Контрольна робота з теми:
«Психічна і духовна складові здоров'я людини»
ВАРІАНТ – 2
І – рівень: 0,5б
Виберіть одну правильну відповідь.
1. Які якості притаманні гармонійно розвиненій особистості?
а) агресивність; б) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку, творчий підхід до будь-якої справи; в) розбіжність думок, слів, дій і бажань людини; г) відсутність самоповаги.
2. Що сприятиме особистісному росту?
а) відсутність інтересу до навчання; б) розширення кругозору;
в) безвідповідальна поведінка; г) невміння обстоювати власні погляди та принципи.
3. Якщо підліток захоплюється інформатикою й більше нічим не хоче займатися, то така ситуація може призвести до:
а) гармонійного розвитку особистості; б) однобічного розвитку особистості; в) готовності жити в різних економічних ситуаціях; г) вміння спілкуватися з різними людьми.
4. Яка з характеристик не стосуються егоїста?
а) він вважає, що задоволення його особистих інтересів є найвищим благом;б) його якості виявляються в ситуації конфлікту інтересів, коли задоволення особистого інтересу завдає шкоди інтересам іншої людини; в) він робить усе можливе, аби, як йому здається, стати щасливим, але насправді майже ніколи не буває щасливим; г) він безкорисливо служить людям.
5. Вказати правильне твердження:
а) самооцінка не є важливою рисою; б) людина не може пізнати свої фізичні та духовні особливості; в) процес самовизначення триває все життя;
г ) стосунки між людьми не залежать від рівня її самооцінки.
6. Мода:
а) однакова в усіх народів і в усі часи; б)завжди відповідає нашим смакам; в)не завжди відповідає нашому стилю життя; г)не має жодного значення.
ІІ – рівень: 1б
7. До особливостей ефективного навчання відносять такі ситуації:
а)людина багато читає; б)людина багато знає; в)людина має низький культурний рівень;
г) людина має багатий словниковий запас.
8. Кого можна вважати красивим?
а) того, хто приносить нам тепло і радість; б) того , хто не допомагає в скрутну годину;
в) того, хто нас захищає; г) того, хто нас любить.
9. Процес керування власними станами і вчинками:
а)саморегуляція; б)самонавіювання; в)самовизначення; г)самопізнання
ІІІ – рівень: 1,5б
10. Назвіть чинники, що впливають на духовне здоров’я.
11. Встановіть відповідність між властивостями творчого мислення та їх описом
1 – швидкість 2 – гнучкість 3 – оригінальність |
А) здатність пропонувати нестандартні ідеї Б) здатність пропонувати якомога більше варіантів відповідей В) здатність пропонувати якомога більше ідей за короткий час |
ІV – рівень: 3б
12. Назвіть ознаки зовнішньої та внутрішньої краси людини