Календарно- тематичне планування
корекційно- розвиткових занять з предмету
«Альтернативна комунікація»
для учнів 4- класу
навчально-реабілітаційного
центру
на І семестр
2021 – 2022 н. р.
Вчитель:ПІБ.
ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора
з НВР______.
«____»______________2021 р.
ПОЛТАВА
Календарно- тематичне планування корекційно- розвиткових занять
з предмету «Альтернативна комунікація» для учнів 4- класу
навчально-реабілітаційного центру
на І семестр 2021 – 2022 н. р.
Корекційно- розвиткові заняття 3 год на тиждень , 45 годин
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль-сть годин |
Дата прове-дення |
|
Діагностика. Встановлення контакту з співрозмовником: встановлення зорового контакту зі співрозмовником, врахування емоційного стану співрозмовника. |
1 |
01.09.21 |
|
Діагностика. Реагування на власне ім'я. |
1 |
02.09.21 |
|
Діагностика. Привітання співрозмовника звуком (словом, реченням)жестом. |
1 |
02.09.21 |
|
Розуміння слів, що позначають предмети посуду |
1 |
08.09.21 |
|
Розуміння слів, що позначають меблі |
1 |
09.09.21 |
|
Розуміння слів, що позначають іграшки |
1 |
09.09.21 |
|
Розуміння слів, що позначають предмети одягу, взуття. |
1 |
15.09.21 |
8-9. |
Розуміння слів, що позначають тварин свійських та диких |
2 |
16.09.2116.09.21 |
10-11. |
Розуміння слів, що позначають овочі, фрукти. |
2 |
22.09.2123.09.21 |
12 |
Розуміння слів, що позначають побутові прилади. |
1 |
23.09.21 |
13. |
Розуміння слів, що позначають шкільне приладдя. |
1 |
29.09.21 |
14.-15. |
Розуміння слів, що позначають продукти |
2 |
30.09.2130.09.21 |
16 |
Розуміння слів, що позначають транспорт |
1 |
06.10.21 |
17 |
Розуміння слів, що позначають птахів |
1 |
07.10.21 |
18. |
Розуміння слів, що позначають тварин і птахів теплих країв |
1 |
07.10.21 |
19-22 |
Розуміння узагальнюючих понять (посуд, меблі, іграшки, одяг, взуття, тварини, овочі, фрукти, побутові прилади, шкільне приладдя, продукти, транспорт, птахи та ін.). |
4 |
13.10.2120.10.21 21.10.21 21.10.21 |
23. |
Розуміння слів, що позначають дії предмета (пити, їсти, сидіти, стояти, бігати, спати, малювати, грати, гуляти і ін.). |
1 |
03.11.21 |
24-25 |
Розуміння слів, що позначають ознаку предмета (колір, величина, форма та ін.). |
2 |
04.11.2104.11.21 |
26. |
Розуміння слів, що позначають ознаку дії, стан (голосно, тихо, швидко, повільно, добре, погано, весело, сумно і ін.). |
1 |
10.11.21 |
27-28 |
Розуміння слів, що вказують на предмет, його ознаку (я, він, мій, твій і ін.). |
2 |
11.11.21 11.11.21 |
29. |
Розуміння слів, що позначають число, кількість предметів (п'ять, другий і ін.). |
1 |
17.11.21 |
30. |
Розуміння слів, що позначають взаємозв'язок слів у реченні (в, на, під, з, через та ін.). |
2 |
18.11.2118.11.21 |
31 |
Розуміння простих речень. |
1 |
24.11.21 |
32-33 |
Повідомлення власного імені за допомогою надрукованого слова. Повідомлення імен членів сім'ї (учнів класу, педагогів класу) за допомогою надрукованого слова. |
2 |
25.11.21 25.11.21 |
34-35 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (посуд, меблі, іграшки,) |
2 |
01.12.2102.12.21 |
36-37 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (одяг, взуття,). |
2 |
02.12.2108.12.21 |
38-39 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (тварини, птахи). |
2 |
09.12.2109.12.21 |
40 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (овочі, фрукти.). |
1 |
15.12.21 |
41 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (побутові прилади). |
1 |
16.12.21 |
42 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (шкільне приладдя). |
1 |
16.12.21 |
43 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів ( продукти). |
1 |
22.12.21 |
44 |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів ( транспорт). |
1 |
23.12.21 |
45. |
Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення дії предмета (пити, їсти, сидіти, стояти, бігати, спати, малювати, грати, гуляти і ін.). |
1 |
23.12.21 |