Протокол №
Оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Дата: __________
Назва закладу: __________________________________________________________
Клас: _______
Прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) учениці, яка проходить оцінку:
_________________________________________________
Сфера |
Опис |
Потреби в підтримці |
Поведінкова |
Загалом поведінка дівчинки відповідає соціальним нормам. Дотримується правил поведінки в закладі освіти та за його межами. |
Не потребує підтримки |
Комунікативна |
На контакт з дорослими іде швидко. Має велике бажання з усіма дружити. Весела та доброзичлива |
Не потребує підтримки |
Емоційно-вольова |
Стан емоційно-вольової сфери переважно стабільний, залежить від обставин, в яких перебуває. Часто проявляє невпевненість у прийнятті рішень.
|
Потребує слів підтримки та похвали від дорослих та однолітків. Розвивати впевненість у собі. |
Опанування освітньої програми відповідно року навчання: |
|
|
Читання та розуміння прочитаного |
Навички читання сформовані на початковому рівні. Читає по складах малі слова з допомогою учителя. Зміст прослуханого тексту може переказати на достатньому рівні, використовуючи при цьому прості речення. |
Розвивати навики читання цілими словами (зливати звуки у склади та слова) та реченнями. |
Математична грамотність |
При виконанні математичних операцій виникають труднощі. Самостійно додає та віднімає прості числа з опорою на схеми. Лічильні операції з двозначними числами виконує за допомогою калькулятора. В одиницях вимірювання орієнтується на початковому рівні. Вміє порівнювати числа після додаткового роз'яснення вчителя. Таблички множення та ділення не знає, але вміє користуватися карткою підказкою. |
Потребує постійної допомоги учителя та асистента вчителя, щоб зорієнтуватися у вирішенні завдань. Працювати над розв’язуванням простих задач з використанням карток-підказок. |
|
Самостійно розв’язувати прості задачі не може. Без допомоги не може зобразити схему, побудувати геометричну фігуру чи накреслити таблицю. Має знижену працездатність. |
|
Письмо |
Навички письма сформовані на початковому рівні. Знає літери, називає їх. Під диктовку не пише, лише списує з дошки або з друкованого тексту, допускаючи при цьому незначні помилки. Без допомоги учителя не може вставити пропущені літери у слова. |
Навчити писати під диктовку одно та двоскладові слова та невеликі речення; вставляти пропущені букви в слова. |
Мовленнєва: |
|
|
Спілкування державною мовою |
Спілкується державною мовою, але іноді вживає слова-росіянізми та просторіччя. |
Працювати над правильною літературнонормативною вимовою. |
Висловлення та відстоювання власної думки |
Словниковий запас не відповідає віковій нормі, потребує розширення. Використовуючи навідні питання, може складати розповідь за серією сюжетних карток, при цьому створює короткі прості речення. На поставлені запитання відповідає одним словом, або короткими фразами. Самостійно висловити свою думку може лише за власним бажанням. |
Потребує розширення словникового запасу. Працювати над вмінням висловлювати власну думку на поставлені учителем запитання. |
Фізичний розвиток учениці відповідає віковим нормам. Учениця має добру пам'ять до вербальної інформації, словниковий запас не відповідає віковим нормам. Навчальний матеріал відтворює з допомогою вчителя. Розуміє найпростіші терміни і поняття. Може списати текст, допускаючи незначні помилки. Писати під диктовку не може. Разом з учителем складає речення з двох-трьох слів за предметними малюнками. Уміє переказати прослухане, але питання до змісту тексту поставити не може. Під час спілкування часто розривається зоровий контакт. Робить спроби читати короткі слова з допомогою вчителя. Виразно декламує вірші.
Знання фрагментарні, характеризуються неточністю, неусвідомленістю. Інтерес до навчання не стійкий. У дівчинки короткочасна пам'ять. Повільно сприймає та переробляє інформацію. Часто відволікається і не може зосереджуватись на завданнях. Не може самостійно обрати головне та узагальнювати матеріал. Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час занять відмічається зниження зосередженості. Має труднощі з переключенням уваги між завданнями або видами діяльності. Потребує постійної допомоги та додаткової мотивації з боку вчителя.
Уміє обраховувати дії за допомогою калькулятора та порівняти числа після додаткового пояснення учителем. Виконує прості вправи за поданим зразком. Дає короткі відповіді на поставлені запитання, але не завжди правильні. Самостійно не може зобразити схему, побудувати геометричну фігуру чи накреслити таблицю. Має знижену працездатність.
Учениця має елементарні знання про будову рослини, простий матеріал сприймає на слух. Дає короткі відповіді на питання, переважно не правильно.
Частково орієнтується на карті. Самостійно працювати з контурною картою та з практичними завданнями не може.
Може розрізнити деякі жанри образотворчого мистецтва. Знає види пейзажів. Вміє створювати образи тварин на площині та об’ємі.
Самостійно може виготовляти аплікації, шити прості стібки. В процесі роботи зі знайомим матеріалом проявляє пізнавальний інтерес. Здатна до нетривалого спостереження, до поверхневого аналізу властивостей і якостей предметів.
Необхідність підтримки третього рівня так ні
|
|
потреба у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в інклюзивно – ресурсному центрі так ні
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які поводили оцінку
Прізвище, власне ім’я, по батькові |
Посада |
Підпис |
|
|
|
Прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учениці:
___________________________________________________________________________
Підпис _____________ дата ___________