Календарне планування "Альтернативна комунікація" 4 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування корекційно- розвиткових занять з предмету «Альтернативна комунікація» для учнів 4 класу навчально-реабілітаційного центру
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Календарно- тематичне планування

 корекційно- розвиткових занять  з предмету

«Альтернативна комунікація»

для учнів 4- класу

навчально-реабілітаційного

центру

на ІІ семестр

2021 – 2022 н. р.

Вчитель: ПІБ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕВІРЕНО

 

Заступник директора

з НВР______ПІБ

   «____»______________2022 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно- тематичне планування корекційно- розвиткових занять 

з предмету «Альтернативна комунікація» для учнів 4 класу

навчально-реабілітаційного центру

 на ІІ семестр  2021 – 2022 н. р.

Корекційно- розвиткові заняття  3  год на тиждень , 57 годин

уроку

Зміст навчального матеріалу

Кіль-сть годин

Дата прове-дення

1-3

Розуміння слів, що вказують на предмет, його ознаку (я, він, мій, твій і ін.).

3

12.01.

13.01

13.01

4-6

Розуміння слів, що позначають число, кількість предметів (п'ять, другий і ін.).

3

19.01

20.01

20.01

7-9

Розуміння слів, що позначають взаємозв'язок слів у реченні (в, на, під, з, через та ін.). Розуміння простих речень.

3

26.01

27.01

27.01

10-12

Повідомлення власного імені за допомогою надрукованого слова. Повідомлення імен членів сім'ї (учнів класу, педагогів класу) за допомогою надрукованого слова. Впізнавання (розрізнення) надрукованих слів, що позначають імена людей, назви предметів, дій.

3

   02.02

03.02

03.02

13-15

Використання графічного зображення (карток PECS)  та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів (посуд, меблі, іграшки,). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

09.02

10.02

10.02

 

16-18

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів (одяг, взуття,). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

16.02

17.02

17.02

 

19-21

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів (тварини, птахи). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

23.02

24.02

24.02

22-24

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів

(овочі, фрукти.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

02.03

03.03

03.03

 

25-27

 Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів (побутові прилади). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

09.03

10.03

10.03

 

28-30

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів (шкільне приладдя). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

16.03

17.03

17.03

 

31-33

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів

( продукти). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

23.03

24.03

24.03

 

34-36

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення предметів і об'єктів ( транспорт). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

06.04

07.04

07.04

37-39

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення дії предмета (пити, їсти, сидіти, стояти, бігати, спати, малювати, грати, гуляти і ін.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

13.04

14.04

14.04

40-42

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення ознаки предмета (колір, величина, форма та ін.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

20.04

21.04

21.04

 

43-45

Використання графічного зображення (карток PECS) та карток з  надрукованими словами  для позначення ознаки дії, стану (голосно, тихо, швидко, повільно, добре, погано, весело, сумно і ін.). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації.

3

27.04

28.04

28.04

 

46-48

Складання простих речень з використанням графічного зображення (карток PECS), (електронного пристрою). Використання карток з надрукованими словами як засобу комунікації

3

04.05

05.05

05.05

 

49-51

Використання електронного пристрою для позначення числа і кількості предметів

3

11.05

12.05

12.05

52

Передумови до осмисленого читання та письма:

Впізнавання (розрізнення) образів графем (букв).

1

18.05

 

53

Графічні дії з використанням елементів графем: обведення, штрихування, друкування букв (слів).

1

19.05

 

54

Початкові навички читання і письма:

Впізнавання звуку в складі. Співвіднесення звуку з буквою. Впізнавання графічного зображення літери в складі. Називання букви.

1

19.05

55

Читання простого (гласного) складу (слова). Написання, друкування  букви (складу, слова, речення).

1

25.05

 

56-57

Повторення і закріплення вивченого за рік.

2

26.05      

26.05

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Інкл
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
1224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку