Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу "Моніторинг динаміки розвитку та виконання індивідуальної програми розвитку"

Про матеріал
1. Моніторинг динаміки розвитку та виконання індивідуальної програми розвитку учня 1-Б класу ______________ за І семестр 2021/2022н.р. 2. Про результати роботи з учнем з особливими освітніми потребами 1-Б класу ___________. 3. Визначення рівня підтримки для дитини 1-Б класу з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Бучацька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№1

вул. Шкільна, 10,   м. Бучач, 48400, тел./факс 0(3544)  2-11-31,

e-mail: zosh1buch@gmail.com     Код ЄДРПОУ 24623295

Протокол № 1

Засідання   команди  психолого-педагогічного    супроводу

Бучацької ЗОШ І-ІІІ ст.№1

 

Від 04 січня 2022р.

Присутні:

Гоголь О.І., заступник директора з НВР;

Околович Г.Д., учитель 1-Б класу;

Фізьо Л.Б., учитель англійської мови;

Юрків І.М., учитель фізичної культури;

Проста Д.І., асистент учителя 1-Б класу;

Гудз Л.А., практичний психолог;

Дмитрів Ю.А., соціальний педагог;

Турко О.П., шкільна медсестра;

_________., мати учня

 

Порядок денний

  1.               Моніторинг динаміки розвитку та виконання індивідуальної програми розвитку  учня 1-Б класу ______________ за І семестр 2021/2022н.р.
  2.               Про результати роботи з учнем з особливими освітніми потребами           1-Б класу ___________.
  3.               Визначення рівня підтримки для дитини 1-Б класу з особливими освітніми потребами.

 

 

І. СЛУХАЛИ:

Гоголь О.І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка розповіла про особливості організації освітнього процесу для учня 1-Б класу ______________ за  І семестр 2021/2022 навчального року.

 

УХВАЛИЛИ:

Продовжувати працювати командою психолого-педагогічного супроводу та реалізовувати освітню траєкторію відповідно до реальних потреб дитини під час освітнього процесу та тісну співпрацю з інклюзивно-ресурсним центром.

 

ІІ. СЛУХАЛИ:

Гоголь О.І., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка підсумувала результати роботи з учнем 1-Б класу __________., та запропонувала  визнати недостатньою  динаміку розвитку даного школяра  за  І семестр 2021/2022 навчального року у зв’язку хворобою та великою кількість пропусків уроків.

 

ВИСТУПИЛИ:

Околович Г.Д., вчитель 1-Б класу, яка провела  аналіз навчальних досягнень учня 1-Б класу з особливими освітніми потребами _____________ за І семестр         2021/2022 навчального року.

Проста Д.І., асистента вчителя, яка довела до відома присутніх, що інтерес до освітнього процесу  учня низький. ________важко адаптується у колективі. Не усвідомлює своєї мети перебування у школі. Відсутні навички комунікації з дорослими та однолітками. Відсутня мотивація до навчання. Частково порушена координація рухів. Процес навчання потребує постійного супроводження асистента вчителя.

Гудз Л.А., практичного психолога, яка розповіла про результати корекційно-розвиткової роботи з ____________. та розказала про особливості соціального та комунікативного розвитку. __________ потрібно збагачувати словниковий запас. Вчити описувати події, зображені на ілюстраціях, підтримувати діалог. Формувати зв'язне мовлення. активувати словниковий запас. Без допомого дорослого він не може описувати ілюстрації. Розповідати про життєві ситуації. Його потрібно навчити проявляти почуття товариськості та дружби, бажання допомогти та вміння приймати допомогу. Для того щоб допомогти адаптуватися дитині з ООП в суспільстві.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. В процесі навчання використовувати інноваційні методи та технології для стимулювання і розвитку потенційних можливостей дитини. Спиратися на сильні сторони дитини, працювати над формуванням мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку.
  2. Продовжити роботу з ____________., за ундивідуальною програмою розвитку без коригування цілей.

 

ІІІ. СЛУХАЛИ:

Гриньків С.Р., фахівця Бучацького ІРЦ, яка розповіла про зміни в законодавстві з 2022 року, а саме впровадження в закладах освіти рівнів підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами та процедуру отримання підтримки II-          V рівнів, наголосивши про необхідність визначення рівня підтримки для Кубишина Миколи.

 

УХВАЛИЛИ:

За результатами моніторингу динаміки розвитку Подюка В., враховуючи методичні рекомендації МОН України від 15 вересня 2021р. №957, визначити для Кубишина Миколи, учня 1-Б класу ІІ рівень підтримки.

 

 

 

 Заступник директора школи з НВР:                            О.І. Гоголь

 

 Секретар:                                                                           Проста Д.І.

 

Члени команди ППС:

Околович Г.Д.

Фізьо Л.Б.

Юрків І.М.

Гудз Л.А.

Дмитрів Ю.А.

Турко О.П.

Кубишин С.В.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
8467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку