори, розглядають та описують сюжетні картинки.За результатами вивчення освітньо-виховного процесу формулюються висновки, складаються пропозиції.  

Враховуючи всі показники, можна вважати, що діти-випускники володіють загально-навчальними вміннями та навичками, вміють узагальнювати, аналізувати,  порівнювати.  Вони мають достатній рівень соціального розвитку, дотримуються етичних форм спілкування з однолітками та дорослими, володіють формами висловлювання, вмінням вести діалог, спільно діяти у дитячому колективі.

Для реалізації цих завдань основними формами організації дітей були: організована розвивально-виховна зайнятість, ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, розваги, свята, які проводились у сучасних, комфортних, безпечних умовах створених педагогами спільно з батьками.

Контролювання педагогічних планів, співбесіди з вихователями, перегляд занять, відкриті і колективні перегляди, інші форми дали змогу стверджувати, що загалом педагоги закладу володіють методикою формування розумового розвитку дітей з усіх розділів програми. З метою формування у дітей дошкільного віку культури здорового способу життя, як складу психофізичного розвитку, педагогами проводилися відповідні роботи. Підсумки підбилися на відкритих заняттях. Необхідно зазначити, що перспективно-календарне планування враховує методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України.

З метою адаптації до школи дітей залучали до бесід, проводили екскурсії до школи, брали участь у спільних святах. Вчителі початкової школи були гостями у садочку. Застосовували наступність між дошкільним підрозділом і школою. Узагальнюючі результати педагогічного обстеження дітей на рівень засвоєння знань, умінь, навичок відповідно до програмових вимог Базової програми свідчать про наступне:

1. Достатнім є рівень засвоєння знань, умінь і навичок дітьми середньої групи. Діти мають високий рівень рухової активності. Щодо мовленнєвого розвитку, визначено, що у 50 % дітей недостатньо розвинене мовлення. Діти недостатньо володіють граматично правильним мовленням. Аналізуючи результати інших ліній розвитку, слід зазначити, що дошкільники охоче залучаються до художньої діяльності, знань про навколишній світ. Достатнім є рівень логіко–математичного розвитку дітей. Діти із задоволення відвідують музичні заняття, граються у сюжетно-рольові ігри.

1. Рівень засвоєння знань, умінь і навичок дошкільниками старшої групи є достатнім. Оцінюючи мовленнєвий розвиток, слід зазначити, що старші дошкільники мають збалансований словниковий запас з кожної сфери життєдіяльності, вживають прості і складні речення. Називають у реченні окремі слова, складають речення, переказують, описують предмети. Мають навички звукового аналізу нескладних слів. Діти орієнтуються у часі, знають склад числа 10, кількісну і порядкову лічбу, геометричні фігури. Знають пори року і їх ознаки, вміють класифікувати предмети, знають види транспорту. Мають добрі знання про сім’ю, родину, рід. Знають назви міст, називають державні символи. Перевірялися знання дітей з логіко – математичного розвитку. Аналіз показав, що 91 % старших дошкільників мають знання відповідно до вимог програми.

Аналізуючи результати з інших ліній розвитку, слід зазначити, що старші дошкільники володіють знаннями щодо моральної поведінки та дотримуються її норм. Активно залучаються до різних видів ігрової діяльності.

При перевірці стану готовності дітей до шкільного навчання показано, що діти випускники мають: на достатньому рівні розвинуті психологічні процеси, добрі потенційні можливості щодо розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності, вміють слухати і виконувати вказівки дорослих.

Батьки були активними учасниками у всіх заходах, які проводилися у садочку протягом навчального року.

На протязі навчального року селищною радою постійно надавалася фінансова допомога для покращення перебування дітей у дошкільному закладі. Придбано іграшки для дітей, принтер,виділені кошти на ремонт дошкільного підрозділу. Заклад продовжує співпрацю з підприємцями селища по покращенню матеріально-технічної бази ДНЗ.

Більшість батьків вихованців відзначає, що діти із задоволенням відвідують дитячий садок. Всі члени сім’ї дошкільнят із задоволенням спілкуються із педагогами, працівниками закладу.

Варіативність використання методичних заходів, співпраця усіх служб закладу, підвищення рейтингу закладу впливають на підвищення рівня професійної компетентності педагогів. Таким чином, аналіз роботи ДНЗ за минулий навчальний рік показав, що форми і методи, об’єднані зусилля адміністрації та педагогічного колективу позитивно впливають на результативність роботи з кадрами та навчанню і вихованню дітей.

 Аналіз роботи за літній оздоровчий період 2016 року

Оздоровчий період в дошкільному навчальному закладі тривав з 01.06.2017 року по 31.08.2017 року. Робота колективу в літній оздоровчий період була спрямована на вирішення питання щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи, створення максимально сприятливих оздоровчих умов для перебування дітей у дошкільному навчальному закладі, забезпечення здорового способу життя через системне використання різноманітних засобів та форм роботи з фізичного виховання, загартування та оздоровлення дитячого організму з урахуванням стану здоров'я та віку дітей; накопиченню необхідних знань, вмінь та навичок з охорони життя та здоров'я. Для цього в дошкільному навчальному закладі були створені такі умови:

· у літній оздоровчий період дошкільного навчального закладу був забезпечений педагогічними кадрами, медичним працівником;

· робота з організації освітнього процесу носила оздоровчий характер;

· були створені умови для проведення комплексу фізкультурно-оздоровчих, загартовуючих заходів;

· забезпечено раціональне збалансоване вітамінізоване харчування, питний режим.

У літній оздоровчий період в дошкільному навчальному закладі ключовими показниками правильно організованої роботи з дітьми в літній оздоровчий період є сама поведінка дітей: вони спокійні, бадьорі, із задоволенням грають, мають високу рухову активність, спокійно і швидко засинають, прокидаються у хорошому настрої, з апетитом приймають їжу.

Фізкультурно-оздоровча робота, проводилась у повному обсязі, дотримуючись рекомендацій щодо її тривалості, насиченості динамічним компонентом, застосуванням елементів корегуючої гімнастики, умов проведення, забезпечення дотримання гігієнічної норми активної рухової діяльності дітей – 70% тривалості неспання впродовж дня.

Проводився повний обсяг форм фізичного виховання: заняття з фізкультури, ранкові гімнастики, гімнастика пробудження після денного сну, рухливі ігри, пішохідні переходи, спортивні розваги, Дні здоров'я.

Здійснювався повний комплекс оздоровчо-загартовуючих заходів, це:

-загартування повітрям (забезпечення у групових та інших дитячих приміщеннях повітряно-теплового режиму за рахунок суворого дотримання графіків провітрювання, застосування наскрізного провітрювання; денний сон в умовах широко доступу свіжого повітря в спальній з відкритими вікнами, загартовування повітрям при проведенні ранкової гімнастики, гігієнічної гімнастики після денного сну з відкритими фрамугами, ранковий прийом на свіжому повітрі; організація більшості режимних процесів на свіжому повітрі);

-загартовування сонцем під час ранкової прогулянки, у процесі діяльності дітей, керуючись гігієнічними рекомендаціями;

-загартовування водою закріплення самостійних навичок простих водних процедур (умивання, миття рук до ліктів, миття ніг) з використання прохолодної води;

-неспецифічні заходи загартовування у повсякденному житті:

ходіння босоніж по траві, піску;

ходіння босоніж по підлозі у групі, по «стежині здоров'я»- масажних каштанах, ребристих дошках, ґудзиках.

П о с т а н о в и л и:

  1.           вважати роботу4 педагогічного колективу дошкільного навчального закладу за 2016/2017 н.р задовільно

8 С л у х а л и: Дубенчук Л.В., ЗДНВР  про  визначення напрямів роботи ДНЗ на наступний 2017-2018 навчальний рік

Лариса Вікторівна сказала, що  педагогічний колектив ставить перед собою такі завдання:

-продовжувати  поглиблення методичних знань педагогічних працівників;

- формування та удосконалення дидактичної компетентності педагогічних працівників;

- продовжувати вивчати і використовувати у практиці досягнень психолого-педагогічної науки,передового педагогічного досвіду,розвиток ініціативи і творчості;

- вивчати і аналізувати стан викладання рівня знань,умінь,практичних навичок вихованців,методичних рекомендацій і їх творче застосування;

- Створення умов для різнобічного розвитку дитини дошкільного віку,  формування гармонійної особистості, збереження  та зміцнення її фізичного і психічного здоров’я;

- Створення умов для здобуття дітьми дошкільного віку дошкільної освіти, розвитку їх творчих здібностей та нахилів;

- Подальше вивчення змісту та концептуальних засад Базового компонента дошкільної освіти

- Вести моніторингові дослідження

П о с т а н о в и л и:

  1.      Продовжити роботу над методичним аспектом
  2. Створити умови для здобуття дітьми дошкільного віку дошкільної освіти, розвитку їх творчих здібностей та нахилів              , різнобічного розвитку дитини

8 С л у х а л и: Дубенчук Л.В., ЗДНВР  про  вибір програм в ДНЗ на наступний2017-2018 навчальний рік та форми календарного планування

Освітні програми для використання в дошкільних закладах у 2016/2017 навчальному році.

 Зміст освітнього процесу в дошкільному закладі реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада дошкільного закладу Педагогічні колективи дошкільних закладів мають право вибору освітніх програм: комплексної — як основної додаткових парціальних — для поглибленої освітньої роботи за певними профілями. У дошкільному закладі можуть застосовувати одночасно кілька комплексних і парціальних програм з певних напрямів освітньої роботи.

 Обираючи програми, слід звертати увагу на терміни дії грифів Міністерства освіти і науки України, якими унормовано чинність документів. Перелік комплексних і парціальних програм, рекомендованих (схвалених) Міністерством освіти і науки України для використання у 2016/2017 навчальному році в дошкільних навчальних закладах різних типів і форм власності Комплексні програми «Впевнений старт»* Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку Андрієтті О. О., Голубович О. П. та ін. «Дитина» Освітня програма для дітей від двох до семи років Наук. кер. проекту — Огнев’юк В. О., авт. колектив: Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І. та ін. (нова редакція 2015 року) «Дитина в дошкільні роки» Комплексна освітня програма Наук. кер. — Крутій К. Л., авт. колектив: Богуш А. М., Грицишина Т. І., Дем’яненко О. Є. та ін. (нова редакція 2015 року) «Оберіг» Програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років Наук. кер. — Богуш А. М. «Світ дитинства» Комплексна освітня програма для дошкільних навчальних закладів Наук. кер. — Богуш А. М., упор.: Байєр О. М., Батліна Л. В., Григоренко Г. І., Дорошенко З. П. та ін. (нове видання 2015 року) «Соняшник» Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку Калуська Л. В. «Соняшник» Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку Калуська Л. В. «Стежина» Програма для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою Гончаренко А. М., Дятленко Н. М. «Українське дошкілля»* Програма розвитку дитини дошкільного віку Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. Л. та ін. «Я у Світі» Програма розвитку дитини дошкільного віку Наук. кер. — Кононко О. Л. (нова редакція 2014 року) Парціальні програми «Англійська мова для дітей дошкільного віку» Програма та методичні рекомендації Кулікова І. А., Шкваріна Т. М., за заг. ред. Низковської О. В. «Веселкова музикотерапія»​ Оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку Малашевська І. А., Демидова С. К. «Вчимося жити разом» Програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від чотирьох до шести (семи) років Піроженко Т. О., Хартман О. Ю. «Горизонтальний пластичний балет (пластик-шоу)» Програма з фізкультурно-корекційної роботи у дошкільних навчальних закладах за авторською естетико-оздоровчою системою Єфименко М. М., Мельниченко Ю. В. «Грайлик» Програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі Березіна О. М., Гніровська О. З., Линник Т. А. «Граючись вчимося. Англійська мова»* Програма для дітей старшого дошкільного віку. Методичні рекомендації Гунько С., Гусак Л., Лещенко З. «Дитина у світі дорожнього руху» Програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху Тимовський О. А., Репік І. А. «Дитяча хореографія» Програма та навчально-методичне забезпечення хореографічної діяльності дітей від трьох до семи років Шевчук А. С. «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях» А. М. Богуш, І. Л. Сіданіч, В. Є. Сучок та ін. «Казкова фізкультура» Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку Єфименко М. М. «Мудрі шахи» Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи Семизорова В. В., Духновська О. І., Пащенко Л. Ю. «Навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах національних спільнот» Богуш А. М. «Настільний теніс» Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в настільний теніс Авраменко О. М., Дроздюк В. І., Коваленко Г. М., Якименко Н. І. «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від трьох до шести років Лохвицька Л. В. «Радість творчості»* Програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку Борщ Р. М., Самойлик Д. В. «Скарбниця гагаузької мови, мови моїх батьків» Навчальна програма для дітей старшого дошкільного віку дошкільних навчальних закладів Бучацька Т. Г., Кочмар Р. М. «Скарбниця моралі» Програма з морального виховання дітей дошкільного віку Лохвицька Л. В. «Смайлик» Програма з формування основ комп’ютерної грамотності у дітей старшого дошкільного віку Резніченко І. Ю. «Україна — моя Батьківщина» Програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю. М. (за наукового редагування Рейпольської О. Д.) «Цікаві шашки» Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки Семизорова В. В., Романюк О. В., Дульська Г. П. «Шкіряний м’яч» Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри у футбол Дроздюк В. І., Д’яконова Н. С., Коваленко Г. М., Якименко Н. І. «Юний легкоатлет» Програма з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку Масляк І. П., Кулик Н. А. Програми для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби «Віконечко» Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від трьох до семи років За заг. ред. Сак Т. В. «Довкілля і розвиток мовлення» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Міненко А. В., Мякушко О. І. «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» Програмно-методичний комплекс Рібцун Ю. В. «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення» Програмно-методичний комплекс Рібцун Ю. В. «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» Програмно-методичний комплекс Бартєнєва Л. І. «Музичне виховання» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Василевська О. О та ін. «Образотворча діяльність» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Трикоз С. В. Програма розвитку глухих дітей дошкільного віку Луцько К. В. Програма розвитку дітей дошкільного віку з важкими порушеннями зору Гудим І. М. та ін. Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату За заг. ред. Шевцової А. Г. Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутичних порушень Шульженко Д. І., Островська К. О., Рибак Ю. В. та ін. «Розвиток мовлення» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Блеч Г. О. «Розквіт» Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом Скрипник Т. В. та ін. «Стежки у світ» Програма розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом Жук В. В., Литовченко С. В., Максименко Н. Л. та ін. «Фізичне виховання» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Бобренко І. В. «Фізичне виховання і основи здоров’я» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Гладченко І. В. «Фізичне виховання і основи здоров’я» Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації Гладченко І. В. * Програма чинна до кінця навчального року. Комплексні програми «Дитина», «Дитина в дошкільні роки» у 2016/2017 навчальному році застосовні лише в новій редакції 2015 року. Наведено відповідно до листа Міністерства освіти і науки України «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році» від 16.06.2016 № 1/9-315.​ Форми календарного планування.

У сучасних умовах розвитку дошкільної освіти в Україні виняткового значення набуває система планування освітньо-виховної робота з дітьми дошкільного віку. Головною метою складання цього Плану є не лише надання реальної, дійової допомоги вихователям, але й активізація творчого потенціалу кожного педагога, що є важливим фактором підвищення професійного рівня як одного з основних шляхів реформування дошкільної освіти, визначеного Законом України «Про дошкільну освіту», «Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні».

Сьогодні ми стоїмо на порозі активного впровадження Базового компонента дошкільної освіти що є для кожного дошкільного навчального закладу і кожного педагога зокрема, державним документом. Документ, у якому акценти зміщено з обов'язкового засвоєння дітьми певного обсягу знань, умінь, навичок на розвивальний та виховний аспекти. Реалізувати завдання Базової програми можна лише за умови дотримання якісно нових підходів до планування освітньо-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі. Модернізація змісту дошкільної освіти – важливий чинник розвитку системи національної освіти в цілому. Важливо, щоб педагоги поставилися до нових умов не відповідно до старих звичок, уміли облишити консервативну колію. Модернізувати зміст дошкільної освіти - означає вдосконалити його, змінивши відповідно до вимог часу, не порушуючи основ, сталих і таких, що виправдали себе, положень, збагативши їх новими прогресивними ідеями.Тому інноваційна діяльність у роботі ДНЗ - вимога часу, яка спрямована на забезпечення адекватності навчально-виховного процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства.

З метою удосконалення планування освітньо-виховного процесу, розроблено рекомендований План освітньо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку. У процесі його підготовки були використані методичні поради та педагогічна спадщина педагогів України.

Пропонується перспективно-календарне планування.

Перспективний план складається на квартал. При плануванні використовується блочно-тематичний принцип, оскільки він базується на інтегрованому підході до організації життєдіяльності дітей, забезпечує змістову цілісність, системність, послідовність, ускладнення та повторення програмового матеріалу. Програмовий зміст рекомендуємо розподілити на тематичні блоки (одна - дві теми на місяць) з вересня до травня.

Плануючи навчально-виховний процес, у першу чергу необхідно визначити своєрідність життєдіяльності дошкільників у певний місяць року, що дозволить встановити провідні лінії їх розвитку, зміст та завдання роботи з дітьми.

Календарне планування здійснюється за режимними моментами, враховуючи досвід роботи вихователів, обізнаність з вимогами програми тощо.

При такому плануванні педагоги мають можливість проявляти творчість, ініціативу, враховуючи сучасні вимоги до розвитку дітей дошкільного віку. Принципами календарного планування є: послідовність у викладенні матеріалу, чіткість поставлених завдань, відповідність форм роботи віковим та індивідуальним особливостям дітей, різноманітність видів діяльності тощо.

У плані передбачено рівномірний розподіл видів активності за основними лініями розвитку протягом дня в залежності від бажань та інтересу дітей:

• діяльність вихователя з дітьми у повсякденному житті;

• організована навчальна діяльність;

• самостійна дитяча діяльність.

План передбачає види дитячої діяльності, як організованої педагогом так і самостійної (продуктивну працю, художню діяльність, гру, спілкування тощо); індивідуальну роботу з дітьми (новачками, тими хто часто хворіє, має різні проблеми тощо). З метою планування індивідуальної роботи щоденно записуються висновки роботи з дітьми.

У календарних планах на початку кожного місяця обов'язково передбачається комплекс ранкової гімнастики на два тижні (з ускладненням на другий тиждень), гігієнічна гімнастика, робота з батьками, та інші форми роботи. Перспективні плани розробляються у вигляді сіток.

Варіативність і різноманітність написання плану, використання методів і прийомів навчання і виховання дошкільнят вимагає докорінно змінити власні підходи вихователів до роботи з дітьми, переорієнтувати кожного працівника на те, щоб у центрі уваги незмінне перебувала дитина.

П о с т а н о в и л и:

  1. Дошкільному підрозділу працювати за програмою «Дитина»
  2.      Затвердити форму календарного планування

9. С л у х а л и: Дубенчук Л.В., ЗДНВР  про  план на літній оздоровчий період в ДНЗ на наступний 2017-2018 навчальний рік

Пріоритетні напрями роботи на оздоровчий період:

 створення сприятливих умов для формування основ здорового способу життя, підвищення опірності організму проти захворювань;

 удосконалення шляхів організації оздоровчої роботи та повноцінного відпочинку дітей.

Розділ 1

№ п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

1

Консультації:

1. «Організація літнього відпочинку: знаймство з розкладом занять, формами планування навчально-виховної роботи в літній період».

2.«Профілактика гострих шлункових захворювань та отруєнь дітей дошкільного віку влітку».

3. «Профілактика гельмінтозів у дітей».

 

4. «Вплив загартування водою на здоров’я дітей».

5. «Організація ігрової діяльності на прогулянках влітку».

 

02.06.2018

 

 

Червень

 

 

      Липень

 

Липень

 

     Серпень

ЗДНВР

 

 

Дубенчук Л.В.

 

Медична сестра старша Тіщенко О.Г.

 Медична сестра старша Тіщенко О. Г.

 Медична сестра старша Тіщенко О. Г.

Сахно О.А.

 

 

2

Самоосвіта:

- обговорення та педагогічні читання новинок педагогічної літератури.

- провести педагогічні читання:

 А.С.Остапенко, О.Шинкевич «Організація роботи дошкільного підрозділу в літній оздоровчий період»;

 О.Д.Дубогай «Оздоровлення дошкільнят, або канікули влітку»;

 

Червень

 

серпень

 

Липень

 

 

Серпень

Вихователі

3

Надавати консультативну допомогу педагогу з питань оздоровлення дітей влітку. Провести консультації:

- для вихователя «Як допомогти дитині в період адаптації»;

- «Ігрова діяльність в розвитку рухової активності малюків»;

- «Фізичне і психічне здоров’я малюків за крок до навчання».

- «Загартування та зміцнення здоров’я в літній період»;

- «Організація праці старших дошкільників влітку».

Червень

 

 

 

      Липень

 

 

Серпень

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

4

Провести відкриті покази різних форм роботи з питань оздоровлення дітей улітку:

-​ заняття з фізичної культури з елементами валеології;

-​ загартування та водні процедури на вулиці (з використанням плескалок);

-​ спортивно-туристичний похід до парку.

 

Червень

 

Липень

 

Серпень

 

Сахно О.А.

 

Снегірьова О.А.

 

Сахно О.А.

5

Семінари, семінари-практикуми

 Семінар-практикум для вихователя за темою «Організація ігор-занять із піском»:

(Мета: підвищити рівень поінформованості учасників семінару щодо організації ігор-занять із піском із дітьми дошкільного віку в умовах дошкыльного пыдрозділу).

1. Вправа «Квік-налаштування» створення позитивного емоційного настрою.

2. Вправа «Голуб Надії» - визначення очікувань.

3. Презентація «Організація ігор-занять із піском: принципи, умови організації».

 Семінар-практикум для вихователя за темою «Розум на кінчиках пальців»

(Мета: підвищити рівень поінформованості учасників щодо розвитку дрібної моторики в дітей дошкільного віку, його значення для інтелектуального розвитку дітей та розвитку мовлення).Проводиться у формі КВК.

1. Розминка.

2. «Пригадай прислів’я».

3. Дискусія.

4. Творче завдання.

Червень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серпень

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

6

Педагогічні години:

 «Дотримання режиму дня – запорука фізичного та психічного здоров’я дітей дошкільного віку»;

 «Система загартування влітку»;

 «Створення умов для полегшення адаптації дітей, які вступають до дошкільного закладу».

 

Червень

       Липень

 

Серпень

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

 

ЗДНВР

Дубенчук Л.В

Розділ 2

№ п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

1

Епізодичний контроль:

- планування роботи з дітьми;

- санітарний стан ігрових майданчиків;

- дотримання режиму дня та відповідність одягу температурному режиму;

- робота вихователів з питань охорони життєдіяльності дітей.

Упродовж літа

1 раз на тиждень

Щоденно

 

 раз на місяць

 

 

 

Вихователі

 

Медична сестра старша Тіщенко О.

 

Медична сестра старша Тіщенко

 

ЗДНВР Дубенчук Л.В.

 

 

2

Вибірковий контроль:

- організація фізкультурно-оздоровчої роботи влітку;

- робота з попередження дитячого травматизму;

- організація харчування;

- організація екскурсій, цільових прогулянок, походів з дітьми.

Червень

Щотижня

Щотижня

Упродовж літа

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

3

Оперативний контроль:

- готовність вихователя до робочого дня;

- виховання культурно-гігієнічних навичок і навичок самообслуговування;

- наявність, безпека та естетичний вигляд виносних іграшок;

- якість приготування їжі та норми її видачі на групи.

Щоденно

1 раз на місяць

Щоденно

Щоденно

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

Розділ ІІІ

№ п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

1

Перевести дошкільний заклад на літній режим роботи.

 1червня

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

2

Скласти і затвердити розклад занять на літо, плани музичних і спортивних розваг.

1 червня

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

3

Всю навчально-виховну діяльність проводити з дітьми на свіжому повітрі.

Постійно

Вихователі

4

Здійснювати загартування дітей під час прогулянок.

Постійно

Вихователі

5

Здійснювати денний сон в умовах широкого доступу повітря; дотримуватися питного режиму згідно до санітарних норм.

Постійно

Вихователі

6

Упорядкувати пісочниці, слідкувати за їх чистотою.

Постійно

Вихователі

7

Приділяти увагу індивідуальним формам роботи з дітьми за результатами діагностики з питань навчально-виховної роботи.

Упродовж літа

Вихователі

8

Забезпечити групи виносними іграшками, атрибутами для ігрової діяльності, інвентарем для трудової діяльності дітей.

Червень

Вихователі

1

Тиждень дитинства.

День 1. Ми - маленькі громадяни рідної України.

День 2. Наші права та обов’язки.

День 3. Сім’я. Найближчі родичі.

День 4. Ми маємо право…

День 5. Веселімося, бо в нас влітку свято кожен час..

Червень

 

 

Снегірьова О.А.

Сахно О.А

Снегірьова О.А

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

 

2

Спинилось літи на порозі.

День 1. Спасибі людям, що зростили ліс.

День 2. Кольорове літо – квітнуть в лузі квіти.

День 3. Хлюпоче синя річка.

День 4. Спинилось літо на порозі.

 

Липень

 

 

Сахно О.А

Снегірьова О.А

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

 

 

3

Казкова країна чекає на нас.

День 1. Українські народні казки.

День 2. Дивимося казки в театрі.

День 3. Чарівні казки.

День 4. Казкових героїв малюємо, з ними подорожуємо.

День 5. Казки у фільмах та мультфільмах.

Серпень

 

Снегірьова О.А

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

Сахно О.А

 

Снегірьова О.А.

 

 

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

 

1

Свята:

- «Ми – діти Світу»;

- «Ми живемо на Україні, ми дуже любимо її» (до дня Конституції);

- «Подорож у літній ліс»;

- «Свято води»;

- «Веселимося, граємось – літечко вітаємо» (родинне свято).

- «Ми – маленькі козачата».

Червень

Червень

Липень

Липень

Серпень

Серпень

 

Сахно О.А

Снегірьова О.А

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

Сахно О.А

2

Фізкультурні розваги:

- «Дужі, спритні і веселі»;

- «Пригоди у лісі»;

- «Поклик джунглів» (разом з батьками).

 

Червень

Липень

Серпень

 

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

Сахно О.А.

 

3

Музичні концерти:

- «В гостях у В.Шаїнського»;

- «Народні пісні – краса України»;

- «З піснею весело крокувати».

Червень

Липень

Серпень

 

Снегірьова О.А.

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

 

4

Показ лялькового театру:

- «Капризуля»;

- «Таня та її друзі»;

- «Пригоди зайця – поштаря»;

- «Просинайся, Сонечко!»;

- «Чарівне люстерко».

Червень

Липень

Липень

Серпень

Серпень

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

Сахно О.А.

 

 

Робота з батьками

 

 

1

Консультації:

- «Відпочиваємо разом з малюками: цікаво і змістовно»;

- «Безпека Вас і Ваших дітей: безпека на дорозі»;

- «Обережно – отруйні рослини та гриби».

Червень

Липень

Серпень

Снегірьова О.А.

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

 

2

Провести День відкритих дверей:

- екскурсія по дитячому садку;

- перегляд роботи з дітьми ;

 

ЗДНВР, вихователі

3

Організувати тематичні виставки:

- «Що можна зробити з природного матеріалу?»;

- «Наші матусі – великі майстрині».

Липень

Серпень

Сахно О.А.

Снегірьова О.А.

4

Залучати батьків до участі в благоустрої дошкільного закладу.

Упродовж літа

ЗДНВР

5

Залучати батьків до участі в святах і розвагах.

Упродовж літа

Вихователі,

ЗДНВР

1

Організаційна робота:

 

 

1.1

Призначити  відповідальних за роботу з батьками, діти яких неохоплені дошкільною освітою, для проведення планової роботи в дошкільному підрозділі, створити належні умови для організації педагогічного процесу.

Червень

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

1.2

Організувати роз’яснювальні бесіди з батьками щодо переваги підготовки дітей до навчання в школі в дошкільних закладах.

Упродовж літа

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

1.3

Провести анкетування батьків з метою вивчення їх потреб у наданні порад та консультацій.

Червень 2017 року

Сахно О.А.

1.4

Залучати батьків і дітей неохоплених дошкільною освітою до участі в святах, розвагах.

Упродовж літа

Вихователі

4

Робота з батьками

 

 

4.1

Надати інформаційну консультацію батькам про Закон України «Про дошкільну освіту».

Упродовж літа

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

4.2

Провести анкетування батьків «Чи потрібен дитині дитячий садок?

Упродовж літа

Снегірьова О.А.

4.3

Запрошувати батьків на Дні відчинених дверей, розваги, спортивні свята.

Упродовж літа

Сахно О.А.

 

Розділ 4

Робота методичного кабінету

№ п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Упорядкувати картотеку матеріалів з організації літнього оздоровлення.

До 10.06.2018

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

 

2

Оформити виставку для вихователя:

-​ «Новинки методичної літератури»;

-​ «Планування навчально-виховної роботи»;

Червень

Липень

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

 

3

Поповнити добірку методичних рекомендацій щодо проведення таких оздоровчих заходів у літній період:

 ходьба по траві босоніж;

 хвилинки-здоровинки;

 масаж і самомасаж;

 сонячні та повітряні ванни.

До 10.06.2018

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

 

4

Поповнити методичний кабінет наочно-дидактичним матеріалом у відповідності до пріоритетних завдань закладу.

Упродовж літа

Вихователі

 

5

Поповнити відео та аудіо теку навчальними фільмами, презентаціями, музичними творами для дітей у відповідності до Базової програми.

Упродовж літа

Вихователі

 

6

Доповнити картотеку періодичних видань, методичної та дитячої літератури.

Упродовж літа

Вихователі,

ЗДНВР

 

7

Поповнити предметно-ігрове середовище в групах.

Упродовж літа

Вихователі

 

8

Надавати методичну допомогу педагогу у проведенні свят, розваг.

Упродовж літа

ЗДНВР

 Дубенчук Л.В.

 

9

Організувати поповнення інформаційних куточків для батьків матеріалами з питань оздоровлення, загартування, харчування дітей та профілактики захворювань у літній період.

До 05.06.2018

Вихователі

 

10

Організувати виставки дитячих робіт «Літо красне і прекрасне».

Упродовж літа

Снегірьова О.А.

 

Розділ 5

Адміністративно-господарська діяльність

№ п/п

Зміст роботи

Термін

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Проводити виробничі наради при ЗДНВР:

1. Про хід оздоровлення, організацію дитячого харчування.

2. Про безпеку життєдіяльності та укріплення здоров’я дітей.

3. Про підготовку до нового навчального року.

 

 

Червень

Липень

Серпень

 

 

 

Медична сестра старша Тіщенко О.Г.

Вихователі

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

 

2

Провести звітну конференцію:

1. Звіт завідувача про діяльність дошкільного закладу перед колективом.

2. Звіт батьківського комітету.

3. Завдання дошкільного навчального закладу на новий 2018-2019 р.

червень

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

 

 

 

3.

Здійснювати контроль за технічним станом приміщень та територією закладу .

Постійно

ЗДНВР

Дубенчук Л.В.

 

4.

Відремонтувати, пофарбувати обладнання на дитячих майданчиках.

Упродовж літа

Помічники вихователів

 

 

 

 

 

 

5.

Косметичний ремонт приміщень: харчоблоку та всіх приміщень

Упродовж літа

Всі працівники, батьки

 

 

 П о с т а н о в и л и:

  1. Схвалити план на лтній оздоровчий період 2018 року дошкільного підрозділу

 

Голова засідання ___________ Н.Г.Соляник

Секретар ____________  В.Ю. Руденко

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка виконання рішень педагогічної ради та контролю за реалізацією рішень

 

№ з\п

 

Зміст питання, яке контролюється

Відповід. за виконан.

Термін виконанан.

Вина-нано

Не виконано

Додат. термін

Знято з контролю

1.

Керівникам ШМО спрямувати роботу вчителів для реалізації основних напрямків роботи школи у 2016/2017 навчальному році

 

Коник О.Г.

Крамчанин Н.Ф.

Мовчан Г.М.

Протягом 2016/

2017 н.р.

вик

 

 

 

2.

Забезпечити систематичне ведення документації з обліку дітей і підлітків шкільного віку

Субота С.М.

Протягом 2016/

2017 н.р.

вик

 

 

 

3

Скласти календарне планування відповідно освітніх галузей Державного стандарту

 

Ковальська І.А.

До 10.09. 2016

вик

 

 

 

4

Провести діагностику здібностей учнів, результати якої також обговорити з учнями, батьками, вчителями

Класні керівники 1-11 класів

Лютий 2017

Вик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
28 березня 2018
Переглядів
18148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку