Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу для початкової школи

Про матеріал
Зразок протоколу ( вересень) засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (2023-2024 навчальний рік).Протокол розроблений для учнів початкової школи.
Перегляд файлу

Протокол № __

засідання   команди  психолого-педагогічного  супроводу

назва закладу освіти

 _._.202_ р.                                                                                                          м.________

 

Голова засідання:

Секретар:

класний керівник:

вчитель англійської мови:

вчитель інформатики:

вчитель фізичного виховання:

логопед:

сестра медична:

вчитель ЛФК:

директор КУ «інклюзивно-ресурсний центр № _»

корекційний педагог інклюзивно-ресурсного центру №_.

 

 

 

                                                        ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Обговорення плану роботи на 202_/202_ н.р. Про створення консультаційно-педагогічної групи супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Розподіл обов’язків між членами групи і порядок взаємодії.

2.  Визначення  рівня підтримки учня на 202_-202_ навчальний рік, розподіл корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять (послуг), що можуть бути надані в межах закладу.

 

 

 

СЛУХАЛИ:

ПІП заступника директора з НВР, яка довела до відома всіх присутніх особливості роботи закладу освіти у період воєнного стану. Озвучила основні методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання у 202_/202_ навчальному році. Повідомила, що навчальний процес у цьому році організовано в змішаному форматі: очно в школі та з використанням технологій дистанційного навчання на платформі «Єдина школа». Наголосила на необхідності    роботи консультаційно-педагогічної групи супроводу ПІ , учня ___класу.

Також ознайомила присутніх зі складом групи фахівців індивідуального супроводу дитини з особливими освітніми потребами, до якої ввійшли:

Голова засідання:

Секретар:

класний керівник:

вчитель англійської мови:

вчитель інформатики:

вчитель фізичного виховання:

логопед:

сестра медична:

вчитель ЛФК:

директор КУ «інклюзивно-ресурсний центр № _»

корекційний педагог інклюзивно-ресурсного центру №_.

 

 

 

 

 

 

ВИСТУПИЛИ:

ПІП фахівець ІРЦ, яка зупинилась на безпосередній організації інклюзивного навчання у закладі освіти, що здійснюється командою психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП закладу освіти, на основних принципах, завданнях та функціях, а також на порядку організації діяльності команди супроводу визначеному у Примірному положенні про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затвердженому наказом МОН від 08.06.2018 №609. Наголосила, що провідну роль в організації освітнього процесу під час уроку відіграє вчитель, підкреслила, що батьки – важлива частина навчальної команди дітей і мають право брати участь у прийнятті рішень, що впливають на освіту та розвиток дитини; надавати свій дозвіл на проведення комплексного оцінювання розвитку дітей в ІРЦ; мати повну інформацію про умови навчання дитини; надавати необхідну інформацію, що може вплинути на навчання та поведінку дітей у школі, брати участь у розробленні ІПР дітей, отримувати від учителів та інших спеціалістів інформацію про розвиток, навчання та успішність дитини, зокрема реалізацію ІПР, мати доступ до інформації про навчання дитини в школі, включаючи результати оцінювання та звіти, отримувати консультації фахівців, що працюють з дитиною, надавати дозвіл на додаткові послуги, які може отримувати дитина, оскаржувати рішення, що, на думку батьків, не найкращим чином задовольнятимуть освітні потреби дітей та працювати з командою супроводу над пошуком кращих рішень.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Інформацію взяти до відома.

2.Затвердити склад консультаційно-педагогічної групи супроводу учня ПІ дитини.

3. Визначити засідання клнсультаційно-педагогічної групи провідною формою діяльності консультаційно-педагогічної групи супроводу учня з особливими освітніми потребами з обов’язковим її переглядом двічі на рік. Головою КПГ обрати заступника директора з навчально-виховної роботи ПІП секретарем – ПІП.

4. Команді психолого-педагогічного супроводу у свої роботі керуватися інструктивно-методичними рекомендаціями щодо організації навчання дітей з ООП у закладах загальної середньої освіти у 202_/202_ навчальному році. Під час виникнення труднощів у реалізації ІПР звертатися до фахівців ІРЦ.

 

2. СЛУХАЛИ:

ПІП заступника директора з НВР, яка зазначила, що за результатами індивідуальної програму розвитку та моніторингу досягнень учня необхідно визначити рівень підтримки на 202_-202_ навчальний рік.

 

ПІП, яка повідомила, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.12.2021 № 1/21614-21 про визначення рівня підтримки дітям з особливими освітніми потребами у зв’язку з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 в результаті  засідання команди психолого-педагогічного супроводу, за участі фахівця ІРЦ та батьків рекомендовано продовжити розвиток за програмою ІПР, лишити  категорію освітніх інтелектуальних труднощів, яка потребує  __ рівня підтримки в освітньому процесі відповідно до додатку 1 Порядку організації інклюзивного навчання в ЗЗСО.

 

ПІП (фахівець інклюзивно-ресурсного центру) яка запропонувала розділити корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні заняття (послуги) на 202_-202_ н.р. у такій кількості: розвиток мовлення – __ години на тиждень, корекція розвитку – __ години на тиждень, ЛФК- ___ година.

 

ПІП, зазначила, що для дитини буде ефективним  у цьому  навчальному році подальше відвідування  занять у кількості визначеній в минулому  навчальному році.

 

2. УХВАЛИЛИ:

1. Визначити на 202_ – 202_ н.р. для учня ПІ категорію освітніх інтелектуальних труднощів, який потребує  __ рівня підтримки в освітньому процесі.

2. Адаптувати навчальний план відповідно до визначеного  рівня підтримки та рекомендацій.

3. Визначити на  202_ – 202_ н.р. проведення (надання) корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять (послуг) у загальній кількості _ годин на тиждень а саме:

Корекція розвитку – _ годин

розвиток мовлення – _ година

ЛФК- _ година;

4. Рекомендувати батьку звернутись до ІРЦ  для повторної комплексної оцінки  розвитку дитини у грудні 202_ року.

 

 

Члени команди  психолого-педагогічного  супроводу

Результати голосування «за» чи «проти»

Голова зборів

«за»

Секретар зборів

«за»

Корекційний педагог інклюзивно-ресурсного центру

«за»

Класний керівник

«за»

Вчитель фізичного виховання.

«за»

Сестра медична

«за»

Вчитель дефектолог;

«за»

Вчитель англійської мови;

«за»

вчитель ЛФК;

«за»

Вчитель інформатики;

«за»

Батько учня

«за»

 

 

 

Щодо даного питання члени команди  психолого-педагогічного  супроводу

проголосували одностайно «за».

 

З протоколом ознайомлені всі члени команди  психолого-педагогічного  супроводу в онлайн режимі через VIBER

 

 

Надруковано 2 примірника:

Прим. № 1-  заклад освіти (назва)

Прим. № 2- КУ «інклюзивно-ресурсний центр № ___»

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
21 березня
Переглядів
593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку