Протокол № __
засідання команди психолого-педагогічного супроводу
назва закладу освіти
_._.202_ р. м.________
Голова засідання:
Секретар:
класний керівник:
вчитель англійської мови:
вчитель інформатики:
вчитель фізичного виховання:
логопед:
сестра медична:
вчитель ЛФК:
директор КУ «інклюзивно-ресурсний центр № _»
корекційний педагог інклюзивно-ресурсного центру №_.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Обговорення плану роботи на 202_/202_ н.р. Про створення консультаційно-педагогічної групи супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Розподіл обов’язків між членами групи і порядок взаємодії.
2. Визначення рівня підтримки учня на 202_-202_ навчальний рік, розподіл корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять (послуг), що можуть бути надані в межах закладу.
СЛУХАЛИ:
ПІП заступника директора з НВР, яка довела до відома всіх присутніх особливості роботи закладу освіти у період воєнного стану. Озвучила основні методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 202_/202_ навчальному році. Повідомила, що навчальний процес у цьому році організовано в змішаному форматі: очно в школі та з використанням технологій дистанційного навчання на платформі «Єдина школа». Наголосила на необхідності роботи консультаційно-педагогічної групи супроводу ПІ , учня ___класу.
Також ознайомила присутніх зі складом групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:
Голова засідання:
Секретар:
класний керівник:
вчитель англійської мови:
вчитель інформатики:
вчитель фізичного виховання:
логопед:
сестра медична:
вчитель ЛФК:
директор КУ «інклюзивно-ресурсний центр № _»
корекційний педагог інклюзивно-ресурсного центру №_.
ВИСТУПИЛИ:
ПІП фахівець ІРЦ, яка зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладі освіти, що здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закладу освіти, на основних принципах, завданнях та функціях, а також на порядку організації діяльності команди супроводу визначеному у Примірному положенні про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженому наказом МОН від 08.06.2018 №609. Наголосила, що провідну роль в організації освітнього процесу під час уроку відіграє вчитель, підкреслила, що батьки – важлива частина навчальної команди дітей і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дітей в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; надавати необхідну інформацію, що може вплинути на навчання та поведінку дітей у школі, брати участь у розробленні ІПР дітей, отримувати від учителів та інших спеціалістів інформацію про розвиток, навчання та успішність дитини, зокрема реалізацію ІПР, мати доступ до інформації про навчання дитини в школі, включаючи результати оцінювання та звіти, отримувати консультації фахівців, що працюють з дитиною, надавати дозвіл на додаткові послуги, які може отримувати дитина, оскаржувати рішення, що, на думку батьків, не найкращим чином задовольнятимуть освітні потреби дітей та працювати з командою супроводу над пошуком кращих рішень.
УХВАЛИЛИ:
1. Інформацію взяти до відома.
2.Затвердити склад консультаційно-педагогічної групи супроводу учня ПІ дитини.
3. Визначити засідання клнсультаційно-педагогічної групи провідною формою діяльності консультаційно-педагогічної групи супроводу учня з особливими освітніми потребами з обов’язковим її переглядом двічі на рік. Головою КПГ обрати заступника директора з навчально-виховної роботи ПІП секретарем – ПІП.
4. Команді психолого-педагогічного супроводу у свої роботі керуватися інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання дітей з ООП у закладах загальної середньої освіти у 202_/202_ навчальному році. Під час виникнення труднощів у реалізації ІПР звертатися до фахівців ІРЦ.
2. СЛУХАЛИ:
ПІП заступника директора з НВР, яка зазначила, що за результатами індивідуальної програму розвитку та моніторингу досягнень учня необхідно визначити рівень підтримки на 202_-202_ навчальний рік.
ПІП, яка повідомила, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям з особливими освітніми потребами у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 в результаті засідання команди психолого-педагогічного супроводу, за участі фахівця ІРЦ та батьків рекомендовано продовжити розвиток за програмою ІПР, лишити категорію освітніх інтелектуальних труднощів, яка потребує __ рівня підтримки в освітньому процесі відповідно до додатку 1 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО.
ПІП (фахівець інклюзивно-ресурсного центру) яка запропонувала розділити корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні заняття (послуги) на 202_-202_ н.р. у такій кількості: розвиток мовлення – __ години на тиждень, корекція розвитку – __ години на тиждень, ЛФК- ___ година.
ПІП, зазначила, що для дитини буде ефективним у цьому навчальному році подальше відвідування занять у кількості визначеній в минулому навчальному році.
2. УХВАЛИЛИ:
1. Визначити на 202_ – 202_ н.р. для учня ПІ категорію освітніх інтелектуальних труднощів, який потребує __ рівня підтримки в освітньому процесі.
2. Адаптувати навчальний план відповідно до визначеного рівня підтримки та рекомендацій.
3. Визначити на 202_ – 202_ н.р. проведення (надання) корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять (послуг) у загальній кількості _ годин на тиждень а саме:
Корекція розвитку – _ годин
розвиток мовлення – _ година
ЛФК- _ година;
4. Рекомендувати батьку звернутись до ІРЦ для повторної комплексної оцінки розвитку дитини у грудні 202_ року.
Члени команди психолого-педагогічного супроводу |
Результати голосування «за» чи «проти» |
Голова зборів |
«за» |
Секретар зборів |
«за» |
Корекційний педагог інклюзивно-ресурсного центру |
«за» |
Класний керівник |
«за» |
Вчитель фізичного виховання. |
«за» |
Сестра медична |
«за» |
Вчитель дефектолог; |
«за» |
Вчитель англійської мови; |
«за» |
вчитель ЛФК; |
«за» |
Вчитель інформатики; |
«за» |
Батько учня |
«за» |
Щодо даного питання члени команди психолого-педагогічного супроводу
проголосували одностайно «за».
З протоколом ознайомлені всі члени команди психолого-педагогічного супроводу в онлайн режимі через VIBER
Надруковано 2 примірника:
Прим. № 1- заклад освіти (назва)
Прим. № 2- КУ «інклюзивно-ресурсний центр № ___»