Онлайн-заняття під час вимушених обставин. Практичні поради для педагогів-позашкільників і не тільки

Про матеріал

Діти – найбільш вразливі в критичних обставинах, тому першочергова задача позашкілля – відновити психічне здоров'я дитини, зберегти бажання творчо працювати у колективі, створити позитивні емоції, підтримати та мотивувати дитину.Матеріали стануть в нагоді як педагогам позашкільнох освіти, так і усім, хто працює з дітьми

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Онлайн-заняття під час вимушених обставин. Практичні поради для педагогів-позашкільників і не тільки.

Номер слайду 2

Діти – найбільш вразливі в критичних обставинах, тому першочергова задача позашкілля – відновити психічне здоров’я дитини, зберегти бажання творчо працювати у колективі, створити позитивні емоції, підтримати та мотивувати дитину.

Номер слайду 3

Дії педагогів, що передують початку дистанційного освітнього процесу: Моніторинг технічних можливостей вихованців : в телефонному режимі, голосування, реакцій, анкетування в Вайбері;Створення миттєвої відео-кімнати для обговорення усіх питань у Facebook;Вибір платформ (ZOOM, Google-meet, Google-клас, Duo, тощо). Вибір формату завдань для вихованців (презентації, фото робіт, міні-відео, тощо). Ущільнення та модифікація навчальної програми, підлаштування її під виклики часу. Вибір онлайн-дошок для спільної синхронної роботи (дошка-ZOOM, Padlet, Jamboard).

Номер слайду 4

Лайфхаки для початку заняття з досвіду роботи. Починайте заняття зі слів: «Як я рада, вас бачити!»; «Я найщасливіша, бо ви у мене є!», вітайте кожну дитину. Не бійтеся говорити про війну, дайте можливість кожній дитині сказати те, що вона хоче перед початком заняття. Спробуйте будь-яку розмову повернути до теми, щ озапланували. Починайте будь-яку тему з емоційно-інтуїтивних вправ, наприклад: «Малюємо перемогу», «Спільна радість», «Який колір переможе», «Спільна картина миру», «Символи загальнолюдських цінностей» (спільна робота на онлайн-дошках).

Номер слайду 5

Лайфхаки для основної частини заняття. Краще,щоб діти були знайомими з усіма онлайн-платформами, що використовує педагог: Google-сайт, Think Link, Grasp, Google-keep, Padlet, тощо. Вправи на закріплення матеріалу, повторення, цікавинки для занять краще проводити за допомогою онлайн-тренажерів: Learningapps.org, Quizizz, Class. Time, тощо.

Номер слайду 6

Домовтесь з вихованцями та дедлайни виконання практичної частини та домашніх завдань («Роботи приймаються до 16:00 Пт», «Вирізати деталь ви повинні вирізати за 5 хвилин», тощо. Фітбек від педагога, бажано, у процесі виконання. Обов’язковий індивідуальний супровід під час виконання домашніх творчих робіт. Діти повинні бути ознайомлені з формою спільного формату висвітлення їхніх творчих робіт (у групі Facebook, на сайті чи блозі колективу, у вигляді презентації, відео). Велика перевага надається спільним онлайн-сховищам колективу (Google-диск, Google-сайт, блог, Google-клас). Дітям подобається бачити результати своєї роботи, що накопичуються та впорядковуються. Найзручніше під час ZOOM-занять використовувати презентації Power Point, Word-документи та зображення.

Номер слайду 7

Прийоми спільної роботи на дошці Jamboard під час етапу закріплення вивченого. Щоб користуватися Jamboard з телефону, потрібно скачати додаток у Play Marketi. Дай відповідь на питання (на швидкість). Знайди та розташуй відповідне зображення (напередодні заняття діти устатковують матеріали для заняття на Google-диску)Закріпи замітку з правилом. Розташуй в хронологічному порядку (для текстових заміток). Займи позицію. Для спільної роботи на дошці дітям краще працювати з ноутбуків.

Номер слайду 8

Лайфхаки для спілкування з вихованцями, у яких нестабільний інтернет. Найзручніший інструмент для взаємодії – Viber, Instagram, Telegram, Facebook. У Facebook можна створити закриту групу з усіма інструментами для занять. Надати дитині для скачування у телефон посилання на онлайн-підручники, схеми, тощо. Мотивувати вихованців та батьків підписатися на ютуб-канал з матеріалами для занять. Постійно знайомити вихованців з розкладом онлайн-занять Державного Центру позашкільної освіти.

Номер слайду 9

Лайфхаки для заключної частини заняття. Дати можливість дітям показати роботи та здійснити самоаналіз роботи. Надати чіткий алгорит та дедлайн виконання домашнього завдання. Заздалегідь анонсувати розташування онлайн-галереї робіт дітей. Вказати на життєво-необхідні компетенції , додаткові знання з шкільних предметів, що вихованці здобули під час заняття. Подякувати кожному вихованцю за щось особисто. Дати можливість гуртківцям задати запитання з будь-якої теми. Анонсувати наступне заняття та підготовку до нього.

Номер слайду 10

Google-інструменти для зв’язку з вихованцями. Google має різні сервіси, які також можна використовувати для організації онлайн-занять: Workspace – для створення чату колективу. Hangouts – створення бесід для листування та відео-спілкування. Duo – простий додаток для швидкого збору вихованців та спільної практичної роботи.

pptx
Додано
5 липня 2022
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку