Календарно- тематичне планування
корекційно- розвиткових занять з предмету
«Альтернативна комунікація»
для учнів 4- класу
навчально-реабілітаційного
центру
на ІІ семестр
2021 – 2022 н. р.
Вчитель: ПІБ.
ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора
з НВР______ПІБ
«____»______________2022 р.
Календарно- тематичне планування корекційно- розвиткових занять
з предмету «Альтернативна комунікація» для учнів 4 класу
навчально-реабілітаційного центру
на ІІ семестр 2021 – 2022 н. р.
Корекційно- розвиткові заняття 3 год на тиждень , 57 годин
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Кіль-сть годин |
Дата прове-дення |
1-3 |
Розуміння слів, що вказують на предмет, його ознаку (я, він, мій, твій і ін.). |
3 |
12.01. 13.01 13.01 |
4-6 |
Розуміння слів, що позначають число, кількість предметів (п'ять, другий і ін.). |
3 |
19.01 20.01 20.01 |
7-9 |
Розуміння слів, що позначають взаємозв'язок слів у реченні (в, на, під, з, через та ін.). Розуміння простих речень. |
3 |
26.01 27.01 27.01 |
10-12 |
Повідомлення власного імені за допомогою надрукованого слова. Повідомлення імен членів сім'ї (учнів класу, педагогів класу) за допомогою надрукованого слова. Впізнавання (розрізнення) надрукованих слів, що позначають імена людей, назви предметів, дій. |
3 |
02.02 03.02 03.02 |
13-15 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів (посуд, меблі, іграшки,). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
09.02 10.02 10.02
|
16-18 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів (одяг, взуття,). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
16.02 17.02 17.02
|
19-21 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів (тварини, птахи). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
23.02 24.02 24.02 |
22-24 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів (овочі, фрукти.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
02.03 03.03 03.03
|
25-27 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів (побутові прилади). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
09.03 10.03 10.03
|
28-30 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів (шкільне приладдя). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
16.03 17.03 17.03
|
31-33 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів ( продукти). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
23.03 24.03 24.03
|
34-36 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення предметів і об'єктів ( транспорт). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
06.04 07.04 07.04 |
37-39 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення дії предмета (пити, їсти, сидіти, стояти, бігати, спати, малювати, грати, гуляти і ін.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
13.04 14.04 14.04 |
40-42 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення ознаки предмета (колір, величина, форма та ін.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
20.04 21.04 21.04
|
43-45 |
Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з надрукованими словами для позначення ознаки дії, стану (голосно, тихо, швидко, повільно, добре, погано, весело, сумно і ін.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації. |
3 |
27.04 28.04 28.04
|
46-48 |
Складання простих речень з використанням графічного зображення (карток PECS), (електронного пристрою). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації |
3 |
04.05 05.05 05.05
|
49-51 |
Використання електронного пристрою для позначення числа і кількості предметів |
3 |
11.05 12.05 12.05 |
52 |
Передумови до осмисленого читання та письма: Впізнавання (розрізнення) образів графем (букв). |
1 |
18.05
|
53 |
Графічні дії з використанням елементів графем: обведення, штрихування, друкування букв (слів). |
1 |
19.05
|
54 |
Початкові навички читання і письма: Впізнавання звуку в складі. Співвіднесення звуку з буквою. Впізнавання графічного зображення літери в складі. Називання букви. |
1 |
19.05 |
55 |
Читання простого (гласного) складу (слова). Написання, друкування букви (складу, слова, речення). |
1 |
25.05
|
56-57 |
Повторення і закріплення вивченого за рік. |
2 |
26.05 26.05 |