Психологічна година з елементами тренінгу "Попередження торгівлі людьми"

Про матеріал
Подана психологічна година направлена на те, щоб поглибити знання про законодавчу базу України щодо запобігання торгівлі людьми;показати всі негативні наслідки торгівлі людьми;навчити аналізувати життєві ситуації і знаходити шляхи їх розв’язання. Формувати у молоді чіткі уявлення про причини і наслідки потрапляння людей у рабство
Перегляд файлу

 

 

 

Психологічна година з елементами тренінгу

«Попередження торгівлі людьми»

 

 

http://greenforest.com.ua/UserFiles/image/mrijete%20pro%20zakordon.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:

  • Поглибити знання про законодавчу базу України щодо запобігання торгівлі людьми.
  • Показати всі негативні наслідки торгівлі людьми
  • Навчити аналізувати життєві ситуації і знаходити шляхи їх розв’язання.
  • Формувати у молоді  чіткі уявлення про причини і наслідки потрапляння людей у рабство
  • Спонукати згуртовано знаходити відповіді на поставлені питання і удосконалювати логічне мислення.
  • Розширити світогляд, формувати  активну життєву позицію .

Словник (основні поняття та терміни): торговець людьми, жертва, примусова праця,рабство

Хід  заняття

I. Вступна частина. Знайомство. Повідомлення теми та мети  тренінгу. Ознайомлення учасників з методами проведення заняття.

II. Бесіда «Торгівля людьми у ХХІ столітті». За оцінками ООН в світі близько 4 млн. осіб щороку переправляють через кордони держав для використання в підневільній праці. 1904,1910,1921,1933,1949 – конвенції ООН про протидію торгівлі людьми , 1998 рік – Зміни до Кримінального Кодексу ст.. 124. Торгівля людьми, 2001 рік – Новий Кримінальний кодекс Ст 149 Торгівля людьми, 2005 рік – Страсбург – Україна приєдналась до Конвенції Ради Європи (презентація «Які ж показники на сьогодні?»)

IІІ. Вправа «Щоб не потрапити в тенета». Обираються два найактивніші учасника серед учасників. Вони записують на аркушах паперу  відповідь на запитання. Завдання  «Як виглядають торгівці людьми?»(Поки обрані учасники пишуть відповіді з аудиторією обговорюються питання). Аудиторія розділяється на три  команди і намагаються якнайшвидше дати відповідь на питання:

1 «Дати визначення торгівлі людьми»

2 «Скласти ланцюг процесу торгівлі людьми »

Після обговорення питань, заслуховуюся відповіді учнів що працювали окремо.

ІV. Рольова гра «Переконай мене». Кожна команда намагається визначити всі причини які змушують людей погодитися на пропозицію торгівця людьми і використовуючи їх  пропонує ведучому погодитись на роботу за кордоном. Ведучий виступає в ролі жертви а учасники в ролі торговців. Питання « Як переконати жертву прийняти рішення щодо виїзду за кордон?»

V. Вправа  «Ситуації»  (Робота у групах.  Учасники отримують завдання на картках. Ситуації пропонування роботи на вулиці випадковим перехожим, вербувааня на нелегальну роботу, запрошення працювати за кордоном)

VІ. Евристична бесіда «Якщо я збираюсь працювати»

Ведучий разом з учнями складає список порад для тих хто збирається працювати або навчатись  за кордоном

VII. Заключна бесіда «Допомога тим хто став жертвою торгівлі людьми.»

VIІІ. Підсумки психологічної години. Висновки.

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
481
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку