Психологічна казка "Як Ємеля чарівну щуку шукав"

Про матеріал
Усі люблять казки. Читати, слухати, вигадувати. А наші діти люблять програвати казку. Стара казка на сучасний лад. Ємеля мріє упіймати Чарівну щуку. Але робить це в Інтернеті. І вона відповідає йому. Але все не так просто! Ємелю чекає багато пригод і небезпек, перш ніж він зрозуміє: що без праці нічого не можна досягнути. Сценарій казки розрахований на 40 хвилин із музичними номерами.
Перегляд файлу

Казка

 

Ємеля                                                                                      

Чарівна щука

Регулювальник                                                            

Лиса Аліса      

Кот Базіліо                                                              

Буратіно                                                                       

Стилист                                                                        

Дієтолог                                                                        

Тренер                                                                          

Педагог з вокалу

Продюсер                                                                      

Вождь племені

Шаман                                                                            

Василиса 1                                                                     

Василиса 2                                                                      

Василиса 3                                                                     

 

 

Ємеля:Як же набридло це навчання! Усі учать, учать. А навіщо? Кому це навчання потрібне? Ось би у казку потрапити,що побажав, те і сталося…. Пощастило ж моєму тезці з казки: щуку чарівну упіймав тай жив безтурботно. Де б собі таку саму дістати? Га? Не знаєте… І я не знаю. З золотою рибкою воно хоч якось зрозуміло. В Інтернетіїї старик клікал, де ж іще? Тільки раніше мабуть всесвітню павутину нєводом називали. Темні були часи. А може й собі спробувати? Га? А ну як усе вийде!

 

(приймає замріяну позу) виходять гномики. Ємеля починає засинати

 

Пісня В гостях у казки

 

Текст на екрані: – Привіт, я – Ємеля. Шукаю чарівну щуку.

                             Вітаю!Навіщо я тобі?

                             Ти диви! Ти що й справді чарівна? Тоді покажися.

 

З’являється Щука

 

Щука:  Так, я дійсно чарівна. Тільки мої Інтернет ресурси значно менші, ніж казкові. Тиж мене не спіймав, труда не доклав. Тому й бажань виконаю тільки 7. Коли забажаєш чогозгадай мене і бажання я виконаю. Але пам’ятай, чарами щастя не здобудешйого працею добувати треба.

Щука зникає

Ємеля: Оце пощастило! Хоч 7 бажань і замало, але все ж таки більше, ніж 3. Що ж забажати? О! Щука! Хочу найкрутішу автівку, та ще таку, якої ні в кого в світі немає!

Щука: А керувати автівкою ти вмієш? Правила дорожнього руху знаєш?

Ємеля:Та що там уміти? Крути собі кермо та їдь куди заманеться. А усілякі правила – так вони розумній людині й не потрібні зовсім. І так усе зрозуміло.

Щука: Гаразд,виходь на двір. Перше бажання виконано!

Ємеля: Круто! Оце мій вчитель здивується. Я на крутій автівці. І без усілякого навчання.

 

(з’являється пічка)

 

Ємеля:Не зрозумів. Де моя автівка? Щука!!!

Щука: А що не так? Все як ти й бажав: такої ні в кого в світі немає. Ти не хвилюйся, спопробуй! Куди накажештуди й поїде.

 

Танок «машинки»

 

Регулювальник: Старший сержант Подольский. Порушуємо? Ваши права, пане.

Ємеля: Так … у мене немає

Регулювальник: Як так немає? А транспортним засобом керуєте. Неподобство. Доречі, а воно в МРЕВ зареєстроване? Доведеться вас затримати. Та й автівку вашу конфіскуємо до з’ясування. Ходімо!

Ємеля: Не хочу! Відпустіть мене, я не винний! Щука! Допоможи!

Щука: Чого бажаєш?

Ємеля: Хочу, хочу бути багатим. Та хоча б і банкіром.

Щука: Друге бажання виконано.

 

Пісня Лисита Кота

 

Буратіно: Добридень, шановні! Ви не підкажете, куди можна зробити внесок у 5 золотих, щоб якнайшвидше купити татові Карло куртку,а мені комп’ютер?

Лиса Аліса: Любенький Буратіно, звичайно знаємо.

Кот Базіліо: Звичайно знаємо, богатенький Буратіно.

Лиса Аліса: Ходімо з намирозумненький Буратіно в країну Дурнів. І ми покажемо тобі Поле Чудес Поле чудес.

Кот Базіліо: Так: Поле чудес.

Лиса Аліса: сьогодні опівночі треба викопати ямку,покласти туди золоту монету.

Кот Базіліо: Так,покласти монету.

Лиса Аліса: Не заважай! Потім посолити та сказати чарівні слова. Тсс, говорю тільки тобі: «Крекс, фекс, пекс».І вранці побачиш дерево усе в золотих монетах!

Кот Базіліо: Так,усе в золотих монетах. Ходімо з нами, хоробренький Буратіно.

Буратіно: Брешете ви все, я до школи ходжу і знаю, що ніякої країни Дурнів не існує.

Кот Базіліо: Нам не вірять!

Лиса Аліса: Ти нам не віриш? Ходімо звідси, Базіліо, в нас немає жодної хвилинки. Мизапізнюємося. Ти самсобі ворог.

Кот Базіліо: Так, ти сам собі ворог.

Буратіно: Оце фантазери: ціле дерево золотих монет! Ні, ось у школі казали, що гроші треба покласти у банк, на них потім ще відсотки нараховують. Так, де тут найближчий банк?

 

Танець монеток  мани мани

 

Ємеля: Оце життя! Скільки грошей! Тепер я ніяких регулювальників не боюся. Їздити буду на самій крутій автівці, і без правил. Тому що у мене тепер шофер є.

Буратіно: Добридень, шановний! Я хотів би зробити внесок у5 золотихдо вашого банку.

Ємеля:Та будь ласка! Хто ж тобі заважає.

Буратіно: Е, ні. Вимені спочатку розкажітьякі тут відсотки, ставки. А головне, коли я зможу купити татові Карло куртку?

Ємеля:Чого? Які відсотки? Ти в банку, а не на математиці. Роби свій внесок та йди собі.

Буратіно: Як це йди? Ви мені скажіть: під скільки відсотків річних можна відкрити внесок? І коли я грошима скористатися зможу: мені комп’ютер потрібен, а татові Карло…

Ємеля:Знову відсотки. Ти що не розумієш? Роби, кажу свій внесок та йди звідси.

Буратіно: Та ви, шановний,ніякий не банкір…. Напевне і в школі не навчалися, а сюди по блату потрапили. Так од вас всі гроші втечуть. Гроші працювати повинні. Нам у школі розповідали. Піду інший банк шукати.

Ємеля: Ні, ви це бачили? Знову мене вчать. І хто? Буратіно. Як жити далі? Напевно робота банкиром не для мене. Я і в школі ці відсотки не розумів, а тут про них ще й розповідати треба. А воно мені треба? Не хочу! Що ж забажати то? Такого, щоб і грошей було багато, і нічего щоб робити, і щоб всі мене обожнювали? О! придумав! Щука!!! Хочу бути зіркою шоу-бизнесу! На сцену хочу, сяять!

Щука: А чи витримаєш? Зіркою бути ой як важко.

Ємеля: Та що ти розумієш! Ходи собі автографи підписуй, посміхайся і отак ручкою. Зато тобі і лімузини, і фрукти заморські, і вшанувальники!

Щука: Що ж, третє бажання виконано!

 

Пісня зірок з підтанцовкою, відеокліп з оваціями шанувальників

 

Ємеля: Оце воно! Ось заради чого треба жити! Теперь я зірка! Ось і гримерка своя, і охорона. Тільки і роби, що нічого не роби. Цікаво, а тут що? Аааа, це просто рай!!!

Дієтолог: Куди?!! Поклади пиріжок! Ти ж на дієті! Ось тримай моркву.

Емеля:  Я їсти хочу!

Дієтолог: А зіркою бути ти вже не хочеш? Їсти він хоче! Ти сьогодні снідав. Так що ніяких обіду і вечері! Моркву жуй, корисно. І колір обличчя покращує.

Ємеля: Не хочу я моркву! Я що кролик? Краще соку апельсинового випью.

Дієтолог: Який сік! Там же кислоти! Зуби зіпсуєш. Тільки вода або зелений чай, без цукру. В тебе й так зайвих 5 кілограм. Доречі, до тебе прийшли. Як раз вчасно. Попрацюйте з ним як слід. А то погладшав, дівчата таких не люблять, і на концерти ходити не будуть.

Тренер: Ну що, займемося тренуванням? Так біг на місці. Не лінуватися! Руки вгору, вниз. Нахалилися, ще. добре. А тепер присідаємо. Активніше, не байдикуємо! Раз, два, раз, два! Руки вгору. Вдих, видих, вдих, видих. Добре! Розминку закінчили, переходимо до серйозного тренування.

Ємеля: Ага, щас! Я втомився, з ніг падаю. Все, не можу більше, дайте водички.

Тренер: Ні, ні, ні, води неможна. Набряки будуть. Давай краще три кола по стадіону.

Педагог по вокалу: Вибачте, колега, але зараз мій час.

Тренер: Тоді завтра на стадіон. Не забудь післе вокалу пресс: 100 разів.

Педагог по вокалу: так-с почнемо. Куди ви сіли, юначе? підведіться. Музыка не терпить легковажного ставлення. Підійдіть до інструменту. Почали  (распевка). Щось з голосом у вас не дуже. Але 2 години вокалу  в день творять чудеса. И ніякого кофе та шоколаду. Від цього голос грубіє. Краще їжте родзинки.

Ємеля: Ненавиджу родзинки!

Педагог по вокалу: Доведеться полюбити. Ви ж хочете бути зіркою. А це потребує певної віддачі. Вітаю, колега. Наш підопічний щось не в гуморі сьогодні.

Продюсер: Що значить не в гуморі? У нас 2 концерта ввечері! Я в тебе знаеш скільки коштів вклав? Доречі контракт зі студією підписаний. Післе концертів поїдемо кліп знімати, а вранці – на студію.

Ємеля: А спати коли?

Продюсер: Спати?!! Та ти що?!! Треба гроші заробляти, доки популярність є. Концерти на півроку вперед розписані. Так що тольки по дорозі й виспишся. І взагалі, що це на тобі вдягнено? За що я гроші стилисту плачу?! Де стилист?

Стилист: Та тут я, чого галас здіймати? Зірка в шоці.

Продюсер: Так, приведи його до ладу. В тебе година. А я пішов піар робити.

Стилист: Що це на тобі? Що? Як ти думаєш у цьому сцену підкорювати? Нумо пройдись. Як ти ходиш? Хто тебе цьому вчив? Завтра ж у школу моделей. А на голові що? Зачіска повинна бути гламурною. Ти повинен виділятися із натовпу? Зараз із тебе такого красеня зробимо. Так, фарбуємося: половина голови в зелений, половина – в фіолетовий. Обов’язково декілька боа, бажано різнокольорових. І піря! Такий собі хвіст павича із пір’їв!

Ємеля: Щука!!! Рятуй! Не хочу я бути зіркою, замордують же. А я гадав, що гірше за школу нічого й бути не може.

Щука: Чого ж ти бажаєш?

Ємеля: Хочу потрапити в таке місце, де не треба нічому вчитися. Де взагалі ніяких шкіл немає, ні-я-ких, розумієш?

Щука: Мандрувати захотів? Розумно, тільки там, де ніяких шкіл немає одні дикуни живуть. Не страшно?

Ємеля: Та кого там боятися? Якщо люди до школи не ходили, то й мене навчати нічому не будуть. Я самий розумний буду. Та мені вклонятися будуть! Все, вирішив. Відправляй мене швидше. Хочу бути мандрівником!

Щука: Четверте бажання виконано!

 

Танок шамана

 

Ємеля: Ви це бачите? Оце по мені. Ані тобі школи, ані уроків. Тільки танці та веселощі. Тільки як же ж я з ними розмовляти буду? Вони ж не грамотні? Щось вигадаємо. Привіт, дикунам!

Вождь: Вітаємо тебе, гість.

Ємеля: Ти диви! Ви що нашу мову знаєте?

Вождь: Знаю, в нас країна маленька, вчителів немає, шкіл немає. Тому вождь повинен багато знати і вміти. А то можна і суверенітет втратити.

Ємеля: Сувере… що?

Шаман: Незалежність тобто. Якщо ми будемо мало знати, будь-яка країна нас завоювати зможе. Тому ми дуже поважаємо освічених людей. Ось ти, наприклад, освічений?

Ємеля: Я? Та я такий освічений, що вам і не снилося! Я ж до школи ходив!

Шаман: До школи?! Та ти великий вчений. Залишайся з нами, будеш самою поважною людиною. Вчителем будеш.

Ємеля: Ким? Вчителем? Оце вже ні. Я не для того з уроків втік, щоб самому вчителем бути.

Вождь: Як втік? Так ти невіглас. А в нас, дуже суворі правила: невігласів ми їмо.

Ємеля: Як це їмо? Так неможна! А як же права людини?! Вы не имеете права!

Шаман: В нас тут свої права

Вождь: З’їсти на світанку!

Ідуть зі сцени

 

Ємеля:  З’їсти! Оце так вляпався. Піду я од вас, тільки куди? Куди не потрапиш, всюди вчитися треба, працювати. а хочеться як у казці – живи собі та радій. А що як мені самому стати чарівником?! Оце я знатно вигадав! Все сам зможу начаклувати. І ніхто мене вчити не буде! Щука!!! Чуєш мене? Хочу быть чарівником!

Щука: П’яте бажання виконано!

 

Танець Василис

 

Ємеля: І хто ви такі?

Василиса 1: МиВасилини Премудрі.

Ємеля: Хто?

Василиса 2: Василини Премудрі.

Ємеля: І що ви тут робите?

Василиса 3: Ми прилетіли із різних казок, щоб навчити тебе бути чарівником.

Ємеля: Навчити? Знову?

Василиса 1: А як ти хотів? Чарам теж вчитися треба.

Василиса 2: Ти ж сам забажав стати чарівником?

Василиса 3: Так що, дівчатка, навчимо?

Василисы: Навчимо!

Ємеля: Чарам навчатися мабуть цікаво. Давайте.

 

пісня Василин

 

Ємеля: Не хочу! В школі вчать. Ще й тут!

Василиса 1: Тобі, мабуть, треба до тридев’ятого царства.

Василиса 2: Там є двоє із ларця. І однакові з лиця.

Василиса 3: Що забажаєш – все за тебе зроблять.

Ємеля: Те що треба! Щасливо залишатися

Василисы: Скатертиною дорога!

 

 

(місто майстрів)

 

Ємеля: І де це царство? Той ларець? Загубився я чи що? А це хто? Агов, куди це я потрапив?

Майстер: У місто майстрів. Сам то ти що вмієш робити?

Ємеля: Ну, м’яча ганяти, камінці жбурляти, ворон дражнити. А ще на комп’ютері будь-яку гру можу пройти. Я взагалі цілковитий талант.

Майстер: Талант, кажеш? А стілець виготовити зможеш? А підкову викувати? А дошку вирізати? А тацю розмалювати?

Ємеля: Та чого ви до мене причепилися? Не вмію я такого. Ви мені краще скажіть, де тут тридев’яте царство?

Майстер: Так ти не туди повернув, юначе. Вказівник треба було прочитати. Та ти ж невіглас. Ні читати не вмієш, ні робити.

Ємеля: Чого це? Вмію я читати.

Майстер: Ось ми зараз і перевіримо. В нас з невігласами розмова коротка. Який вирок сам собі підпишеш – так і буде. Нумо, майстри, винесіть вирок.

 

(виносять дошку: «Стратити неможна помилувати»)

 

Майстер: Ось, юначе, як кому поставиш, такий вирок собі й винесеш. Або страта, або будеш жити. Та якомусь ремеслу вчитися. Обирай.

Ємеля: Збожеволіти можна! Я ж мову взагалі не вчив. А тепер од цього моє життя залежить! Щука! Допоможи! Де ту кляту кому поставити?

Щука:  Тут я безсила. Сам думай.

Ємеля: Отакої! Якщо кому поставити тут вийде: «Стратити, неможна помилувати» Жах який! А якщо тут, то буде: «Стратити неможна, помилувати». Так! Помилувати! Ось тут кома потрібна!

Майстер: Молодець, впорався. Значить можеш або з нами залишатися та ремеслу навчатися, або додому йти. Вільний!

Ємеля: Я краще додому піду. Мені виявляється ще багато чому треба у школі навчитися. А потім вже й ремеслу можна. Дякую вам, майстри. До побачення! Щука! Поверни мене додому!

Щука:  Шосте бажання виконано!

 

(Ємеля повертається додому. Як засинав)

 

Ємеля: Це мені наснилося чи що? Оце так сон. А якщо ні? Якщо це насправді було? У мене ж тоді іще одне бажання залишилося! Чого б побажати? Так, більше нічого не хочу. Буду вчитися та обов’язково якомусь ремеслу навчуся. А із бажанням що робити? Як же ж перевірити? А давайте разом перевіримо? Заплющить очі і загадайте саме заповітне бажання, коли я скажу: «Один, два, три». Домовилися?

             Щука! Я бажаю, щоб у всіх присутніх виконалося саме заповітне бажання. Один, два, три!

Щука:  Останнє бажання виконано! (сяйво на екрані)

Ємеля: Ура! Давайте заспіваємо разом! Поділимося гарним настроєм! Нехай усім щастить!

 

Фінальна пісня

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку