Психологічна гра «Подорож» (діагностика)

Про матеріал
Визначальним компонентом організації навчальної діяльності є мотивація. Вона може бути внутрішньою або зовнішньою щодо діяльності, однак завжди є внутрішньою характеристикою особистості як суб’єкта цієї діяльності. Передумовою успіху в ній є сформованість спонукальної сфери, розвиток якої потребує цілеспрямованого педагогічного виливу.
Перегляд файлу

Психологічна гра «Подорож» (діагностика)

Мета: вивчення процесу адаптації, мотивації, самооцінки першокласників

Обладнання: бланки для відповідей, олівці кольорові.

 

Хід заняття

Вступ.

Вправа «Посмішка»

- Діти, подивіться, що у мене в руках (кулька). Що вона робить? (Посміхається). Давайте зараз посміхнемося її у відповідь. А тепер поверніться до сусіда по парті і посміхніться йому. Молодці.

 

«Подорож» (за методикою Н. Г. Лусканової  )

- Діти, сьогодні ми вирушаємо в подорож по Країні Знань. Для цього нам потрібно приготувати три олівця - червоний, жовтий, синій - і зайняти місця в поїзді.

 (Діти дістають олівці і кладуть поруч з бланком).

-Увага: 1  клас, ваш поїзд відправляється з 1  шляху! (Виставляємо вперед зігнуті в ліктях руки, робимо рухи: «Чух-чух!», Діти із задоволенням повторюють, прямо сидячи за партами).

-Стоп! Наш потяг зупиняється (зупинилися - руки на парту).

-Перша зупинка називається

 «Моя школа» (читаю перше питання).

1.Тобі подобається в школі чи не дуже?

Якщо хочете відповісти «ТАК» - вибирайте червоний колір, «НІ» - синій колір, «КОЛИ ЯК» - жовтий колір. Акуратно розфарбуйте вагон під номером 1 (це паровоз).

-Увага, 1 клас, займіть свої місця (діти кладуть олівці, виставляють зігнуті в ліктях руки). Наш потяг продовжує подорож і набирає хід: «Чух-чух» Ту-ту-у! »

-Друга зупинка - «Ранок» (читаю друге питання) ...

2. Зранку, коли ти прокидаєшся, то завжди охоче йдеш до школи чи часто хочеш залишитися вдома?

Якщо хочете відповісти «ТАК» - вибирайте червоний колір, «НІ» - синій колір, «КОЛИ ЯК» - жовтий колір. Акуратно розфарбуйте вагон під номером 2.

Наш потяг продовжує подорож і набирає хід: «Чух-чух» Ту-ту-у! »

- Третя зупинка «Вихідний»

3. Якби вчитель повідомив, що завтра до школи не обов’язково приходити всім учням, що за бажанням можна залишитися вдома, ти пішов би до школи чи залишився б удома?

Якщо хочете відповісти «ТАК» - вибирайте червоний колір, «НІ» - синій колір, «КОЛИ ЯК» - жовтий колір. Акуратно розфарбуйте вагон під номером 3.

Наш потяг продовжує подорож і набирає хід: «Чух-чух» Ту-ту-у! »

- Четверта зупинка «Вільний час»

4. Чи подобається тобі, коли у вас скасовують які-небудь уроки, і в цей час можна зайнятися своїми справами?

Якщо хочете відповісти «ТАК» - вибирайте червоний колір, «НІ» - синій колір, «КОЛИ ЯК» - жовтий колір. Акуратно розфарбуйте вагон під номером 4.

5. Чи хотів би ти, щоб не задавали домашніх завдань?

Якщо хочете відповісти «ТАК» - вибирайте червоний колір, «НІ» - синій колір, «КОЛИ ЯК» - жовтий колір. Акуратно розфарбуйте вагон під номером 5.

 

Вправа «Повтори рух» (фізкультхвилинка)

Кіт збирався до роботи (потягуються)

Та завадили турботи: (розводять руки в сторони) 

Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")

Накрутити вуса,

Почесати живота. (гладять живіт)   

І помити писок.

Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)

Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).

 

«Візерунок»

 

- Перед вами намальований візерунок, ваше завдання домалювати парканчики .  (Показую на дошці)

 «Драбинка»

- Перед вами намальовані сходи з чоловічками, подивіться уважно і послухайте. Вгорі стоять ті діти, які: добре вчяться, все виконують, всім допомагають, ні кого не ображають; а внизу ті діти: які погано вчяться, ні кому не допомагають, ні чого не виконують і ображають інших. Вибери сходинку, яка підходить тобі і намалюй там чоловічка.

 

Вправа (Физкультминутка)

Забавлялись зайченята, (встають, руки піднімають вгору)

Виглядаючи маму і тата. (руки на поясі, повертаються праворуч-ліворуч)

Ось так лапку до лапки. (плескають в долоні)

Ось так шапку до шапки. (руки піднімають до голови)

Ось так — вусом потрусили.(хитають головою)

Так — так — так! (стрибають на місці).

 

 

- Наше заняття підійшло до кінця. Хочу вам сказати спасибі. Ви були молодці і отримуєте наклейки. Відкрийте щоденники на нашій сторінці, де ви отримуєте наклейки за хорошу поведінку і активну участь на наших заняттях.

 

 Додаток 1.

 

C:\Users\Валентина\Desktop\Додатки (3)\parovoz10.gifC:\Users\Валентина\Desktop\Додатки (3)\parovoz10.gif

 

                             Додаток 2

 

Продовж візерунки по клітинках, не відриваючи олівця від паперу.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
10 серпня 2019
Переглядів
1125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку