Календарне планування "Альтернативна комунікація " 4 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування корекційно- розвиткових занять з предмету «Альтернативна комунікація» для учнів 4- класу
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Календарно- тематичне планування

 корекційно- розвиткових занять  з предмету

«Альтернативна комунікація»

для учнів 4- класу

навчально-реабілітаційного

центру

на І семестр

2021 – 2022 н. р.

Вчитель:ПІБ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕВІРЕНО

 

Заступник директора

з НВР______.

   «____»______________2021 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛТАВА

 

Календарно- тематичне планування корекційно- розвиткових занять 

з предмету «Альтернативна комунікація» для учнів 4- класу

навчально-реабілітаційного центру

на І семестр  2021 – 2022 н. р.

Корекційно- розвиткові заняття  3  год на тиждень , 45 годин

уроку

Зміст навчального матеріалу

Кіль-сть годин

Дата прове-дення

  1.  

Діагностика. Встановлення контакту з співрозмовником: встановлення зорового контакту зі співрозмовником, врахування емоційного стану співрозмовника.

1

01.09.21

  1.  

Діагностика.

Реагування на власне ім'я.

1

02.09.21

  1.  

Діагностика.

Привітання співрозмовника звуком (словом, реченням)жестом.

1

02.09.21

  1.  

Розуміння слів, що позначають предмети посуду

1

08.09.21

  1.  

Розуміння слів, що позначають меблі

1

09.09.21

  1.  

Розуміння слів, що позначають іграшки

1

09.09.21

  1.  

Розуміння слів, що позначають предмети одягу, взуття.

1

15.09.21

8-9.

Розуміння слів, що позначають тварин свійських та диких

2

16.09.2116.09.21

10-11.

Розуміння слів, що позначають овочі, фрукти.

2

22.09.2123.09.21

12

Розуміння слів, що позначають побутові прилади.

1

23.09.21

13.

Розуміння слів, що позначають шкільне приладдя.

1

29.09.21

14.-15.

Розуміння слів, що позначають продукти

2

30.09.2130.09.21

16

Розуміння слів, що позначають транспорт

1

06.10.21

17

Розуміння слів, що позначають птахів

1

07.10.21

18.

Розуміння слів, що позначають тварин і птахів теплих країв

1

07.10.21

    19-22

Розуміння узагальнюючих понять (посуд, меблі, іграшки, одяг, взуття, тварини, овочі, фрукти, побутові прилади, шкільне приладдя, продукти, транспорт, птахи та ін.).

4

13.10.2120.10.21

21.10.21

21.10.21

23.

Розуміння слів, що позначають дії предмета (пити, їсти, сидіти, стояти, бігати, спати, малювати, грати, гуляти і ін.).

1

03.11.21

24-25

Розуміння слів, що позначають ознаку предмета (колір, величина, форма та ін.).

2

04.11.2104.11.21

26.

Розуміння слів, що позначають ознаку дії, стан (голосно, тихо, швидко, повільно, добре, погано, весело, сумно і ін.).

1

10.11.21

27-28

Розуміння слів, що вказують на предмет, його ознаку (я, він, мій, твій і ін.).

2

11.11.21

11.11.21

29.

Розуміння слів, що позначають число, кількість предметів (п'ять, другий і ін.).

1

17.11.21

30.

Розуміння слів, що позначають взаємозв'язок слів у реченні (в, на, під, з, через та ін.).

2

18.11.2118.11.21

31

Розуміння простих речень.

1

24.11.21

32-33

Повідомлення власного імені за допомогою надрукованого слова. Повідомлення імен членів сім'ї (учнів класу, педагогів класу) за допомогою надрукованого слова.

2

25.11.21

25.11.21

34-35

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (посуд, меблі, іграшки,)

2

01.12.2102.12.21

36-37

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (одяг, взуття,).

2

02.12.2108.12.21

38-39

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (тварини, птахи).

2

09.12.2109.12.21

40

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів

(овочі, фрукти.).

1

15.12.21

41

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (побутові прилади).

1

16.12.21

42

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів (шкільне приладдя).

1

16.12.21

43

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів

( продукти).

1

22.12.21

44

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення предметів і об'єктів ( транспорт).

1

23.12.21

45.

Використання графічного зображення (карток PECS) для позначення дії предмета (пити, їсти, сидіти, стояти, бігати, спати, малювати, грати, гуляти і ін.).

1

23.12.21

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку