Психологічна гра - квест "Пізнай себе"

Про матеріал
Дана розробка буде корисною для проведення Тижня психології та годин психолога у навчальному закладі. Станції містять цікаві завдання для розвитку уваги, мислення, пам'яті, комунікативних здібностей та вміння працювати в команді.
Перегляд файлу

Психологічна гра-квест «Пізнай себе»

 

Мета: розвивати партнерські стосунки між членами групи, навички самоорганізації на спільну діяльність, популяризації психології, як науки.

Завдання квесту:

- створення позитивного клімату в навчальному закладі, розширення та насичення емоційного життя;

- формування сприятливого психологічного клімату;

- знаходження подібностей в учасників групи для поліпшення взаємодії між ними;

- розвиток вміння працювати в команді;

- згуртування групи, усвідомлення кожним учасником своєї ролі  у групі;

- підвищити комунікативні навички учасників.

Місце проведення: приміщення закладу та/або подвір’я школи.

Учасники: учні 5-6 класів.

 

Хід квесту

 

Психолог. Доброго дня, шановні учасники квесту. Сьогодні нас очікують незабутні враження під час виконання завдань. Прошу вас об’єднатися у …команди (діти методом жеребкування  об’єднуються порівну у команди: бажано, щоб склад однієї команди не був більше 6 чоловік). Тепер, будь ласка, визначте капітана своєї команди та дайте собі назву.

Після того, як діти придумили назву та визначилися із капітаном познайомте їх з н станцій та правилами проходження квесту.

Психолог. Діти, послухайте уважно правила проходження квесту. Всього на вас чекає 6 станцій, на яких вас чекатиме ведучий із завданням:

1 – «Логіка», 2 – «Без слів», 3 – «Корзина», 4 – «Перевірка пам’яті», 5 – «Ребус -парк».

Після виконання кожного завдання ведучий станції має поставити підпис, що ви пройшли це випробування. Маршрут квесту отримає кожен капітан. Важлива умова! Ви повинні рухатися по черзі кожної станції, не переплигувати та не змінювати маршрут. Це для вашої безпеки та щоб уникнути перебування 2 команд на одній станції одночасно. Не зволікайте, адже кожна ваша думка та ідея можуть принести користь вашій команді. Перемагає та команда, яка все виконає правильно та прийде до фінішу першою.

Психолог. Зараз я кожному капітану наосліп роздам маршрути (де вказана назва станції та де вона знаходиться).

Завдання для станції «Логіка»

Ведучий/а: Рад/а вас вітати, учасники квесту. Це станція «Логіка». І як ви вже, можливо, здогадалися, тут треба буде поміркувати. Зараз я вам задам декілька питань-задач, спробуйте відповісти.

  1. На яке питання ніхто ніколи не відповість «так»? (Той, хто спить на питання «Ти спиш?»)
  2. З якої посуди неможливо нічого поїсти? (З пустої)
  3. Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон)
  4. Чи може страус назвати себе птахом? (ні, він не вміє розмовляти)
  5. На яке дерево сідає ворона під час дощу? (На мокре)
  6. Що треба зробити, щоб спилити гілку, на якій сидить ворона, але не турбуючи її? (Почекати, поки ворона відлетить)
  7. Що робить сторож, коли у нього на шапці сидить горобець? (Спить)
  8. Що буде з білим шарфом, якщо його опустити на 5 хвилин у море? (Він стане мокрим)
  9. Петрик стверджує, що може назвати рахунок до того, як почнеться футбольний матч. Чи правду він каже? А ви так можете? (Правду, рахунок до початку матчу завжди 0:0)
  10.  Що найшвидше у світі? (Думка)

Завдання для станції «Без слів»

Ведучий/ча: Вітаю на станції «Без слів»! Зараз ми перевіримо, як ви можете домовлятися не використовуючи при цьому слова.

Ваше завдання без слів потрібно вишикуватись у шеренгу за датою народження ( Спочатку ідуть ті діти, які народилися в січні, далі в лютому і т.д.). Розпочали!!!

Завдання для станції «Корзина»

Кожному учаснику команди необхідно написати на аркуші паперу , які емоції заважають у житті. Зім’яти листок і по черзі на певній відстані кинути в корзину. За кожне попадання нараховується один бал.

Завдання для станції «Перевірка пам’яті »

На листку паперу з намальованими квадратами викладені іграшки. Ваше завдання запам’ятати розташування предметів та відтворити його коли запитають.

 Завдання для станції «Ребус - парк»

Ведучий/ча: Вітаю! В конвертах знаходяться ребуси. Вам потріно його розшифрувати!

Завдання вважається успішно виконаним, якщо ебус розшифровано правильно.

Наприкінці квесту всі учасники збираються в одній залі для оголошення результатів. Всім за бажанням та можливості надаються дипломи//грамоти за участь та солодощі. У підсумку найважливіше зробити акцент на результатах  квесту, наголосити, що пройшовши всі випробування – діти більше дізналися про себе, про навички командної роботи.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
13 березня
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку